Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בו ניתן להושיב בנוחות 3 ילדים בהתקני בטיחות במושב האחורי 60-80K


rossro
שימו לב! השרשור הזה בן 4407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יצא לי סוף סוף ללכת ולבדוק אם המושבים אכן נכנסים ברנו סניק, ובאמת אפשר להכניס אותם בצורה סבירה. זה שאפשר להזיז את המושב האמצעי קדימה, גם מאוד עוזר ע"מ ליצור מרווח שמאפשר להקליק את החגורה. נראה לי שלמעשה סניק זה האוטו האוטומטי היחיד עם 5 מושבים שבו ניתן להכניס 3 כסאות בטיחות.

 

עשיתי חישוב גס ויצא לי, שלקנות גרנד סניק או פיקאסו מאותה שנה כמו הסניק ולמכור אחרי 3-4 שנים, יעלה לי עוד כ 10,000 ש"ח בשנה (ירידת ערך, מימון, דלק, טיפולים וכו'), אז אני אלך על אופציית הסניק.

 

יש משהו מיוחד בסניק שצריך לשים לב אליו בקניה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב בעל נתונים טובים, תיעוד מלא של הטיפולים , רצוי מאוד במוסכי היבואן (הרכב רגיש להזנחה),

תפקוד של גיר אוטומטי , מערכת חשמל.

כמובן, לבדוק את השלדה שלא נפגעה בתאונה.

 

אפשר לפרסם כאן תוצאות הבדיקה - אל תסתמך על בדיקת חברת ליסינג\טרייד אין\מוכר, תשקיע בבדיקה מטעמך, במכון שאתה תבחר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לבדוק קודם כל בטרייד אין של היבואן.

הרכבים מגיעים (לרוב) עם היסטוריית טיפולים, כמעט ואין בכלל רכבים עם פגיעות שילדה ועושים להם יישור קו מלא. אפשר לנסות להוציא אחריות רחבה וארוכה כמו למגאן, טרייד אין עתידי, ועוד כל מיני הטבות שייתנו לך "ראש שקט" יותר בקנייה ואפילו במכירה.

 

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באחד המגרשים (לובינסקי טרייד) הציעו לי סניק שעל הנייר הכל בסדר ברכב. אבל מפליטת פה של המוכר הבנתי שהרכב נמצא אצלו לפחות חצי שנה. האם זה אומר שמשהו חשוד ברכב הזה או שזה מעיד על השוק החלש של הסניק? לעמוד בשמש יותר מחצי שנה בלי נסיעות עושה נזקים לאוטו? יש דברים מיוחדים שכדאי לשים לב אם אני אקח אותו לבדיקה?

 

חג שמח, :-)

 

רוני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי שעלתה האפשרות הבאה שיכולה להיות רלוונטית - הונדה FRV.

הרכב רחב במיוחד, יש מקום ל-3 כסאות מאחור ויש גם מקום שלישי מקדימה במידה ותצטרך.

הרכב אמין, זריז ואיכותי יותר מהסניק.

בתקציב שלך תוכל לחפש אחת פרטית מ-2007 ואולי להתאמץ לאחת מ-2008. תלוי מה יהיה בנמצא.

בהצלחה.

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דברים מיוחדים שכדאי לשים לב אם אני אקח אותו לבדיקה?

 

 

כן, יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים אליהם לב (מניסיון של 3 שנות סניק):

  1. לסניק יש גיר "מאתגר" שנקרא AL4. מעבר להסתגלות שנדרשת (כמה ימים), הגיר סובל מאיזושהי רגישות/אלרגיה למשהו שנקרא "חיישני לחץ שמן בגיר". כשהסניק שלי היתה עם 8000 ק"מ, החיישנים הוחלפו בפעם הראשונה וב-15,000 ק"מ - הוחלפו בשנית. ממה שהבנתי במוסך, מדובר באנומליה ידועה. בזמנו פרסמתי כאן את כל הסיפור, כולל התכתבויות/קשר עם רנו בצרפת. כל עוד הרכב באחריות - זה מטופל במסגרת האחריות! כשהרכב יוצא מהאחריות - החל מ- 2,500~ ש"ח לתיקון (מעבר לעצבים של להיתקע עם האוטו).
  2. כל לוח השעונים של הסניק הוא דיגיטלי. זה מעצבן, זה לא נוח, וזה מצריך הסתגלות (לקרוא ספרות במקום להציץ לכיוון של המחוג). מעבר לזה - כל תקלונת הכי קטנה עלולה להסתכם בהשבתה של הרכב והאמירה הנפוצה ביותר היא "...צריך להחליף את המחשב..." וזה עוד לפני שמישהו בכלל בודק מה הבעיה...
  3. המגבים בסניק הם במידות מיוחדות ובצורה מיוחדת! בסניק ישנם 3 מגבים (2 קדימה + 1 אחורי) וסט מגבים, כזה שמוחלף באקלים של הארץ מדי שנה (אם לא יותר), עולה כמה מאות שקלים וניתן להשיג רק במוסכי רנו. בזמנו בדקתי את האפשרות למצוא מגבים חלופיים אבל לא מצאתי פתרון בארץ. בסופו של דבר, בכל קפיצה לצרפת, דאגתי לקנות שם כמה סטים - שיהיו לי להחלפה (סט חלופי עולה 20~ יורו)
  4. החלפת נורה שרופה בפנס קדמי בסניק היא בכלל לא משהו טריויאלי. רצוי מאוד שזה ייעשה במוסך מורשה!

