Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"עבריינים" בפורום, או למה לא לעשות עסקים עם ילדים!!!


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 7241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1. הסיפור המובא להלן הוא אמיתי לחלוטין - מצטער על האורך, אבל שווה קריאה לדעתי.

2. אין לו עדיין סוף - אבל אני מבטיח שתקבלו עדכון.

3. את השמות אני לא מפרסם בינתיים, אבל חלק מחברי הפורום ידעו במי מדובר.

4. אני מספר את זה כדי שאחרים לא יפלו בפח.

5. אשמח לקבל הצעות איך לפעול, כי אני מתלבט כרגע בין תלונה במשטרה, תביעה אזרחית או פשוט להשאיר את זה ככה - כי אין לי זמן לשטויות.

 

אז נתחיל,

לפני כמה שבועות ראיתי פרסום בפורום על GTI 1.9 לפירוק למכירה. הרכב עמד מספר שנים והבודי שלו אחרי עינויים ומתפורר מחלודה, אין סרן אחורי מקורי אין גנטים אין כלום. אבל היה בו מנוע וגיר שרציתי ואולי היה ניצתן לשפץ את ריפודי העור (בעלות של כ 1000 ש"ח). כדי לקצר, אחרי שהלכתי פעמיים וראיתי את הרכב, סיכמתי עם שני "אחים" להם הרכב שייך (ככה הם טוענים) כי עבור כל הרכב אתן להם מספר חלקים שרצו (מדחס מזגן, 2 סטים של קפיצי הנמכה לפז'ו ואם ניתן להשתמש במנוע - גם צירייה לרכב של אחד מהם).

סוכם שאני אגרור את הרכב אלי והובטח לי שמחשב ההזרקה והרשיונות יהיה ברכב.

ביום הגרירה התחילו הבעיות - אין מחשב, איןרשיונות. קיבלתי הסבר משכנע - "לא, זה בסדר הרישיונות אצל אחי". אחד מהאחים באמת נראה ילד טוב והאמנתי לו. גררתי את הרכב ויום למחרת הוא קיבל ממני סט חדש של קפיצי הנמכה. במקביל, הבאתי סט נוסף ושיפצתי על חשבוני מדחס ושתי ציריות (עוד צירייה מתנה - כי הבחור היה ממש נחמד). הסכמתי גם שיעשו להם את עבודת ההתקנה של הקפיצים במוסך אצלנו באמצע השבוע - רק שישלחו את הרישיונות, המפתח של הרכב והמחשב.

שבועיים אני רודף אחריהם שישלחו וגם שיקחו את שאר החלקים שהבטחתי להם ואני מסתובב איתם ברכב שלי כמו מפגר. אבל מה, "היום לא יכולים" - "מחר אחי יפקסס לך את הרישיון" וכו' וכו' וכו'.

אחרי שבועיים שבהם גם השקעתי יום עבודה של פועל לפרק עבורם את הרכב (מנוע, גיר, מתלים קידמיים, גשר, כסאות, דלתות וכו'), מודיע לי האח "הסוחר" שבינהם שהוא לא יעביר לי את הרישיון - "כי הוא מפחד שאני ארמה אותו". אמרתי לו שבינתיים אני רודף אחריהם שיקחו את החלקים ולא הם אחרי וחוץ מזה זה לא היה הסיכום. מה גם שלא נחתם שום הסכם, הוא יכול לשמור את המקור אצלו ולפקסס לי העתק ואם לא יקבל את כל מה שמגיע לו הוא תמיד יכול להתלונן על גניבה במשטרה.

פה כבר התחלתי להבין שעובדים עלי - לא רישיונות (למרות שהראו לי אותם עם הרכב בפעם הראשונה), לא מחשב (למרות שהראו לי אותו בפעם הראשונה) ולא מפתחות.

הודעתי לבחור שיבוא ויקח את כל החלקים שלו אם הוא לא מפקסס את הרישיונות.

