Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האורות שרופים, וממש קשה להחליף אותם, ניראה לי שצריך לפרק את הדשבורד בשביל זה,

האם מישהו מכיר חשמאלי טוב שיודע לעשות את העבודה טוב באיזור רעננה ?

נ.ב. בדקתי את הפיוזים, הם בסדר

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

אורות שרופים ? התכוונת לנורות. בכל אופן, ציין את דגם הרכב. אולי יש פה מישהו שביצע את ההחלפה של הנורות והוא יוכל לעזור לך.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
גם לי יש את אותה הבעיה

vw vento 98 TDI

 

האורות מאוד חלשים עד כדי כך שאי אפשר לראות בלילה :shock:

 

במכוניות החדשות יש דימר (ככה זה נקרא?) שיכול לכוון את עוצמת האור בלוח שעונים, בדוק אם יש לך כזה ואם יש אז שהוא מכוון על העוצמה הכי גבוהה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
גם לי יש את אותה הבעיה

vw vento 98 TDI

 

האורות מאוד חלשים עד כדי כך שאי אפשר לראות בלילה :shock:

 

במכוניות החדשות יש דימר (ככה זה נקרא?) שיכול לכוון את עוצמת האור בלוח שעונים, בדוק אם יש לך כזה ואם יש אז שהוא מכוון על העוצמה הכי גבוהה

 

שככתי להזכיר שהדימר מכוון על הכי גבוה

כשאני משחק איתו הוא נחלש וכשאני שם על הכי "חזק" הוא עושה טיפה אור

המנורות לא נשרפו..אלא פשוט נחלשו (עובדה הם פועלים אבל חלש) ואני לא רואה על כמה אני נוהג (מי צריך ?)

חחח

 

ובקשר לנתיך?.....קשה לי להבין איך זה קשור אבל לא ניראה לי הבעיה כבר הרבה זמן ואני לא זוכר...אבל שוב לא ניראה לי

פורסם

טוב עם כל הכבוד אני פתחתי את הת'רד, מישהו מכיר חשמאלי טוב באיזור רעננה שיטפל בבעיה ? או שאולי אתם יודעים איפה אפשר לקנות נורות חיצוניות כאלה שמתלבשות מעל ללוח שעונים ?

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

טוב הייתי היום אצל כמה חשמלאים, ואף אחד לא רוצה להתעסק עם זה, מה אפשר לעשות ?

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

לפרק לבד.

עצות :

כל בורג שיוצא , חוזר למקומו בתום פירוק החלק ,כך לא תישאר עם ברגים מיותרים בסוף.

כל מחבר שיוצא , מסומן בעזרת מסקינג טייפ (מנייר) שעליו רשום מאין יצא (אפשר למספר את שני צידי המחבר).

בתום הפירוק , הוצא את הנורות , גש לקנות חדשות , החלף והרכב.

×
×
  • תוכן חדש...