Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק כמו שכתבתי למעלה בהודעה הראשונה, זהו אינו המבחן הראשון ובמיכל שנוצן משתלבים גם נסיעה ערונית וגם בינערונית.

בכל מקרה כמו שאמרתי, אם ככה הוא מנצל לי, אז מה איכפת לי? :)

 

אגב האוטו סוחב בסדר גמור, עבר טסט לפני ארבעה חודשים והוחלף ממיר קטליטי אמריקאי חדש כמו כן נסתמו חורים באגזוז (עד ההחלפה לחדש) ותוצאות ה CO היו מצויינות.

אגב לפני ההחלפה של הממיר התוצאות היו על הפנים נכשלתי ב 2 סעיפים של זיהום אוויר ולמבדה גבוה, וכמובן שלא היתי מגיע לניצול כזה של דלק.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני יכול לספר לכם שעם הרכב הקודם שלי (ניסאן סאני ידנית מוזרקת) מרמלה לאילת (תדלוק ביציאה מרמלה ותדלוק בכניסה לאילת, ולא עד שהמשאבה קופצת לבד אלה עד שנשפך איזה כוס דלק מהמיכל) יצא לי 1 ל-19.92 ליטר, ברכב אני והחברה ומאחורה מזוודות.

 

ואני יכול לספר גם שבאוקטובר האחרון עם ניסאן אלמרה 1800 5 אנשים ברכב עם ציוד למחנה לשבוע בחוף באילת (תיקים של כל אחד, מנגלים, שמיכות, אוהלים, סירים, שולחן, 5 כיסאות, ציודי צלילה, ברזלים לצל,צידניות, מגבות, מזרונים, כריות ועוד כמה עשרות דברים ששכחתי...כן הכל נדחס ברכב איכשהו!) בקיצור מרמלה לאילת 360 ק"מ ועוד 60 ק"מ בתוך אילת, יצא לי שהרכב עשה 14.5 לליטר. כמובן אותו אופן תדלוק כמו שביצעתי בסאני.

 

גם לא הגיוני?!

פורסם

אני יודע שאני שמח מהידיעה הזו של הצריכת דלק מהרכב הנ"ל, משתדל לתחזק אותו כמו שצריך ועם החומרים הכי איכותיים שמתאימים לו.

 

לדעתי זה רק מוסיף, לא ידוע אם הצריכה מדוייקת של הרכב שלי אבל לדעתי היא כן.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...