Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל רכבי הפיקנטו שיובאו לישראל יש אורות DRL (אורות יום , נדלקות כשאתה נוסע ביום), לפי התקינה האירופית החדשה.

.בדגמים היקרים של פיקנטו הם כבר מצויידים בנורות LED.

בדגמים הזולים היצרן מחזיר אותנו לנורות ליבון מזמנו של אדיסון לפי יותר ממאה שנה. מה לא עושים כדי לחסוך גרוש ורבע.

אז הזמנתי באיביי נורות לד אור לבן כחלחל , שטף אור כ 200 LUMENS , אמור להיות די מקביל ל 21 W הרגיל.

 

קודם כל להגיע לתושבת הפנס, צריך לגשת מלמטה , לפתוח 4 ברגי פלסטיק . יפה.

אח"כ מכניסים את הנורה- אין אור. הסיבה: משום מה היצרנים במזרח מחווטים את הרכב הפוך. מינוס המגע באמצע ופלוס בגוף הנורה. החוטים נחתכו, הולחמו מחדש הפוך עם סרט בידוד TESA איכותי ויקר.

את התוצאה תוכלו לראות בתמונות.

דרך אגב, עוד שיפצור שעשיתי בפיקה: קניתי מעמעם אור פנימי שנותן עוד 10 שניות של אור אחרי שנכנסים לרכב.

חוץ מזה- הרכב מעולה. קניה מצויינת לאחר כ 6000 ק"מ. אז קדימה

080412 092.jpg

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

תמונה אחרונה: מצא את ההבדלים , הלד שמאלי , אור כחלחל דמוי קסנון והימני נורה צהובה .

תמונה אחרונה.

תודה על הסבלנות, במיוחד לבעלי האלפא..(-:

080412 112.jpg

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

נורה פצצה!

גמני מחכה לשלישיה כזו שצריכה להגיע אליי, כבר נגמרה לי הסבלנות :(

באמת שאין על איביי בקטעים האלה, יש שם את כל סוגי הנורות שרק צריך, צריך רק סבלנות והכל מגיע.

 

אבל לא הבנתי למה עשית שם קומבינה של השיפצור של החוטים?

בעצם, למה לא בדקת קודם איזה נורה אתה צריך בדיוק ואז היית מזמין בהתאם?

Polo 2012

פורסם

יפה מאוד!

 

אני אישית שונא לעבוד עם איזולירבנד מכל סוג שהוא, PVC רגיל או טסה. אני משתמש בבידוד מתכווץ נמכר בגרושים באיביי (לא מצאתי מישהו שמכיר את המונח הזה באזור הדרום), השימוש פשוט ונוח.

 

בעניין החיווט ההפוך, הזמנתי מאיביי נורות לד. לאחר ההתקנה הסתבר לי שהן לא עובדות. שלחתי הודעה למוכר בעניין.

הוא מצידו הציע לי החזר מלא וזרק לי מילה לגבי המינוס והפלוס של הלד.

בדקתי ע"י חיבור ישיר למצבר, חיבור ראשון- לא עובד. החלפה אופן החיבורים חיבור למצבר והופ! יש אור.

פירקתי את נורות הלד והפכתי את החיבורים בתוך בית הנורה.

 

ועכשיו שאתה מציין את זה באמת הרכב שלי מקורו במזרח אמנם ההרכבה באירופה. איך זה מתיישב?

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

כל הכבוד על ההשקעה!

אני צריך להחליף נורה בפנסי יום בקיה פיקנטו החדשה, איך אני מפרק את את פנס יום ?

תודה מראש

ואדים

פורסם
זה נראה מצויין.

אני מניח שמן הסתם יש לך גם שיפור בתאורה.

 

דווקא לא.

 

הלד מתפזר פחות טוב מנורת ליבון רגילה. זה יותר ליופי.

 

כל עוד זה לא אור דרך (שמאיר לטווח מסויים), אפשר להתפנק, כי כל הנורות עושים את העבודה.

 

יצא יפה.

 

אני הכי אוהב כמו באודי וכמו ב107 החדשה, יש להם שורה של לדים, אבל כנראה יש לכל אחד עדשה, ככה שזה נראה יפה יותר!.

×
×
  • תוכן חדש...