Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב... לאחרונה קיבלתי מתנה סאב של פיונר מדגם TS-W308D2,

מותקן לי ברכב מערכת של פיונר גם AVH-3300BT , כולל 2 טוויטרים, 2 רמקולים קדמיים ו2 אחוריים של פיונר גם 6x9,

איזה מגבר לדעתכם אני צריך לקנות שהסאב יפעל בצורה הכי טובה שהוא יכול לספק?

תודה!

פורסם

מגבר בעל 4 ערוצים יכול לעשות את העבודה. שתי יציאות לרמקולים הקידמיים ושתי היציאות הנוספות לסאב (בגישור).

מגבר בסיסי יכול להתאים:mac audio zx4500 jbl gto1004

 

איך הרדיודיס, מרוצה ממנו? הזמנתי אחת כזו, אשמח אם תתן חוות דעת.

 

תודה

פורסם

שאתה אומר רדיודוס אתה מתכוון למערכת? בעקרון מאוד מרוצה ממנו רק מרגיז שאין תמיכה בעברית ורוב השירים מופיעים ככה:

----- ----- ---- וגם הרדיו לא מתאים לתדרים בארץ ורוצים על זה הוצאה כספית מכובדת על מנת לעבור כיול...

חוץ מזה מכשיר מצוין אני מאוד מרוצה ונהנה ממנו.... :)

בקשר למגבר... בדקתי אותם והם גם יקרים אין משהו שיכול להתאים שהוא קצת פחות יקר? :) אני לא צריך משהו מקצועי סתם משהו בסיסי העיקר שיפעל הסאב :)

פורסם

יש את ה Mac audio z4200 גם הוא טוב, זה דגם אחד לפני הדגם שרשמתי לך לפני כן. מגבר טוב יש לי אותו ונהנתי ממנו מאוד. אבל קשה למצוא עכשיו אחד כזה. אם תרצה אני מוכר את שלי שלח לי הודעה בפרטי.

פורסם
יש את ה Mac audio z4200 גם הוא טוב, זה דגם אחד לפני הדגם שרשמתי לך לפני כן. מגבר טוב יש לי אותו ונהנתי ממנו מאוד. אבל קשה למצוא עכשיו אחד כזה. אם תרצה אני מוכר את שלי שלח לי הודעה בפרטי.

 

יש אפשרות חיבור המגבר הזה למערכת מובנת ללא צורך במנחת ? זה חשוב לי מאוד

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

זה תלוי בסוג המערכת המובנת שלך. איזה רכב ברשותך ומה שנת ייצור? תבדדוק מי היצרן של המערכת ואיזה דגם היא, תריץ חיפוס ברשת או תרשום לנו

בהצלחה

פורסם
זה תלוי בסוג המערכת המובנת שלך. איזה רכב ברשותך ומה שנת ייצור? תבדדוק מי היצרן של המערכת ואיזה דגם היא, תריץ חיפוס ברשת או תרשום לנו

בהצלחה

 

אני חושב שאני אלך על HERTZ HE.4 הוא חזק יחסית אמין ויש לו חיבורים HI זה מתאים לי לרכב מאזדה 3

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

×
×
  • תוכן חדש...