אחרי דין ודברים, הגיע אח שלו. עזרנו לו להעמיס את כל החלקים שלהם והוא התנצל בשם אחיו השני. אמרתי לו שלא נורא, אני סופג את הגרירה ויום העבודה של הפועל ולמדתי לקח לא להתעסק עם ילדים שחושבים שהם סוחרים. לגבי הקפיצים המונמכים שקיבל ממני אמרתי לו שהיות וכבר הרכיב אותם (הוא שיפץ את כל הרכב) שישמור אותם מתנה. הוא לא אשם באגו המנופח של אח שלו - ולי, לי יש קפיצים כאלו כמו זבל.

חשבתי לא נורא - עזרתי לילד נוסף. לחצנו ידיים ונפרדנו.

עברו יומיים, אני מקבל טלפון אנונימי מבחור שמזדהה כקרוב משפחה של האח הבעייתי שאומר לי שאם אני לא משלים איתם את העיסקה או מרכיב את הרכב בחזרה ושולח אותו על חשבוני, הוא יודע "לטפל" בי לא רק "בדרכים חוקיות" - יענו עבריין....

אחרי שניתקתי לו בפרצוף הוא התקשר שוב ודיבר יותר יפה - הסברתי לו את הדברים (הוא טען בכלל שהקרוב שלו נתן לו את המחשב, איך הוא עשה את זה כשהוא התחייב למסור את המחשב לי - רק אלוהים יודע) - נראה לי שהוא הבין עם מי יש לו עסק ומה עשה בדיוק קרוב המשפחה שלו ו.... השיחה התנתקה... הוא לא חזר אליי... בינתיים.

ניסיתי לדבר עם האח ה"מתון" אבל הוא מתחמק....

ועכשיו לדילמה -

הכסף שהפסדתי - על הזין... כסף בא והולך, אבל - הבחור איים לפגוע בי. מי שמכיר את ההיסטוריה התעסוקיתית שלי ואיפה אני נמצא היום יודע שאני לא מתרגש מאיומים אבל, רק טיפש יתעלם מאידיוט שמאיים - ולי יש משפחה (גם למאיים יש, דרך אגב, הוא טען בפני שהוא לא ילד ויש לו שני ילדים).

אז, ניסיתי לברר את מידת האיום - אבל כמו שאמרתי האח המתון לא עונה לטלפונים ואין לי את הטלפון של המאיים. אם אני פונה למשטרה, קוברים את שלושתם - גם בגלל הרגישות של עבודתי - וחבל לי על הבחור הצעיר והאמת שגם אח שלו הוא רק ילד מנופח אגו שטיפס על עץ ולא יודע איך לרדת ממנו וחוץ מזה אין לי זמן לבזבז עכשיו על חקירות משטרה וכו' וגם נראה לי שאחרי השיחה עם הדוד המאיים הבחור ירגע - אבל לקחת סיכון?

הייתם מאימינים.... אני כמעט לא מאמין בעצמי שנקלעתי לתרמית כזו....(איך חשבתי לעצמי: "ילדים - חברי פורום - חובבי רכב כמוני)....אז,

מה הייתם עושים במקומי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן סיפור קשה ומרגיז,

 

אני גם רוצה להוסיף (בקצרה) סיפור שהיה לי פעם. אני מתעסק ברבי אספנות כבר כמהשנים, יש לי קשרים באיטליה ובאירופה ומדי פעם אני מביא חלקים לכל מיני דורשים.

 

לפני כ 4 שנים נתקעתי עם גל זיזים שנפגע. חיפשתי בארץ עד שהגעתי לבן דוד של איזה חבר, והוא אמר לי שיש לו גל זיזים לרכב שלי. מה שכן, הוא ידע שאני מתעסק בחלפים, ולכן הוא רצה בתמורה לגל זיזים כל מיני דברים.

 

בתחילה סיכמנו שאני מביא לו בקלית לפנס אחורי חדשה (שאי אפשר להשיג בארץ) וסמל אחד. לאחר מכן התברר לי שאני צריך גם שני שסתומים. ברוב חוצפתו האיש ביקש ממני 200 שקל לשסתום משומש, (טיפשות שלי גם כן בדיעבד, הסתבר לי שבחו"ל הם עולים 60 שקל אחד לחדשים). הוא הביא לי את השסתומים (שהיו דפוקים ולא התאימו), ולא אמר הרבה, רק ש"נסתדר".

