Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"אוטובוס סיני היה מעורב בתאונה עם רכב פרטי בבני ברק, 10 גברים מישיבת הרבי שקר-כלשהו הצדיק נהרגו, לנוסעות במושב האחורי שלום"

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
אתה שוכח ש 5 כוכבי בטיחות הם תוספת לפגיעה בהולכי רגל גם ולכן יש תוספת נקודה על רכב שגם גורם לפגיעה פחות אנושה להולכי רגל, 4 כוכבים לרכב סיני הוא בהחלט כבר הבדל משמעותי מאשר שאר הרכבים הסינים הרגילים.

רק אל תשכח, גם סקודה פעם ייצרה רכבים שכולם צחקו עליהם והיום איפה היא ?

 

אני לא אשקר לך ואני אגיד ש-4 כוכבים לרכב סיני זה לא יפה. זה הישג יפה מאוד ביחס לשאר הרכבים הסינים שבמקרה הטוב לוקחים אולי 3 כוכבי בטיחות.

אני לא זוכר איך קוראים לרכב הסיני הזה עם השלושה גלגלים אבל אני חושב שזאת דוגמא קלאסית לאיכות סינית..

 

הנס של סקודה שפולקסווגן קנו אותם וציידה אותה במנועי הTSI, אם לא הם היו גומרים בדיוק כמו רובר ז"ל וסאאב שנמצאת כבר בשלבי גסיסה מתקדמים.

הפביה הישנה לדעתי פשוט זוועה!!

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם
מי יודע אולי עוד 10 שנים,הLANDWIND או הMG יהיו היונדאי הבאות.

 

סקודה נבלעה בתוף פוולסווגן שעשה לה רק טוב,מי יודע לאן היא הייתה מגיעה בעצמה.

 

אני מקווה שלא. במיוחד MG בדור הנוכחי. אני זוכר שפעם ל-MG היה רכב ספורט שדומה מאוד לאלפא ספיידר והיום הוא הוכחד(נדיר לראות אותו בכבישי ארצנו) ואני מקווה שלא יעשו לו כמו שעשו לספיידר המקורית(נחמדה אבל זה לא המקור), כי אם כן אני ממש אתבאס עליהם, לפעמים עדיף להניח לעבר ולהשאיר את הנוסטלגיה.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם כבר נוסעים ברכב לא בטיחותי, שלפחות יהיה לו סטייל 8)

(לא גרוטאה חדשה כמו בסרטונים)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

סקודה נבלעה בתוף פוולסווגן שעשה לה רק טוב,מי יודע לאן היא הייתה מגיעה בעצמה.

 

זה מובן, אבל אני התכוונתי לכך שאין קשר בין סקודה של פעם לסקודה היום, סקודה היא פולקסוואגן לעניים בדיוק כמו שסיאט היא פולקסוואגן לאלה שמחפשים שיק צעיר וספורטיבי יותר.

 

פולקסוואגן לקחה "מותג" שאותו רכשה פעם ונקרא סקודה, בעטה אותו והותירה שם שהתלבש לה יופי לנישה.

 

בוא תחשוב על זה ככה:

 

יש את ניסן ואינפיניטי ?

 

יחסי הגומלין בין סקודה לפולקסוואגן זהים, אבל רק מבחינה תדמיתית כמובן שכן אין באמת הבדל בין פולקסוואגן לסקודה למעט השם, באינפיניטי לפחות יש ערך מוסף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא הצלחתי למצוא סרטונים או נתונים לגבי מגוון הדגמים של תעשיית הרכב הישראלית במיוחד מעניין אותי כמה כוכבים קיבלו רכבי היוקרה מתוצרת ישראל.

פורסם

צחוק צחוק,

 

רוב הרכבים שישראל מייצרת כיום יהיו עמידים יותר מכל מיטב תוצרת אירופה\יפן\ארה"ב ושות'....

 

על הדרך הם גם יהיו עמידים לרימוני יד, קליעים עד קוטר 0.5 וטילי סאגר...

 

 

 

 

אה, התכוונת לרכבי נוסעים ?

 

לך תבדוק רום כרמל ושות', יכול להיות שלאחר התאונה יישאר לך מספיק פיברגלס כדי לבנות בריכת פעוטות.

 

:lol:

 

ואם להיות רציניים לרגע,

 

לאור העובדה שישראל פיתחה ומייצרת טנק שנחשב לאחד מעשרת טנקי המערכה הטובים בעולם, לאור היכולות הטכנולוגיות העצומות בארץ שבין היתר הביאו לכך שארה"ב כמעט החרימה את ישראל (מי אמר לביא...) ועוד שלל דוגמאות, אני יכול לומר די בבטחון שאם ישראל היתה מייצרת מכונית, היא כנראה לא היתה נופלת ממיטב תוצרת אירופה, ואני כותב את זה ללא שמץ ציניות.

בכל הקשור לפן הטכנולוגי ופיתוח מערכות אנחנו לרוב מקדימים את העולם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מעניין מה יקרה (חס ושלום), עם הרכש החדש:

 

http://www.themarker.com/dynamo/1.1630449

 

מן הסתם לא עושים מבחני ריסוק לאוטובוסים :|

 

גם לא עושים מבחן ריסוק לאוטובוסים של מרכבים והארגז, ואין עליהם כיום שום ביקורת.

צריך לראות אם זה אוטובוס שכולו הורכב בסין, או אוטובוס שהתחיל בתור שלדה באיזה מדינה ועבר הרכבה בסין בדומה לאוטובוסים בארץ, ואיך ההרכבה הסינית לעומת הישראלית.

ואגב מעניין אותי לדעת מה המחיר של אוטובוס שהורכב בארץ (כמו אפולו של מרכבים) לעומת אוטובוסים שמיובאים מוגמרים מחו"ל (אירייזר, ונהול, סנסדגוי) ואיך האוטובוס הישראלי באיכות לעומת האוטובוסים האירופאים.

 

ואגב יש כבר בארץ אוטובוסים ירדנים (אלבה של נתיב אקספרס) וטורקים (BMC) דוקא עליהם שמעתי ביקורת לא אוהדת במיוחד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אני מקווה שלא. במיוחד MG בדור הנוכחי. אני זוכר שפעם ל-MG היה רכב ספורט שדומה מאוד לאלפא ספיידר והיום הוא הוכחד(נדיר לראות אותו בכבישי ארצנו) ואני מקווה שלא יעשו לו כמו שעשו לספיידר המקורית(נחמדה אבל זה לא המקור), כי אם כן אני ממש אתבאס עליהם, לפעמים עדיף להניח לעבר ולהשאיר את הנוסטלגיה.

 

אכן MG של פעם והיום הדומה הוא רק שם,השוואתי ליונדאי הייתה השיפור באיכות,תדמית,ובטיחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...