Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבר לטמבונים " מכוסחים "


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה והייתי נאלץ להחנות בכאלו חניות על בסיס יומי, הייתי שוקל ברצינות התקנת וו גרירה בעלות של 1000 ש"ח +, בשביל קצת שקט נפשי. כמובן שהבעיה עם החלק הקדמי ה"חשוף", עדיין תהייה קיימת.

פורסם
במידה והייתי נאלץ להחנות בכאלו חניות על בסיס יומי, הייתי שוקל ברצינות התקנת וו גרירה בעלות של 1000 ש"ח +, בשביל קצת שקט נפשי. כמובן שהבעיה עם החלק הקדמי ה"חשוף", עדיין תהייה קיימת.

 

מקדימה שמים מגן חזירים, תרתה משמע....

Honda civic EJ6

פורסם

רק חבל, שחיבור לא נכון של הוו גרירה(לשילדה) עלול להפוך כול מכה לשילדה.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

נכון, ה"פיתרון" הנ"ל לא מושלם ואכן יהיה לא נעים, אם מישהו ייכנס באחורי המכונית בזמן נסיעה, אפילו אם מדובר על קמ"שים בודדים. מצד שני, בחנייה במקביל, אני מאמין לפחות, שאנשים חסרי אחריות כן יחששו מ-וו הגרירה וישמרו מרחק.

פורסם
במידה והייתי נאלץ להחנות בכאלו חניות על בסיס יומי, הייתי שוקל ברצינות התקנת וו גרירה בעלות של 1000 ש"ח +, בשביל קצת שקט נפשי. כמובן שהבעיה עם החלק הקדמי ה"חשוף", עדיין תהייה קיימת.

 

 

לא ממש ברור לי איך וו גרירה יעזור לך עם מישהו שנצמד מקדימה.

 

פתרון יותר שימושי הוא להחזיק ג'ק עם גלגלים בתא המטען, אם אפשר לקרוא לזה פתרון הגיוני...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
ליסינג של דפי זהב...

מה אפשר לצפות מעובד חברה שעדיין חושב שמישיהו מחפש טלפונים בספר צהוב ענק. :loco:

לדעתי השימש היחיד שלו זה בתור משתיק קול זול לאקדחי מאפיה בזמן חיסול. :2gunfire:

חוץ מזה נראה לי שגילינו מה קורה כשנותנים לאצבעות ללכת במקומך, הן לא יודעות לחנות וגם דופקות פגושים תמימים :splat:

לדעתי צריך כלל אצבע במקרים האלה, ברגע שאתה רואה לוגו של אצבעות על רכב שחונה בצורה כזאת, לסמן לו עם האצבע מה אתה חושב עליו :fist: ואף להסביר לו מה עושים עם אצבעות כמוהו בתימן !:evil:

 

אני מקווה שמה שרשמת פה זה בצחוק כי אם לא זה מראה על בורות וצרות עין.

אני מכיר עובדים מדפי זהב והם אחראיים ועל האוטו שלהם אין אפילו שריטה-אז לפני שאתה מלכלך על דפי זהב או על חברה כלשהי בכל מקום יש מגוון עצום של עובדים וההתנהגות היא של העובד ולא אומרת דבר על החברה!

 

יש אנשים שמתייחסים לליסינג(או במקרה של דפי זהב לרכבים ששייכים לחברה עצמה) בזלזול וחבל--אני בעד לחייב עובדי ליסינג בהשתתפות עצמית :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לא ממש ברור לי איך וו גרירה יעזור לך עם מישהו שנצמד מקדימה.

 

פתרון יותר שימושי הוא להחזיק ג'ק עם גלגלים בתא המטען, אם אפשר לקרוא לזה פתרון הגיוני...

 

קראת את ההודעה שלי, לפני שציטטת אותה?

פורסם
אני מקווה שמה שרשמת פה זה בצחוק כי אם לא זה מראה על בורות וצרות עין.

אני מכיר עובדים מדפי זהב והם אחראיים ועל האוטו שלהם אין אפילו שריטה-אז לפני שאתה מלכלך על דפי זהב או על חברה כלשהי בכל מקום יש מגוון עצום של עובדים וההתנהגות היא של העובד ולא אומרת דבר על החברה!

 

יש אנשים שמתייחסים לליסינג(או במקרה של דפי זהב לרכבים ששייכים לחברה עצמה) בזלזול וחבל--אני בעד לחייב עובדי ליסינג בהשתתפות עצמית :)

 

בוודאי שמה שנאמר זה בהומור...אני מתאר לעצמי שחברת דפי זהב לא ממש מתלהבת מעובדים שמחליטים לנצל את ההטבה אשר ניתנה להם כדי לנגן על פגושים של מכוניות אחרות.

אבל אני כן רואה זאת אחריותה של החברה לדאוג כי רכושה יכובד, בכך למנוע נזקים גם למכוניות אחרות - השתתפות עצמית זה בהחלט רעיון טוב ! :-)

זמין 8)

×
×
  • תוכן חדש...