 

אחרי שבוע הוא מתקשר אלי, ודורש ממני עוד בקלית חדשה לפנס אחורי (הצד השני) ועוד סמל. אמרתי לו שלדעתי זה ממש מוגזם, והוא בלי בושה איים עליי שאם אני לא מביא את החלקים הנ"ל הוא ייגש למוסך, ופשוט יוציא את הגל זיזים מהאוטו. אני שהייתי אז קצת יותר צעיר וקצת יותר טיפש, וגם כנראה פחדן לא קטן, לא רציתי להתעסק איתו והבאתי לו את מה שהוא ביקש למרות שממש לא הגיע לו.

 

הבחור אגב גם הרשה לעצמו לבעוט בי "קלות" באיזו הזדמנות שנפגשנו. אבל אני כנראה לא יהודי טוב אלא נוצרי טוב, הסתובבתי אליו בלי מילים ואף לחצתי את ידו, שיהיה בריא.

 

היום אני כבר לא מפחד מטינופות כאלה, הסיפור הזה לימד אותי לקח טוב לעמוד על שלי וגם להכנס באנשים שעושים לי רע.

 

פנה למשטרה ועשה את כל מה שביכולתך (החוקית) נגד חולירות שכאלה. אין להם מקום בין חובבי הרכב.

 

אגב, אם אתם מאמינים בקרמה: מאז המקרה קרו לבחור המון צרות אישיות, הוא איבד את מקום העבודה שלו, והסתכסך עם שאר המשפחה בגלל שהוא כזה זבל (גם אותם הוא דפק).

 

מסקנה שניה וחשובה בשבילך RADARJEDI: בפעם הבאה תן את מה שאתה צריך לתת אך ורק ביום שאתה אמור לקבל את מה שאתה צריך לקבל, ועשה זאת ביחד עם הצד השני אחרי שראית מה אתה מקבל. אף פעם אל תמכור בהקפה, אל תיקח צ'קים (עוד טעות קרדינלית שעשיתי בעבר, רק מזומן, גם על מרצדס ששווה 150000 שקל) ואל תסמוך על אף אחד חוץ מעל עצמך. זה קשה, זה רע, זה עצוב, אבל זאת המדינה שלנו.

 

והעיקר תמשיך לקוות, ומדי פעם גם תמצא אנשים טובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי ,

 

בלי הרבה שאלות.

משטרה ,ומייד.

:mm_yeah:

 

לדעתי החום בארץ משפיע על האנשים

 

לרעה... :evil:

 

 

ועוד דבר,

 

אני חושב שהם עשו לך תרגיל, אימו עליך...

 

ואתה עוד מתלבט?

 

כסף בא, כסף הולך... נכון, אבל אתה באמת מרגיש אם זה סבבה?

 

ואם זה לא היה קשור לתחום עיסוקיך, מה אז? היית מסתכל על זה אחרת?

 

גניבה, סחיטה, איומים :idea:

 

גם אני חושב שכדאי לפנות למשטרה.

 

(חבל שלא ניסחתם הסכם בסיסי כלשהו)

 

ובנימה אישית יותר, כואב לי שהפורום שורץ בנבלות :mad:

 

שבת שלום, הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חביבי ,

 

בלי הרבה שאלות.

משטרה ,ומייד.

:mm_yeah:

 

לדעתי החום בארץ משפיע על האנשים

 

לרעה... :evil:

 

 

ועוד דבר,

 

אני חושב שהם עשו לך תרגיל, אימו עליך...

 

ואתה עוד מתלבט?

 

כסף בא, כסף הולך... נכון, אבל אתה באמת מרגיש אם זה סבבה?

 

ואם זה לא היה קשור לתחום עיסוקיך, מה אז? היית מסתכל על זה אחרת?

 

גניבה, סחיטה, איומים :idea:

 

גם אני חושב שכדאי לפנות למשטרה.

 

(חבל שלא ניסחתם הסכם בסיסי כלשהו)

 

ובנימה אישית יותר, כואב לי שהפורום שורץ בנבלות :mad:

 

שבת שלום, הרמן.

