Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף V5 100-200 קמ"ש??


Philip R
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התערבות: חבר שיש ברשותו גולף V5 טוען שהוא עושה 100-200 קמ"ש מקסימום 9 שניות, אני מטיל ספק בקביעה הזו, יש למישהו איזשהי דעה בנושא?

תודה לעונים.

:wink:

פורסם

אם הוא עושה 9 שניות מ100 ל200, הוא יכול לתת פייט לא רע בכלל לM5 החדשה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
התערבות: חבר שיש ברשותו גולף V5 טוען שהוא עושה 100-200 קמ"ש מקסימום 9 שניות, אני מטיל ספק בקביעה הזו, יש למישהו איזשהי דעה בנושא?

תודה לעונים.

:wink:

 

תגיד לחבר האופטימי שלך שגם 100-160 קמ"ש הוא לא עושה בפחות מ9 שניות.

 

באחריות.

 

 

בדוק מה הנתון של V5 ל160 קמ"ש. בוא נגיד שלזו יש 170 כ"ס ואפילו תיבה ידנית-

 

נתון ריאלי מ0-160 קמ"ש הוא מעל 20 שניות בעוד את המיאוץ ל100 היא תסיים לאחר 9

שניות~...

 

ז"א שמ-100 קמ"ש ל160 קמ"ש יקח לה יותר מ10 שניות!

מ100 ל200 יקח לה כבר יותר מ20 שניות.

 

תעיר אותו מהר , תיכף חוזרים ללימודים.

פורסם

תודה רבה לכל העונים.

דרך אגב מדובר ב-V5 150 כ"ס אוט'!!!

אז את זה בדיוק אמרתי לו- אין מצב חבוב!!

:wink: כנראה הרווחתי קצת כסף לדלק :D

פורסם
התערבות: חבר שיש ברשותו גולף V5 טוען שהוא עושה 100-200 קמ"ש מקסימום 9 שניות, אני מטיל ספק בקביעה הזו, יש למישהו איזשהי דעה בנושא?

תודה לעונים.

:wink:

 

חבר שלך צודק והראלי שלי עושה 100 ל220 ב7שניות...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:?:?:shock::shock::shock::shock::shock::D:D:lol::cry::!::!::!::idea:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

בואנה איזה בלוף! רק מ0-100 היא עושה ב-9 שניות! אז מה ההיגיון שהיא תעשה מ100 ל200 ב-9 שניות

 

אחד הדברים הכי מצחיקים ששמעתי בחיים שלי. מה הוא מחזיק מפולסווגן מסכנה.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

אוף טופיק קטנטן לכבד שבת:

 

בערוץ שדיסקברי יש מידי פעם כתבות על מכונית ה'מיאוץ' (הוט רוד), אז היה כתבה על האיש ציפ'....משהו, בקיצור הוא בנה אוטו שמגיע מ 100 ל- 200 ב- שניה וחצי (או שניה, אני לא זוכר), האוטו היה מצוייד במנוע 1200 כ"ס :shock:

 

 

זהו אל תתיחסו אלי...!

 

 

 

שבת שלום לכולם

 

זהר

פורסם
תודה רבה לכל העונים.

דרך אגב מדובר ב-V5 150 כ"ס אוט'!!!

אז את זה בדיוק אמרתי לו- אין מצב חבוב!!

:wink: כנראה הרווחתי קצת כסף לדלק :D

 

הוא יכול לעשות כזאת תוצאה בירידה חזקה, או בנפילה מצוק..

אז שלא יקח לך את הכסף :wink:

פורסם
אוף טופיק קטנטן לכבד שבת:

 

בערוץ שדיסקברי יש מידי פעם כתבות על מכונית ה'מיאוץ' (הוט רוד), אז היה כתבה על האיש ציפ'....משהו, בקיצור הוא בנה אוטו שמגיע מ 100 ל- 200 ב- שניה וחצי (או שניה, אני לא זוכר), האוטו היה מצוייד במנוע 1200 כ"ס :shock:

 

 

זהו אל תתיחסו אלי...!

 

 

 

שבת שלום לכולם

 

זהר

 

בקור טוב חביבי

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=912&SubjectId=141

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

ערב טוב גם לך... :p

 

 

רק שזאת לא הייתה מכונית בסגנון הזה, אלא מכונית שמותאמת גם לכביש, זה מה שהיה יפה, ושהיה שווה איזכור לפי דעתי.

פורסם
למיטב ידיעתי לא הגיעו לארץ V5 עם גיר רגיל (יכול להיות שאני טועה, זה מה שאני זוכר)

לגבי המיאוץ המדובר - אין מצב...

 

 

הגיעו מעטות עם גיר רגיל,בדגמים הראשונים של ה150 כ"ס.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

×
×
  • תוכן חדש...