Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את הרדיו דיסק סוני cdx ca700X

אני מעוניין לדעת עם יש לי, יציאת AUX. ואני לא מבין דגול באנגלית, אז ככה שקשה לי למצוא בחוברת?

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

פורסם

דבר ראשון זה כניסה

 

דבר שני עוש שנה אני מחפש....

 

ובהמשך לתרד הקודם שלך

עכשיו אחרי שקראתי את המפרט של הרדיו דיסק אני ממליף לך לא להוציא אותו

 

יש לך כניסה של צינגר ועוד משהוא

לפי דעתי זה לא בעיה להפוך את זה לAUX

מישהוא מסכים לא מסכים איתי?

פורסם

ני יגיד לך בידיוק יש לי שתי כניסות(כאילו שתי פינים שזה יציאה אחת) של RCA כניסות אני לא מדבר על יציאה למגבר.

בחוברת קוראים לזה, BUS AUDIO IN

ויש עוד משהו שקוראים לו BUS CONTROL IN

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

פורסם

ואללא אחי

אני לא יהיה כמו האחרים בפורום וינחש ויזרוק רעיונות

 

אני ישאיר את התשובה למישהוא שיכול לתת תשובה יותר מדויקת ממני

פורסם

וואלה אייל הגעת עד לפה, קשה היה לך לתת תשובה.

דווקא מימך, אני מחזיק בתור אחד שיודע.

אבל לא נורא תודה בכל זאת.

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

פורסם

bus audio in זה כניסה של הצ'נג'ר, הכבל צ'נג'ר של סוני מורכב בעצם משני כבלים אחד של דאטה(העבה) ואחד של שמע (rca).

 

אין מתאם AUX לסוני, האופציה היחידה לחבר כניסה היא ע"י מתאם FM (תריץ חיפוש בפורום בנושא) או ע"י שינוי שמתבצע במעבדה (יקר יחסית).

 

במידה ומחובר ברכב צ'נג'ר לרדיו אפשר לבצע שינוי קל שיתאים לצרכים שלך.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

×
×
  • תוכן חדש...