 

אני בד"כ לא עושה הסכמים על חלקים שיש אצלנו בעסק כמו זבל, מה גם שאחד האחים באמת ילד טוב ואני מכיר אותו ממפגשים.... השני, נראה לי סתם טיפס על עץ גבוהה...

ומה.... יש פה אנשים בפורום שיכולים להעיד שעזרתי להם במאות שקלים - סתם , כי הם חובבי רכב כמוני ויכולתי לעזור - אז חשבתי שזה המקרה גם עם שני אלה...

אני בחור בן 32 החודש ולא ממהר להגיב בקיצוניות ולכן אני חושש שתיק פלילי יגמור להם את החיים.... מה גם שעד עתה הנזק שלי מסתכם ביום עבודת פועל ב - 250 ש"ח גרירה ובעוגמת נפש - הכל דברים שניתן לספוג.... מצד שני, תלונה מצידי - גומרת להם את החיים - ואני די משוכנע שהם למדו את הלקח, כי כרגע הם תקועים בחזרה עם החלקים שלהם שחוץ ממני אף אחד לא יקח. מי ישלם להם על מנוע שעמד חמש שנים ולא יודעים מה מצבו - אפילו אני לא! לי היו חלקים שאני לא צריך ולכן הסכמתי לעסקה...

בכל מקרה - אם אני לא אתפוס את האח הרגוע יותר בסוף השבוע (והוא יודע שאני מחפש אותו) ואשמע ממנו כי הסיפור נגמר - כנראה שאני יאלץ לפנות למשטרה....

לך תבנה מדינה....

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון , אני מאוד מצטער לשמוע על המקרה הזה .

ועוד יותר לדעת שיש "מניאקים" כאלה שמשוטטים בפורום !

 

לאור העבודה שלך ברור שלא יפחידו אותך איומים , אבל כשיש לך משפחה זה בוודא ידאיג אותך יותר מכל !

 

אני לא יודע מה הייתי עושה במקומך ! רציני לא יודע !

אולי הייתי הולך עם כמה אנשים ומסביר להם שהם שלא ישחקו איתי משחקי ילדים .. שיטה פסולה בעיקרון , אבל דווקא בגלל הגיל והמעמד שלך אני לא חושב שזה יתאים .

אולי אייום טלפוני יעזור .... אני בספק גדול .. !! איום לערב את המשטרה אולי יעזור !

 

לצערי אני לא רואה אלא הפיתרון של המשטרה במקרה כזה למרות כל ההשקעה הכרוכה בזה , אנשים כאלה שמנסים להרוויח ממך ורק לדפוק אותך ... רמאים למיניהם לא צריכים יחס טוב .

חבל על הבחור הטוב כדבריך , אם תצליח לתפוס אותו ותסביר לו שאם לא יתנהג נכון אז הוא יוכל אותה אולי זה יעזור , הוא יכול לשכנע את המפגרים האלה יותר ממך .

 

בכל מקרה אני לא חושב שכדאי לעבור על זה בשתיקה ... גם כדי שגם אחרים לא יהפכו קורבנות לאותם אחרים . :mad:

 

אני יודע שלא ממש עזרתי הרבה אבל זה ממש עיצבן אותי ולא יכולתי אלא להגיב . :evil:

 

נשמח לשמוע עדכון וגם לדעת - כשתחשוב שהזמן מתאים - מי הבחורים האלה .

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה.... יש פה אנשים בפורום שיכולים להעיד שעזרתי להם במאות שקלים - סתם , כי הם חובבי רכב כמוני ויכולתי לעזור - אז חשבתי שזה המקרה גם עם שני אלה...

 

אני אחד מהם (לא אחד מהאחים חס וחלילה).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיום יכול להיות סתם תרגיל בשביל שתפחד ותעשה מה שהוא רוצה...

אבל

לך תדע...אתה לא מכיר אותו,זה יכול להיות איום שהוא יממש אותו...

 

יש לך משפחה,לא כדי לך להסתכן.

