Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימו לב! השרשור הזה בן 861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מאוד אוהב את הפוליש של מגווירס UC.

חותך מהר ומשאיר אחריו פיניש.

גם בעבודה ידנית הוא עושה יופי של עבודה (משתמש בפד כתום של HEX).

עוד יתרון שזמן העבודה איתו ארוך מהרגיל, להבדיל מפולישים אחרים "מקצועיים" כמו 105.

 

סוג של טבלה שמראה את סדרת הפולישים של מגווירס מהכי חלש עד להכי חזק:

SMATaggressivenessOrder.jpg

 

 

בדקת שהחומר עצמו נורמאלי? מרקם של קרם ולא נוזלי?

ניערת את הבקבוק טוב טוב לפני שימוש?

 

נשמע מאוד מוזר שלא מתקבלת אצלך תוצאה לאחר שימוש בUC.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניערתי את הבקבוק לפני השימוש, לא היטב אבל ניערתי.. עד כדי כך זה יכול להשפיע?

הפד הכתום HEX זה בדיוק מה שקניתי.

כמובן עבדתי על משטח יבש וכל מעבר עברתי עם מטלית מיקרופייבר איכותית צהובה של CG.

שוב, עברתי על זה לפחות שעה ובייסודיות.

הפוליש עצמו נרכש אתמול מאוטו דיפו, והוא לא נוזלי מדי. מחר אעלה תמונות של השריטות המדוברות והמרקם של הפוליש עצמו.

מוזר ומבאס בו זמנית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרוש ניעור טוב של הבקבוק, כי רוב המוצרים הללו עומדים זמן רב ללא שימוש.

 

בהודעה הראשונה כאשר יישמת עם מטלית רשמת ששמת כמות גדולה של החומר, דבר זה עלול לגרום לתוצאה ההפוכה.

כמה נקודות בגודל אפונה והכנת הפד(פריימינג), צריכות להביא תוצאות.

 

באיזה אופן ישמת את הפוליש? רק תנועות סיבוביות בכיוון אחד או "שתי וערב"? (שהיא הדרך הנכונה).

 

אם עשית את כל השלבים שפורטו למעלה, סימן שהלחץ שאתה מפעיל לא מייצר מספיק חיתוך\חום או שניהם ביחד, לכן מכונה תתאים בשלב הנ"ל, ואם מדובר בשריטה קטנה, ניתן לקנות התקן מברגה יעודי של מגווירס אורביטלי, הייתי נמנע מהתקני המברגה הרוטורים הסינים בגלל שתמיד עדיף לא להזיק לצבע.

 

אם גם זה לא עוזר, תשרוט את הרכב עוד יותר, תחזיר לו.:evil:

 

סתם.. אז כנראה שדרוש פד חיתוך אגרסיבי יותר, האולטימט קאומפאונד חומר מאוד מומלץ, ככה שאני לא הייתי ממהר לפסול אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה היום שוב ואנער כמובן את הבקבוק כמו שצריך, רק שאני אדע - החומר צריך להיות נוזלי או סמיך מעט? כי אם אני מנער אותו אני לא שומע "סאונד" של ניעור או של חומר נוזלי :-D

לא הכנתי את הפד לפני כן (מה צריך לעשות?) איך שקניתי אותו - ישר שמתי מכובדת על הפד והתחלתי בתנועיות סיבובית בשני הכיוונים (שתי וערב? כיצד?), הפעלתי מספיק כח אפילו לרמה שהפח נכנס מעט פנימה, כך שקשה לי מאד להאמין שזו הבעיה.

 

 

מצרף תמונה של "השריטה", קשה בתמונה לראות, אבל זו אפילו לא שריטה למען האמת אלא יותר מעין כתם מציק שאין לי מושג איך זה קרה.

 

 

20180927_180104.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מוזר. השתמשתי ב ultimate compound עשרות פעמים תמיד נתן מענה מצוין.

אם יש משהו שאני אוהב בחברת מגווירס? זה הפולישים שלהם ששומרים על רמה גובה.

 

לא מצליח להצביע מה הסיבות? מיוחד שמדובר על רכב עם לכה "רכה" שזה שיא הקלות

ליישום ידני.

 

 

מעריך שהבעיה בציפוי שעשו לך? דבר עם מי שעשה את הציפוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה באמת מתסכל העניין, אם יש מישהו שנמצא באיזור המרכז יותר מאשמח אם יוכל לנסות לסייע לי ואולי לכוון אותי "פיזית" מה לעשות ואיך.

 

כמו שאמרתי - אין לי ציפוי על הרכב, הפעם האחרונה שיישמתי סוג של הגנה היה לפני מס' חודשים וזה היה Scholl Neo. לא מעבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה לא לצטט הודעה מעל.

