Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לך,

 

שלחתי לך בפרטי המלצה שלי..

8)

 

סופ"ש רגוע

ירון-צמיגי גודייר

 

ירון אפשר הצעה בפרטי לסט של eagle f1, במידה 205.45.16

 

תודה.

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם
רבעיה ב1200 ש"ח?

בפורום שיפורים?!

שלא נדע מטומאה!

 

אהבתי חח :roflmao:

 

אני לא מבין, מה מצחיק אותכם?

שמתם לב למידה המדוברת?

ב 1200 ש"ח במידה הזאת אפשר לקנות רביעייה של:

GOODYEAR DURAGRIP

PIRELLI P3000

CONTINENTAL ECO CONTACT

KLEBER HP3

YOKOHAMA A. DRIVE.

כל הצמיגים איכותיים.

 

נכון שלא מדובר ברכב או מידה ספורטיביים, אבל אל תהיו ילדותיים.

אולי בשבילו זה שיפור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כן שמתי לב למידה המדוברת, כן שמתי לב לדגם הרכב.

השאלה אם הפורום הספציפי הזה הוא המקום המתאים והתשובה (לדעתי) היא לא!

לא הסיוויק ולא החבר עם הקוסטיה קונקורדיה לקרוס שנועל קוהמו מאיזשהו דגם (לא חשוב שמות, נכון?) לא מעוניינים בשיפור כמו שאני מבין.

לא תשכנע אותי שמי שמחפש צמיג לפי מחיר כפרמטר ראשון יש לו מה לחפש כאן.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
אהבתי חח :roflmao:

 

קנאים !!!

 

 

חברים לא מדובר כאן בשיפורים. אולי פשוט התבלבלתי ולא ידעתי היכן להכניס את השאלה הזאת.

מדובר סה"כ בהחלפת צמיגים עוד מעט יש לרכב טסט

אז צריך 4 חדשים, למרות שרק 2 זקוקים להחלפה המלצתי לאחי להחליף את כולם

ובטח לא לצמיגים סיניים. במידה הזאת הצמיגים לא יקרים.

קיבלתי הצעה בטלפון מאוטו דיפו רעננה, 4 צמיגים של GOOD-YEAR ב 1400..אני מאמין שבמקום על מזומן

הם יתנו אותם בפחות.

פורסם
אני לא מבין, מה מצחיק אותכם?

שמתם לב למידה המדוברת?

ב 1200 ש"ח במידה הזאת אפשר לקנות רביעייה של:

GOODYEAR DURAGRIP

PIRELLI P3000

CONTINENTAL ECO CONTACT

KLEBER HP3

YOKOHAMA A. DRIVE.

כל הצמיגים איכותיים.

 

נכון שלא מדובר ברכב או מידה ספורטיביים, אבל אל תהיו ילדותיים.

אולי בשבילו זה שיפור.

 

קדימה תחנך אותנו עכשיו, והיי, אם לא תצליח לפחות תקבל עוד קסדה...

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

 

 

קיבלתי הצעה בטלפון מאוטו דיפו רעננה, 4 צמיגים של GOOD-YEAR ב 1400..אני מאמין שבמקום על מזומן

הם יתנו אותם בפחות.

 

מה הדגם?

פורסם
קדימה תחנך אותנו עכשיו, והיי, אם לא תצליח לפחות תקבל עוד קסדה...

 

 

אין סיכוי שאצליח.

יש לי קודם את כל אלה שיושבים בג'מפי שלי.

עד אליכם התור לא יגיע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קראתי את התגובות - סורי - לא התכוונתי לירידה אלא צחקתי מהמילה שגם הדגשתי אותה באדום טומ...

 

כל צמיג - רק לא סיני כמובן.

 

אוטו דיפו - אתה יכול למצוא יותר זול (יש תרד על המבצע שלהם כעת - עם תגובות)

ממליץ לך על כמה

 

קלבר - HP3

יוקוהומה A.DRIVE

GOODYEAR דורהגריפ

 

כל אלה יהיו טובים עבורך ויחזיקו טוב עם אחיזה לכביש

 

שבת שלום

קובי

:-)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...