לך למשטרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא סובל כאלה שהולכים למשטרה אני חושב שיש דרכים הרבה הרבה יותר טובות לפתור בעיות ואתה צודק בזה שזה יהרוס להם את החיים גם עליי פעם איימו אמרתי לו ...... וזהו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא סובל כאלה שהולכים למשטרה אני חושב שיש דרכים הרבה הרבה יותר טובות לפתור בעיות ואתה צודק בזה שזה יהרוס להם את החיים גם עליי פעם איימו אמרתי לו ...... וזהו

 

ובן כמה אתה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב..

אני הצד השני...

 

הסיפור הוא כזה... אלון בא אליי לביקש לקנות את מה שנישאר מהאוטו שלי, בסוף אחרי שאחי לחץ עליי למכור אותו סגרתי עם אלון שהוא יקח את האוטו בתמורה לכמה דברים שהיינו צריכים כדי לסדר את המכוניות שלנו...

הוא אמור היה לבוא לקחת את האוטו ובסוף לא בא בגלל שהוא עבד.. אז אני בתור בן אדם שגם עובד קבעתי איתו שיבוא ביום אחר בשעות הערב שיהיה נוח לשניינו.. הוא קבע איתי ביום מסויים ולא הגיע!!!(אני מיצתער שאני לא זוכר איזה יום) יומיים אחרי אחי מדבר איתי ואומר לי שאלון לקח את הרכב... בלי שאף אחד יהיה שם איתו!! הוא פשוט ניכנס לחצר עם רמסה (מי שלא יודע,רמסה זה גרר כמו של עיריית ת'א שמרימים רכב מהצד) ולקח את הרכב.. רק אחרי שהוא כבר היה בצפון במוסך של אחיו הוא היתקשר להגיד שהאוטו אצלו!! אז אני ואחי אמרנו לא משנה... לקח לקח.. שיביא מה שמגיע לנו וזהו!!

אבל לא...

הוא נתן לאחי קפיצים להנמיך את האוטו שלו וזהו!!! מה שאומר שהוא לקח את האוטו ב 500 שקל... ואני בכלל רציתי 5 אלף...

אז המשכתי לרדוף אחריו שיביא לי את הדברים ואחי היתקשר אליו כמה פעמים וכל פעם הוא אמר שהוא יביא את זה מחר.. ומחרתיים... ושזה אצל חבר שלו בנתניה...

וככה עברו להם חודש וקצת..

אני עובד כל יום מהבוקר עד הערב... אז רציתי לקבוע איתו ביום שישי בבוקר במוסך בחיפה.. ואני גר בכלל במרכז... והוא הסכים, מגיע יום חמישי והוא מיתקשר לאחי להגיד לי לא לבוא כי הוא לא יכול, שבוע אחרי הוא שוב קובע איתי ליום שישי בשעה 7:30 בבוקר במוסך בחיפה... ושוב מבטל... אבל הוא לא שוכח להיתקשר לבקש את הרישיונות של הרכב!!!

שבוע אחרי שוב קובע איתי.. אני קם בשעה 6 בבוקר ואחי אומר לי לא ללכת כי אלון ביטל שוב!! שבוע אחרי הוא אמר לי שבטוח ניפגשים, ונחשו מה... שוב ביטל!!

פתאום הוא מיתקשר אליי במשך השבוע שאחרי(לא זוכר יום) ומתחיל לצעוק עליי שהוא רוצה את הרישיונות של האוטו שלי!!! ושהוא לא יכול לפרק את המנוע בלי הרישיונות ושהמוסך של אח שלו חוקי והוא לא רוצה בעיות! (בהמשך היתברר שהוא פירק את המנוע גם בלי הרשיון) ואני אומר לו שהוא יקבל אותם כשאני יקבל את מה שמגיע לי... והוא כועס עליי!! וקורא לי ילד!!!

אז אמרתי לו שאין לנו על מה לדבר ושאני לא מסכים לתת לו כלום בלי לקבל מה שמגיע לי, אז הוא עיים לזרוק את האוטו מחוץ למוסך ולא איכפת לו מה יהיה עם האוטו.. אז אני ביקשתי ממנו להחזיר את האוטו לאיפה שהוא היה (בבית שלי)

אז הוא צחק עליי ואמר לי לשלם לו על גרר... וזה לא הגיוני שאני ישלם לו!!

