Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברצוני להתייעץ לגבי מקרה שקרה לי לפני כחודש.

כאשר התכוונתי לצאת מחנית הביניין שאני גר בו , יצא מחניית הבניין ממול רכב אחר .

אני עצרתי כדי לתת לו לעבור , אבל תוך כדי שהוא פנה שמאלה ויצא מהחנייה הוא פגע ברכבי.

ברכב שלו נפגע הפגוש הקידמי בצד ימין וברכב שלי יש פגיעה לכל אורך החזית של הרכב.

כאשר יצא הנהג הפוגע מהרכב הוא מלמל "חשבתי שאצליח....."

לי יש סובארו גסטי שנת 90 רק עם צד ג' , הנזק ברכב הוא גריל שבור, פנס איתות ופגוש מעוך.

הרכב הולך לגריטה ולכן אני לא יודע אם לתקן אותו.

ברכב הפוגע הנזק הוא 8000 ש"ח .

כמובן שהוא טוען שאני אשם ואני טוען שלא.

א.מי אשם ?

ב.האם לתקן את הרכב שלי ?

פורסם

אני עצרתי כדי לתת לו לעבור , אבל תוך כדי שהוא פנה שמאלה ויצא מהחנייה הוא פגע ברכבי.

 

כאשר יצא הנהג הפוגע מהרכב הוא מלמל "חשבתי שאצליח....."

 

אם זאת המציאות העובדתית קצת קשה להבין את הנהג השני

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • ספונסר פורום
פורסם
אני עצרתי כדי לתת לו לעבור , אבל תוך כדי שהוא פנה שמאלה ויצא מהחנייה הוא פגע ברכבי.

 

כאשר יצא הנהג הפוגע מהרכב הוא מלמל "חשבתי שאצליח....."

 

אם זאת המציאות העובדתית קצת קשה להבין את הנהג השני

 

אם הרכב שלך הולך לגריטה אל תתקן חבל על הכסף .

לעינין האשמה כנראה ששופט יצתרך להחליט

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

ממש לא יאומן, איזה אנשים ח@ר@ת, אתה עצרת עצירה מוחלטת, והוא זה שנכנס בך כל עוד עמדת במקום, אז אין פה אפילו צל של ספק מי אשם, הוא נכנס בך ולא אתה נכנסת בו.

וואלה היום צריך מינימום נגמש כדי להתנייד ללא חשש מהמקרים האלה.

פורסם

תשמע תלוי איך עמדת

 

אצלי בחנייה אנשים עומדים ככה שאני פשוט לא יכול לצאת במיוחד שאני נהג חדש

 

פשוט אין מספיק מקום

 

יום אחת באתי לצאת ואיזה בחור ישב באוטו הזה שחוסם אותי כל פעם ופשוט רציתי להכנס בו

פורסם
תשמע תלוי איך עמדת

 

אצלי בחנייה אנשים עומדים ככה שאני פשוט לא יכול לצאת במיוחד שאני נהג חדש

 

פשוט אין מספיק מקום

 

יום אחת באתי לצאת ואיזה בחור ישב באוטו הזה שחוסם אותי כל פעם ופשוט רציתי להכנס בו

וואלה, באמת סיבה להיכנס מאמאמא שלו:evil:, שלא יעמוד ככה יותר, מה זה לא ברור שהוא מפריע לנהג חדש לצאת מהחניה?! שילמד לקח:loco::shock::screwy:

×
×
  • תוכן חדש...