Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2008 1.6 - אוטומט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם!

הייתי רוצה לשמוע כלללל מידע שיש לכם לגבי טויוטה קורולה 2008 עם מנוע אוטומט - לא רובוטי!

1. צריכת דלק - באתר KML ראיתי שהצריכה האמיתית עומדת על 12.50 בערך..זה נכון?

2. אמינות (כניסות למוסכיםת תקלות וכ'ו)

3. זריזה? עגלה?

וכל מידע רללנוטי כזה או אחר

 

ת-ו-ד-ה (:

פורסם
היי לכולם!

הייתי רוצה לשמוע כלללל מידע שיש לכם לגבי טויוטה קורולה 2008 עם מנוע אוטומט - לא רובוטי!

1. צריכת דלק - באתר KML ראיתי שהצריכה האמיתית עומדת על 12.50 בערך..זה נכון?

2. אמינות (כניסות למוסכיםת תקלות וכ'ו)

3. זריזה? עגלה?

וכל מידע רללנוטי כזה או אחר

 

ת-ו-ד-ה (:

 

 

מצרפת לינק לממצאים באתר KML לגבי צריכת הדלק שנקבתי בהודעה הראשונה.

 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94_%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94_2008_2780

פורסם

זהו אני גם שמעתי ככה, אבל מחיפושים ביד2 אני רואה הרבה רכבים שבתוכן שלהם רשום שהרכב הוא אוטומט ולא רובוטי כאשר השנתון הוא 2008 וגם הרכב מצויין באתר של KML.

 

בוודאותת האוטומט יצא ב2009?????

 

אם כן אז את אותם השאלות ששאלתי לגבי 2008 אני שואלת לגבי ה2009.

פורסם

אין קורולה אוטומטית מודל 2008.

הדגם קיבל גיר אוטומטי רק באמצע 2009.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ביד 2 באמת הרבה מהמכוניות מפורסמות כאוטומטיות אבל זה לא נכון.

השיווק של הדגם האוטומטי החל באמצע 2009, עד אז רובוטי או ידני.

 

הרכב זריז ודיי אמין בדגם האוטומטי.

צריכת הדלק תלויה מאוד בנהג אבל 13 ק"מ לליטר כצריכה משולבת עירוני/בין עירוני הגיונית אם את נוהגת בעדינות על הגז, אצלנו ב-I30 מושגת צריכה דומה אבל יש קצת יותר נסיעות בין עירוניות מאשר עירוניות, לא מקפידים במיוחד על נהיגה חסכונית.

 

שבת שלום.

פורסם
ביד 2 באמת הרבה מהמכוניות מפורסמות כאוטומטיות אבל זה לא נכון.

השיווק של הדגם האוטומטי החל באמצע 2009, עד אז רובוטי או ידני.

 

הרכב זריז ודיי אמין בדגם האוטומטי.

צריכת הדלק תלויה מאוד בנהג אבל 13 ק"מ לליטר כצריכה משולבת עירוני/בין עירוני הגיונית אם את נוהגת בעדינות על הגז, אצלנו ב-I30 מושגת צריכה דומה אבל יש קצת יותר נסיעות בין עירוניות מאשר עירוניות, לא מקפידים במיוחד על נהיגה חסכונית.

 

שבת שלום.

 

ז"א שב2009 יש גם ידני גם רובוטי וגם אוטומט? אז איך אני יכולה לדעת אם כתוב אוטומט שזה באמת אוטומט שאני לא שורפת סתם זמן? אין איזה אינדיקציה לדעת?

 

ד"T - שמעתי שהצריכת דלק של ה- i30 דומה למאזדה 3-בהתחלה חשבתי לקחת אותה אבל בגלל ששמעתי שהצריכת דלק שלה כמו מאזדה אז לקחתי צעד אחורה כי ידוע שמאזדה זוללת דלק בכמויות...

 

לגבי הקוורולה - אם יש מישהו שנהג בעבר בקורולה 2009 או נוהג ויודע מה החווית נהיגה שלה , צריכת הדלק ואמינות לגבי מוסכים וכ'ו , זריזות וכ'ו זה יכול לעזור לי (מעבר למה שחברי לשירשור שהגיבו)

פורסם
הקורולה 2009 אחלה רכב. זריז ומאוד נוח. אני אישית מאוד אוהב את הרכב הנ"ל. צריכת הדלק היא ליטר ל13+-

הטיפולים ממש לא יקרים.

 

הי בוריס,

יש לך או היה לך טויוטה קורולה 2009? הדגם האוטומט?

אם כן , מבחינת תיקונים וכניסות למוסך - הרכב נחשב אמין או שכל כמה זמן אני אמצא את עצמי במוסך עם איזו תקלה?

אילו תקלות או בעיות נקרא לזה ..יש בדר"כ בדגם הזה?

פורסם
ז"א שב2009 יש גם ידני גם רובוטי וגם אוטומט? אז איך אני יכולה לדעת אם כתוב אוטומט שזה באמת אוטומט שאני לא שורפת סתם זמן? אין איזה אינדיקציה לדעת?

 

ד"T - שמעתי שהצריכת דלק של ה- i30 דומה למאזדה 3-בהתחלה חשבתי לקחת אותה אבל בגלל ששמעתי שהצריכת דלק שלה כמו מאזדה אז לקחתי צעד אחורה כי ידוע שמאזדה זוללת דלק בכמויות...