אז אמרתי לו שאני יתלונן על גניבה, כי זה מה שזה.. (לפי מה שאני יודע)

ופה בערך ניגמר הסיפור איתי, ואז הוא ביקש מאחי לבוא ולקחת את האוטו מהצפון... אחי הלך לשם ומה הוא רואה? את כל האוטו מפורק לגורמים והריצפה סדוקה, והאוטו בטוח לא היה ככה!!! (אולי מהרמסה... הוא שביגלל שהוא זרק אותו בחוץ... אני לא יודע)

ומאז לא שמעתי ממנו... אחי היתקשר אליו לפחות 5 פעמים מאז וניסה לסגור איתו יפה את העיניין בלי לערב אותי...

 

בקשר למי שדיבר איתו אני לא יודע כלום... בטוח שאני לא צריך שמישהו ידבר במקומי!!

אז עכשיו תגידו לי מי פה לא בסדר??

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא סובל כאלה שהולכים למשטרה אני חושב שיש דרכים הרבה הרבה יותר טובות לפתור בעיות ואתה צודק בזה שזה יהרוס להם את החיים גם עליי פעם איימו אמרתי לו ...... וזהו

 

ובן כמה אתה?

למה?

אני 15+

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא סובל כאלה שהולכים למשטרה אני חושב שיש דרכים הרבה הרבה יותר טובות לפתור בעיות ואתה צודק בזה שזה יהרוס להם את החיים גם עליי פעם איימו אמרתי לו ...... וזהו

 

ובן כמה אתה?

למה?

אני 15+

 

נו זה היה ברור...

כי מי שמלשין צריך לקבל מכות נכון?

הוא יוצא מניאק נכון?

הוא סתם בן זונה נכון?

צריך להחזיר לבן אדם איומים נכון?

אז ילד,לזה שהעלה את השרשור יש משפחה,למה לו להסתכן באיומים ובכל הזין הזה?!

הוא לא ילד בן 15+...שיביא את הגב שלו על המאיים....

חלאס עם החרא הזה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא סובל כאלה שהולכים למשטרה אני חושב שיש דרכים הרבה הרבה יותר טובות לפתור בעיות ואתה צודק בזה שזה יהרוס להם את החיים גם עליי פעם איימו אמרתי לו ...... וזהו

 

ובן כמה אתה?

למה?

אני 15+

 

נו זה היה ברור...

כי מי שמלשין צריך לקבל מכות נכון?

הוא יוצא מניאק נכון?

הוא סתם בן זונה נכון?

צריך להחזיר לבן אדם איומים נכון?

אז ילד,לזה שהעלה את השרשור יש משפחה,למה לו להסתכן באיומים ובכל הזין הזה?!

הוא לא ילד בן 15+...שיביא את הגב שלו על המאיים....

חלאס עם החרא הזה!

לא אתה צודק ללכת למשטרה לדפוק לו ת'חיים (תחיים = את החיים, אני רוצה להשמע COOL).חקירות הורים כל הח@א הזה אתה לא עברת את זה אם היית עובר היית אומר אחרת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב..

אני הצד השני...

 

הסיפור הוא כזה... אלון בא אליי לביקש לקנות את מה שנישאר מהאוטו שלי, בסוף אחרי שאחי לחץ עליי למכור אותו סגרתי עם אלון שהוא יקח את האוטו בתמורה לכמה דברים שהיינו צריכים כדי לסדר את המכוניות שלנו...

הוא אמור היה לבוא לקחת את האוטו ובסוף לא בא בגלל שהוא עבד.. אז אני בתור בן אדם שגם עובד קבעתי איתו שיבוא ביום אחר בשעות הערב שיהיה נוח לשניינו.. הוא קבע איתי ביום מסויים ולא הגיע!!!(אני מיצתער שאני לא זוכר איזה יום) יומיים אחרי אחי מדבר איתי ואומר לי שאלון לקח את הרכב... בלי שאף אחד יהיה שם איתו!! הוא פשוט ניכנס לחצר עם רמסה (מי שלא יודע,רמסה זה גרר כמו של עיריית ת'א שמרימים רכב מהצד) ולקח את הרכב.. רק אחרי שהוא כבר היה בצפון במוסך של אחיו הוא היתקשר להגיד שהאוטו אצלו!! אז אני ואחי אמרנו לא משנה... לקח לקח.. שיביא מה שמגיע לנו וזהו!!

