Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, שמי מתן ואני חדש בפורום.

 

אני מתכנן לקנות בתקופה הקרובה רכב אמין לנסיעות עירוניות בתקציב של עד 10K וכעת אני מנסה לאסוף מידע על כמה אופציות,הראשונה היא הפיאסטה ולכן כרגע אני לא מבקש עצה על רכב ב10K אלא מידע ספציפי על הפיאסטה.

 

אני מדבר כמובן על שנתונים 90-02 שזה מה שנכנס בתקציב בגדול. כמובן שהרצתי חיפוש ואלה הנקודות המרכזיות:

 

1)ככלל הרכב נחשב אמין מאוד קל לאחזקה ובעל תצרוכת דלק סבירה(1-12 לערך)

2)המזגן מתקלקל בקלות יחסית ומד הקילומטרז מתאפס כל 100K.

3)ישנם 3 דגמים: היוטה,הדינמיק והGLX אך לא הצלחתי לעמוד על ההבדלים בניהם.

 

לסיכום,אשמח לקבל מידע כללי בהרחבה, יתרונות וחסרונות של הרכב והכי חשוב,ההבדלים בין כל הדגמים הללו(לאיזו שנת יצור הם משתייכים ומי המומלץ ביותר.)

 

אנא סילחו לי אם הכותרת לא תקינה/לא פרסמתי בפורום הנכון/לא התנסחתי בצורה טובה..תודה מראש!!!

פורסם

1. צריכת הדלק המשולבת היא כ1/14-15 עם מזגן ונסיעות עירוניות יגיע גם ל1/12.5/13

בדגם youth מנוע 1.3 60 כ״ס ( הכי פשוט והכי טוב)

2. למנוע זה אין חגורת טיימינג ( תזמון)

3. המזגן באוטו שלי לפחות ממש לא מתקלקל, והוא מקפיא את כל האוטו לפעמים אפילו יותר מידיי.

4. דגם הדינמיק, יצא החל משנת 97 כמדומני, והוא מנוע הזרקה בנפח1.25 בהספק 75 כ״ס גיר רגיל או רציף, שנוטה לבעיות.

5. דגם הglx אינו מומלץ, כיוון שהוא מכיל מנוע בנפח 1400 סמ״ק כמו של הפורד אריקה(שנעלמו כליל, והמבין יבין מדוע)

 

יש לי אחת כזו למכירה,(youth) אם זה מעניין אותך שלח הודעה בפרטי

סה״כ רכב פשוט ואמין, שברגע שמטופל כהלכה, ישרת אותך לתקופה ארוכה

בהצלחה

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

קודם כל תודה על ההצעה..אך אני לא סגור על הדגם הספציפי הזה כרגע..

 

אז בעצם:

 

היוטה יוצר עד 97' ואז החליף אותו הדנימיק שהוא נחשב פחות מומלץ..? והGLX בעל נפח 1400 לא מומלץ בגלל נפח המנוע או מסיבות אחרות?

 

מה גם, רוב הרכבים המפורסמים ביד 2 מתוארים כGLX ונפח מנוע 1300..כיצד זה ייתכן?

פורסם

אה? CLX?? אז יש 4 דגמים או שזו טעות כתיב??

 

חבר'ה..יש מישהו שיכול בבקשה לעשות קצת סדר בבלאגן ולפרט על הבדלי הדגמים ומהו המומלץ?? תודה מראש!!

פורסם

אני אתייחס לשני האחרונים

 

97-98 - דיינמיק

1.3 8 שסתומים 60 כ"ס

1.25 16 שסתומים 80 כ"ס ( או 74, לא זוכר במדויק )

היה גם ידני וגם אוטומטי

 

2002- 2000- CLX במחירון שרשום ברשיון כGLX

1.3 8 שסתומים ידני 60 כ"ס

 

בין הדגמים יש בעיקר הבדל חיצוני בחזית ובדלתות.

וכל מיני שיפורים אחרים ( למשל מד ק"מ דיגיטלי )

 

1.3 יש שרשת טיימינג , ל 1.25 יש רצועה

ה1.3 מאוד אמין

 

יש מצב שהתבלבלת ב GLX עם דגם ישן יותר.

המזגן מצויין ומקפיא.

מד הק"מ הדיגיטלי לא מתאפס - שלי עם 318000 ק"מ

לדעתי חפש 1.3 מ2000 והלאה

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
מה פשר העילגות הזו? YOUTH זה יות', UTAH זה יוטה.

 

האמת שיש לי פטור מלימודיי אנגלית בעקבות הפסיכומטרי, פשוט ראיתי בחיפוש שמישהו קרא לדגם זה "יוטה" וזה דבק בי, לא שמתי לב לשמו המקורי..אבל כולי נפעם מהדאגה שלך ליכולת המילולית של חברי הפורום אז תודה רבה על התיקון..

 

יניב, זכור לי שבחיפוש דובר הרבה על מד מתאפס, אולי זה לא כך בדגם הספציפי שלך?

 

ובקיצור, אם הבנתי נכון:

1)עד שנת 97 הדגם נקרא "YOUTH"(הנחותים יותר קוראים לו "יוטה")

2)בין שנים 97-98 הגיע דגם חדש בשם דיינמיק שנחשב פחות אמין ולא מומלץ

3)'99-00 לא כ"כ ברור..

4)משנת 2000 שווק הCLX אך משום מה ברישיון(ואף ביד 2) נקרא "GLX" בשני דגמים: 1.3 ו1.25 כשה1.3 הוא המומלץ והאמין יותר.

5)הGLX יוצר עם מנוע 1400(לא ברור באיזה שנים) וכמעט ועבר מן העולם ואינו מומלץ..

 

ולסיכום ממומלץ לרכוש פיאסטה עם מנוע 1.3 מלבד בשנים 97 עד 98..?

פורסם

עשית סלט שלם מכל מה שאמרנו

 

אני אנסה לסדר לך

 

1. מנוע 1400 קיים עד 96, ושייך לדגם הקודם ( MK3 )

2. מ97 ועד 98 הגיע דגם חדש ( MK4 ) שהגיע עם שני מנועים 1.3 ו 1.25.

3. למנוע 1.25 היו שתי תיבות הילוכים, אוטומטי ורגיל. ל1.3 רק רגיל.

4. בשנת 99 לא שווקה הפיאסטה כי התחלף היבואן.

5. משנת 2000 הגיע הדגם הבא (MK5 למרות שלפעמים מתייחסים אליו כ MK4 Facelift) שהוא בעצם סוג של מתיחת פנים.

6. דלק מוטורס ( היבואן החדש ) כמובן מכרו תצורה אחת בלבד - 1.3 ידני - לא נמכר בארץ בשנים האלו מנוע אחר.

7. מד ק"מ מתאפס זה במד האנלוגי- המד הדיגיטלי מראה גם במאות אלפים - לדעתי עד 999999.

 

כנס פה ותלמד עוד

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_fiesta

 

אם משהו לא ברור - תשאל

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...