Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה או ניסן מקרה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

חשבתי לקנות סקודה פאביה ידנית 1400 שבמבצע היום (74000ש"ח) עשיתי עליו נסיעת מבחן, האוטו מחזיק טוב את הכביש (יחסית לגודל) ומרווח.

היום היית לי אופציה לניסן מקרה אקו חדשה במבצע מחברת ליסינג, ז"א יד 2 ב85000ש"ח. שהוא גם אוטו נחמד. לא עשיתי עליו נסיעה. הוא אוטומטי ויותר חסכוני, אבל פחות מרווח.

מה לגבי אמינות ועלות טיפולים? ושאר דברים?

מה מכיר?

תודה

פורסם
שלום

חשבתי לקנות סקודה פאביה ידנית 1400 שבמבצע היום (74000ש"ח) עשיתי עליו נסיעת מבחן, האוטו מחזיק טוב את הכביש (יחסית לגודל) ומרווח.

היום היית לי אופציה לניסן מקרה אקו חדשה במבצע מחברת ליסינג, ז"א יד 2 ב85000ש"ח. שהוא גם אוטו נחמד. לא עשיתי עליו נסיעה. הוא אוטומטי ויותר חסכוני, אבל פחות מרווח.

מה לגבי אמינות ועלות טיפולים? ושאר דברים?

מה מכיר?

תודה

 

תראה לאחי יש את האקו מיקרה מחברת השכרה כמה חודשים כבר, אני חייב להגיד לך האוטו הזה הפתיע.. יש לו אבזור של שליטה מההגה, בלוטוס מובנה ועוד כמה דברים נחמדים.. יחסית לאוטו בגודל כזה הוא מרווח ואתה לא מרגיש צפיפות והנסיעה שלו מאוד יפה וחלקה והוא סוחב יפה.. אני ממליץ לך בחום לעשות עליו נסיעת מבחן כדי שתבין על מה אני מדבר אני ממש אהבתי.. בהצלחה

פורסם

אישית זה כמו להשוות צעצעוע לרכב אמיתי,בפנים אין מה לדבר על איכות של המיקרה לבין הפאביה,רק מהישיבה בשניהם מבינים את ההבדל ביניהם.

לא סתם המיקרה לא ממש מצליחה להימכר ולדעתי תהיה בכמויות של המיקרה הקודמת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאחר נסיעת מבחן על המיקרה: אין מה להשוות בין התחושה של הסקודה למיקרה. אמנם שתיהן מחזיקות כביש. המיקרה אוטומטית באותה צריכת דלק, אבל היא רועשת יותר, שומעים היטב את המנוע. כמו כן תחושת הבידוד בפנים לא נוחה כמו הפאביה. המתלים קצת יותר רכים.

תודה :)

פורסם

היום היית לי אופציה לניסן מקרה אקו חדשה במבצע מחברת ליסינג, ז"א יד 2 ב85000ש"ח. שהוא גם אוטו נחמד. לא עשיתי עליו

תודה

 

ב85 אלף אתה יכול כבר לקנות פאביה 1.2TSI אמביאנט שחסכונית כמו המיקרה, אם לא יותר, ובעלת ביצועים עדיפים בהרבה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

שוב, הכל תלוי כמובן בטעם, אבל חבל להשמיץ את המיקרה,

אצלינו במשפחה יש מיקרה שנת 2008, היא אמנם טיפה פחות חסכונית מהחדשה, אבל חסכונית ביותר למנוע ,

אפס תקלות והיא עברה כבר 100K, נכון, רכב זול ופשוט, אבל באמת עושה את ''העבודה''.

פורסם

מה צריכת הדלק שלכם?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ב85 אלף אתה יכול כבר לקנות פאביה 1.2TSI אמביאנט שחסכונית כמו המיקרה, אם לא יותר, ובעלת ביצועים עדיפים בהרבה.

 

אין יותר את הדגם של ה86כ"ס\אמביינטה :( רק את דגם הספורט (המאובזר יותר) והחזק יותר (105כ"ס)

 

ככה שמי שרוצה עכשיו פאביה TSI,יצטרך לחפור בכיס עוד קצת(הרבה)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...