מבחינת אבזור פנימי - הרכב סופר-פרקטי ונוח כרכב משפחתי! יש מקום לכל דבר ואינסוף חללי אכסון ותאים נוחים לכל דבר.

קיבלנו אותו חדש (ינואר 2008 עם 8 ק"מ על הספידומטר ) והעברנו איתו 3 שנים וכ- 60,000 ק"מ, כולל 3 ילדים (2 בוסטרים + כיסא תינוק) וכלב גדול. אינספור טיולים ותמיד היה מספיק מקום לכל הציוד (ולכלב).

התקלות - מעצבנות ויקרות אבל הרכב הנוח מפצה על זה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ראיתי שעלתה האפשרות הבאה שיכולה להיות רלוונטית - הונדה FRV.

הרכב רחב במיוחד, יש מקום ל-3 כסאות מאחור ויש גם מקום שלישי מקדימה במידה ותצטרך.

הרכב אמין, זריז ואיכותי יותר מהסניק.

בתקציב שלך תוכל לחפש אחת פרטית מ-2007 ואולי להתאמץ לאחת מ-2008. תלוי מה יהיה בנמצא.

בהצלחה.

 

אכן לא חשבתי על האופציה הזאת. עושה רושם שיש בערך 15,000 ש"ח הבדל בין סניק ל FRV מאותה שנה וקילומטרז'. זה מעמיד את ה FRV בקצה העליון של התקציב שלי, לעומת הסניק בקצה התחתון. לסניק צריכת דלק עדיפה וציון גבוהה יותר במבחן ריסוק וההונדה כנראה יותר איכותית ואמינה. נראה לי שאני אמשיך בינתיים עם הכיוון של הסניק, ואת הכסף שאחסוך על דלק אני אשקיע במוסך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסניק צריכת דלק עדיפה וציון גבוהה יותר במבחן ריסוק וההונדה כנראה יותר איכותית ואמינה. נראה לי שאני אמשיך בינתיים עם הכיוון של הסניק, ואת הכסף שאחסוך על דלק אני אשקיע במוסך :wink:

לסניק צריכת דלק עדיפה על הונדה FRV ? לדעתי אתה ממש טועה. (אא"כ תוכיח לי אחרת)

סניק עם מנוע בנזין 2000 סמ"ק לא ממש חסכונית, עם מקסימום 1 ל-10 בלי הרבה פקקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסניק צריכת דלק עדיפה על הונדה FRV ? לדעתי אתה ממש טועה. (אא"כ תוכיח לי אחרת)

סניק עם מנוע בנזין 2000 סמ"ק לא ממש חסכונית, עם מקסימום 1 ל-10 בלי הרבה פקקים.

 

בסניק אני הולך על מנוע 1600. אמור להיות יותר חסכוני מה FRV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סניק עם מנוע בנזין 2000 סמ"ק לא ממש חסכונית, עם מקסימום 1 ל-10 בלי הרבה פקקים.

 

שתי הערות לסדר היום:

  1. אין הרבה סניק עם מנוע 2000. רובן הגיעו לארץ עם מנוע 1600.
  2. אני נהג די אגרסיבי (בגלל שאני גבוה ואין לי מקום לרגליים, רגל ימין כל הזמן מדביקה את הדוושה לרצפה...) וצריכת הדלק בעיר היתה 1:11 ובבין עירוני 1:13. בנסיעות לאילת הצלחתי להגיע ל- 1:15, אבל מצד שני הרכב היה עמוס לעייפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לא חשבתי על האופציה הזאת. עושה רושם שיש בערך 15,000 ש"ח הבדל בין סניק ל FRV מאותה שנה וקילומטרז'. זה מעמיד את ה FRV בקצה העליון של התקציב שלי, לעומת הסניק בקצה התחתון. לסניק צריכת דלק עדיפה וציון גבוהה יותר במבחן ריסוק וההונדה כנראה יותר איכותית ואמינה. נראה לי שאני אמשיך בינתיים עם הכיוון של הסניק, ואת הכסף שאחסוך על דלק אני אשקיע במוסך :wink:

 

אם זה כל ההפרש אז ברור שעדיף את ההונדה.

מדובר ברכב מסגמנט גבוה יותר שמתחרה במינוואנים כדוגמת מאזדה 5.

ההונדה אמינה, זריזה, מהירה ואיכותית בהרבה.

אני חושב שיסכימו איתי כאן שבשביל הפרש של שנת דגם אחת עדיף לקחת הונדה FRV עם 6 מקומות.

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד כמה טיפים בכל הנוגע לרנו סניק:

 

1) יש לוודא שחגורת התזמון והמותחנים הוחלפו ( 4 שנים או 90000 ק"מ מה שבא קודם)

מדובר בטיפול יקר מאד (בסביבות 4000 ש"ח במורשה יבואן וכ-2500 ש"ח במוסך שאינו מורשה יבואן)

2) לבדוק תושבות מנוע וגיר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...