Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבר לטמבונים " מכוסחים "


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שבעלי מכוניות ליסינג למינהם לא כל כך אכפת שהמרווח חניה קטן יחסית, ובכל זאת נכנסים בכוח גם כשיש להם חיישני רוורס:x

תוך כדי מעיכת במפר של רכב אחר:x

התוצאה:

גברת מבוהלת בעלת הניסן הלבנה אינה יודעת איך לצאת מהחניה משום שהיא כלואה בין 2 מכוניות.

1825504.jpg

פורסם

ליסינג של דפי זהב...

מה אפשר לצפות מעובד חברה שעדיין חושב שמישיהו מחפש טלפונים בספר צהוב ענק. :loco:

לדעתי השימש היחיד שלו זה בתור משתיק קול זול לאקדחי מאפיה בזמן חיסול. :2gunfire:

חוץ מזה נראה לי שגילינו מה קורה כשנותנים לאצבעות ללכת במקומך, הן לא יודעות לחנות וגם דופקות פגושים תמימים :splat:

לדעתי צריך כלל אצבע במקרים האלה, ברגע שאתה רואה לוגו של אצבעות על רכב שחונה בצורה כזאת, לסמן לו עם האצבע מה אתה חושב עליו :fist: ואף להסביר לו מה עושים עם אצבעות כמוהו בתימן !:evil:

זמין 8)

פורסם

לרוב במרכזי הי טק שאין בהם הסעות והעובדים מגעים עם הרכבים שלהם יש מצוקת חנייה קשה. מקרים כאלה עושים לי חשק לחזור ליוקון שלי. באחד החניונים מאוד אהבו לחסום רכבים אחרים. משום מה את היוקון שלי אף אחד לא רצה לחסום. מעניין למה ?:roll::lol:  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כן כן, עשו לי את אותו הדבר ב-ד-י-ו-ק בחנייה של הבית!

דודים שלי חנו בחניה של הבית, אז אני חניתי מעבר לכביש שמותר לחנות שם ולא חסמתי שום חניה, אחד השכנים החליט שאין לו מקום משום מה ונצמד אלי לחנייה כ"כ קרוב שלא היה סיכוי שאני אצליח לצאת עם האוטו, כמעט כמו השכנה!

 

והכי נאחס, שבאותו היום בדיוק, הלכתי לאסוף לראשונה את החברה שלי, חוק מרפי כמובן.

כמובן שהלכתי להוציא את השכן מהבית שיעיף תאוטו שלו משם.

 

אגב למקרה כזה? היתי מוריד לנהג שחסם אותה את כל האוויר מהרכב, סתם בשביל הכיף.

Opel Adam S 2017

פורסם

אולי במקום להוריד לו את האוויר ,פשוט להתקשר לחברת דפי זהב ולתת להם מספר רכב ולבקש פרטי נהג?

 

חוץ מזה,הוא גם ככה חוסם אותך אז תחכה לו ליד הרכב שלו כשכל הגלגליםב רכב שלו בלי אוויר ותגיד לו "נו,נו,נו?"

 

אין לי בעיה עם הרעיון של להוריד אוויר,כל עוד אתה מודע לכך שזה עלול להגרר למצב אלים.

פורסם

בפעם האחרונה שהגבתי כאן על הנושא, חבר מסויים בפורום נתן ״עובדות״ חנייה דימיוניות מהנהוג בלונדון ואחר הגדיל ואמר שכך הפגושים נראים על כל רכב בפריס. לפיכך לא אגיב פרט לכך שאכתוב שתשתדלו שלכם זה לא יקרה...

 

בנוגע להורדת אוויר, מעבר לאלימות שהמעשה עלול לגרור, אם אני לא טועה, המעשה נחשב כפלילי. במקרה של משפט, את השופט לא ממש יעניין החוצפה של החוסם אלא הפשע שבהורדת האויר.

 

סעו בזהירות

פורסם

אגב למקרה כזה? היתי מוריד לנהג שחסם אותה את כל האוויר מהרכב, סתם בשביל הכיף.

 

ואז איך הוא יזיז את האוטו?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
רציתי להתקשר לאיש הדפיי זהב אבל המספר היה מעוך בטמבון של הניסן אז לצחוק או לבכות?:lol::-(

 

ואי אפשר להשיג את המספר שלהם בדפי זהב? או אולי ב 144? :)

פורסם
רציתי להתקשר לאיש הדפיי זהב אבל המספר היה מעוך בטמבון של הניסן אז לצחוק או לבכות?:lol::-(

 

תאמין לי ממש לבכות מרוב צחוק.

ומוכר לי מקרה דומה לפני שנתיים, בתל אביב- רק אחרי חצי שעה של המתנה,צפירות ,עצבים,הבחור (כמדומני האוטו היה של טבע) הואיל בטובו להופיע ולומר "אוי לא שמתי לב,סליחה" .הוא היה עם הילדים ואשתו (כנראה שאשתו) אז לצערי ישר ירד החשק של לפרוק ת'עצבים עליו.. זו תופעה מגעילה,שחוזרת על עצמה בעיקר ברכבי חברה

פורסם
. משום מה את היוקון שלי אף אחד לא רצה לחסום. מעניין למה ?:roll::lol:

אולי בגלל שהיה לו "מקדם פחד" גבוה :shock:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לצערי שביט היום בכבישים זה בדיוק מה שקורה. מי שיש לו רכב עם יותר ברזל לעיתים מרשה לעצמו לנהוג בצורה ברברית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...