 

לגבי הקוורולה - אם יש מישהו שנהג בעבר בקורולה 2009 או נוהג ויודע מה החווית נהיגה שלה , צריכת הדלק ואמינות לגבי מוסכים וכ'ו , זריזות וכ'ו זה יכול לעזור לי (מעבר למה שחברי לשירשור שהגיבו)

 

שמועות הן בד"כ לא מבוססות. אפשר להבחין ע"י מבט במוט ההילוכים שהוא שונה, באוטומט יש מצב פארקינג שאין ברובוטי. בנוסף בדגם האוטומטי יורדים מנופי השליטה מההגה שאחראים על העברת ההילוכים במצב הטיפטרוניק.

אמרתי כבר שצריכת הדלק מאוד תלויה בסגנון הנהיגה שלך ובתוואי הנסיעות, זה שמישהו אמר שהיונדאי לא חסכונית אולי סגנון הנהיגה שלו הוא פראי ומלא בקיקדאונים ולחיצות על הגז או לחלופין אולי הוא לא יוצא מהעיר ובגלל זה צריכת הדלק גבוהה?

גם מאזדה 3 היא לא זללנית כמו שתדמית שנבנתה לה ממש לאחרונה, צריכת הדלק בנהיגה נורמלית ורגילה יכולה להגיע בקלות ל-12 ק"מ לליטר.

פורסם
שמועות הן בד"כ לא מבוססות. אפשר להבחין ע"י מבט במוט ההילוכים שהוא שונה, באוטומט יש מצב פארקינג שאין ברובוטי. בנוסף בדגם האוטומטי יורדים מנופי השליטה מההגה שאחראים על העברת ההילוכים במצב הטיפטרוניק.

אמרתי כבר שצריכת הדלק מאוד תלויה בסגנון הנהיגה שלך ובתוואי הנסיעות, זה שמישהו אמר שהיונדאי לא חסכונית אולי סגנון הנהיגה שלו הוא פראי ומלא בקיקדאונים ולחיצות על הגז או לחלופין אולי הוא לא יוצא מהעיר ובגלל זה צריכת הדלק גבוהה?

גם מאזדה 3 היא לא זללנית כמו שתדמית שנבנתה לה ממש לאחרונה, צריכת הדלק בנהיגה נורמלית ורגילה יכולה להגיע בקלות ל-12 ק"מ לליטר.

 

זה לא שמישהו אמר שהיונדאי i30 או המאזדה לא חסכוניות ..זה הממצאים שכמעט בכל מקום שאני שואלת על הרכבים האלה אומרים שהם לא חסכונים והצריכת דלק האמיתית שלהם +- בין 10 ל11 לליטר , זה נכון מה שאתה אומר לגבי סגנון נהיגה ולגבי תנאי דרך אבל ההבדל הוא מזערי 1 לכאן 1 לשם זה לא מה שיעשה את השינוי ... אבל כן חשוב לדעת +- את הממצאים בשטח שעל פי הממצאים האלה אתה יכול להוריד 1-2 מתוכם אם אתה יודע שאתה נסע רוב הזמן בפקקים או שהרגל שלך כבדה על הגז..

 

בכל מקרה..הנושא של המאזדה נמצא אצלי כרגע בסימן שאלה - רק בגלל הצריכת דלק שלה..והטויטה קורולה נשמעת אמינה אבל אין לי יותר מידי רקע עליה חוץ ממה שאני קוראת פה ושם לכן אני רוצה לשמוע יותר ולקבל מידע עליה ממי שנהג או נוהג בה.

פורסם

הטויוטה זריזה יותר ומרווחת יותר מאחור.

חסרונות - קצת משעממת ואבזור תמוה ברמת גימור SUN (מנופים ידניים לחלונות מאחורה במאה ה-21?)

פורסם

אני מדברת על שנת 2009 - לא על 2010 כך שזה לא רלוונטי כ"כ איזה סוג פתיחת חלונות יש ב2010 אבל תודה any way.

 

אחרי התייעצויות במשפחה לגבי רכב זה - בתור בחורה יעצו לי לא לקחת את הקורולה (אני גם נהג צעירה יש לומר)

אמרו שכדאי יותר לקחת מאזדה 3...

אני לגמרי מבולבלת כבר...מלכתחילה רציתי מאזדה 3 למען האמת - אבל הצריכת דלקק המעצבנת שלה הובילה אותי לחשוב על הקורולה.

יש מישהו שחושב שכדאי בכל זאת לשקול את המאזדה 3 1.6 שנת 2008-2009 ? (העיצוב הישן לא החדש)

 

 

(מראש - אל תציעו לי רכבים קטנים אומנם אני נהגת יחידה והכל - אני לא אוהבת רכבים קטנים ..למעט המאזדה 2 ששמעתי שהצריכת דלק שלה + - כמו של ה3 אז..)

פורסם

אל תתלבטי יותר מדי.

 

בסופו של דבר 2 הרכבים הם משפחתיים 1.6 בנזין נורמטיביים לחלוטין. ההבדלים בניהם בפועל באמת שלא משנים יותר מדי(קילומטר אחד פלוס מינוס בדלק, והבדל של 0.5 שניות בין 0 ל-100 זה לא מה שישנה) וככה גם לגבי הנוחות.

 

הם פחות או יותר אותו דבר.

 

אם את כבר החלטת ללכת דווקא על 2 הדגמים הנ"ל, תעשי סיבוב על 2 הרכבים ומה שיותר מוצא חן בענייך, תלכי עליו.

×
×
  • תוכן חדש...