 

יש כמה דיטיילרים שישמח לעזור לך תמורת סכום סמלי, כי מדובר על קטע ממש קטן.

פנה לאחר מהם ועל הדרך תקבל כמה תבונות איך לבצע את זה באופן נכון? ומניין נובעת הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה היום שוב ואנער כמובן את הבקבוק כמו שצריך, רק שאני אדע - החומר צריך להיות נוזלי או סמיך מעט? כי אם אני מנער אותו אני לא שומע "סאונד" של ניעור או של חומר נוזלי :-D

לא הכנתי את הפד לפני כן (מה צריך לעשות?) איך שקניתי אותו - ישר שמתי מכובדת על הפד והתחלתי בתנועיות סיבובית בשני הכיוונים (שתי וערב? כיצד?), הפעלתי מספיק כח אפילו לרמה שהפח נכנס מעט פנימה, כך שקשה לי מאד להאמין שזו הבעיה.

 

 

מצרף תמונה של "השריטה", קשה בתמונה לראות, אבל זו אפילו לא שריטה למען האמת אלא יותר מעין כתם מציק שאין לי מושג איך זה קרה.

 

 

[ATTACH=CONFIG]509995[/ATTACH]

 

 

מהתמונה נראה שמדובר בשריטה של CLEAR COAT, אך נדע?

תתיז עליה מים, אם היא נעלמת וחוזרת מיד שהפנאל התייבש מדובר בשריטה הנ"ל, אם היא לא נעלמת כלל, אז כבר מדובר בשריטה עמוקה יותר.

 

אם אנחנו מניחים כרגע שזה המצב פספסת כמה דברים בדרך לתוצאה הסופית, תראה את הסרטון הבא :

 

מוסבר היטב וממצה את כל השלבים.

 

הסיבה לדעתי שאתה לא רואה תוצאות היא שקמפאונד מסיר מפגעי נייר שיוף, לכן אולי חסר עוד שלב בדרך להעלמת השריטה.

קמפאונד בעצמו לפעמים יגרום לHAZE כמו נייר שיוף, אבל בטח שלא בעבודה ידנית.

 

כמובן, לא מומחה תשאל פה עוד דעות לפני שאתה מבצע.

עריכה אחרונה על ידי belior
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייי האם לקה לרכב מגיעה רק בצורת ספריי? בדקתי בטופ קולור והציעו לי ספריי לקה, התיקונים שלי מאוד קטנים לא יודע אם מתאים ספריי.

 

ועוד דבר ממש מבאס נתנו לי במוסך צבע הספקתי טיפה להתשמש בו עם מכחול ואחסנתי בצנצנת קטנה אתמול באתי להשתמש ואנ רואה שהכל התאדה ממש ממש ממש מבאס לא יודע מה לעשות לא נעים לבקש שוב מהמוסך, האם הערכות שקונים באינטרנט הם באותה רמה כמו שהביאו לי? כי מה שכן הספקתי להתשמש הייתי מופתע מאוד לטובה ומרוצה וכזה חיכיתי להשלים את העבודה ממש באסה שהכל התאדה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז קיבלתי שריטה על הרכב החדש, SKODA KAROQ

 

לפי התנועה העומק והמיקום זה מפתח, יש פתרון לזה? מישהו פה שם מצלמה 7\24 ברכב בשביל דברים כאלה או שאניי חי בסרט ?

 

והשאלה השניה, איך אני מתקן? זה דיי שטחי ויש לי עוד כמה קטן ות ממש על הרכב, מה הדרך הכי טובה שהיא לא פחחות שתעלה לא מעט

IMG_20180927_012402.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגיע לרכב היום לאחר שלראשונה מזה הרבה זמן חנה בחניית כחל"ב רגילה למשך מס' שעות ולא בחניון, ואני מוצא את ההפתעה הנחמדה הזו על צד הכנף הימנית קדמית -

 

IMG-20181007-WA0004.jpg

 

אין מעיכות או משהו, רק השפשוף המכוער הזה לכל האורך ; פוליש לדעתכם יפתור את זה או שצריך משהו יותר יסודי? בחלקים מסויימים נראה שהעסק חדר את שכבת הלכה והפלאש בצילום קצת מחמיר את איך שזה נראה באמת, אבל מצד שני גם קשה להתעלם מזה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו פוליש אמור להוריד את הרוב. מה שיישאר? תעבור עם מכחול.

 

אגב, הרכב שלך חייב טיפול דיטיילינג באופן דחוף. מלא סווירלים/הולוגרמות מכניסה למתקני עינויים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 861 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...