אבל לא...

הוא נתן לאחי קפיצים להנמיך את האוטו שלו וזהו!!! מה שאומר שהוא לקח את האוטו ב 500 שקל... ואני בכלל רציתי 5 אלף...

אז המשכתי לרדוף אחריו שיביא לי את הדברים ואחי היתקשר אליו כמה פעמים וכל פעם הוא אמר שהוא יביא את זה מחר.. ומחרתיים... ושזה אצל חבר שלו בנתניה...

וככה עברו להם חודש וקצת..

אני עובד כל יום מהבוקר עד הערב... אז רציתי לקבוע איתו ביום שישי בבוקר במוסך בחיפה.. ואני גר בכלל במרכז... והוא הסכים, מגיע יום חמישי והוא מיתקשר לאחי להגיד לי לא לבוא כי הוא לא יכול, שבוע אחרי הוא שוב קובע איתי ליום שישי בשעה 7:30 בבוקר במוסך בחיפה... ושוב מבטל... אבל הוא לא שוכח להיתקשר לבקש את הרישיונות של הרכב!!!

שבוע אחרי שוב קובע איתי.. אני קם בשעה 6 בבוקר ואחי אומר לי לא ללכת כי אלון ביטל שוב!! שבוע אחרי הוא אמר לי שבטוח ניפגשים, ונחשו מה... שוב ביטל!!

פתאום הוא מיתקשר אליי במשך השבוע שאחרי(לא זוכר יום) ומתחיל לצעוק עליי שהוא רוצה את הרישיונות של האוטו שלי!!! ושהוא לא יכול לפרק את המנוע בלי הרישיונות ושהמוסך של אח שלו חוקי והוא לא רוצה בעיות! (בהמשך היתברר שהוא פירק את המנוע גם בלי הרשיון) ואני אומר לו שהוא יקבל אותם כשאני יקבל את מה שמגיע לי... והוא כועס עליי!! וקורא לי ילד!!!

אז אמרתי לו שאין לנו על מה לדבר ושאני לא מסכים לתת לו כלום בלי לקבל מה שמגיע לי, אז הוא עיים לזרוק את האוטו מחוץ למוסך ולא איכפת לו מה יהיה עם האוטו.. אז אני ביקשתי ממנו להחזיר את האוטו לאיפה שהוא היה (בבית שלי)

אז הוא צחק עליי ואמר לי לשלם לו על גרר... וזה לא הגיוני שאני ישלם לו!!

אז אמרתי לו שאני יתלונן על גניבה, כי זה מה שזה.. (לפי מה שאני יודע)

ופה בערך ניגמר הסיפור איתי, ואז הוא ביקש מאחי לבוא ולקחת את האוטו מהצפון... אחי הלך לשם ומה הוא רואה? את כל האוטו מפורק לגורמים והריצפה סדוקה, והאוטו בטוח לא היה ככה!!! (אולי מהרמסה... הוא שביגלל שהוא זרק אותו בחוץ... אני לא יודע)

ומאז לא שמעתי ממנו... אחי היתקשר אליו לפחות 5 פעמים מאז וניסה לסגור איתו יפה את העיניין בלי לערב אותי...

 

בקשר למי שדיבר איתו אני לא יודע כלום... בטוח שאני לא צריך שמישהו ידבר במקומי!!

אז עכשיו תגידו לי מי פה לא בסדר??

 

הפורום בטח לא מקום להתנצח - אני שמח שפתאום הבחור חושף את עצמו. אז בזמן שהרכב נגרר היה קשר טלפוני איתך ועם אחיך והבטחת אישית להביא את המחשב והרישיונות.

שקרו - פעם ראשונה.

הדוד שלך (או קרוב שלך) היה נוכח בגרירה.

שקרן פעם שנייה.

אח שלך נתי - יעיד שאני רדפתי אחריכם ולא להיפך.

שקרן פעם שלישית.

את מחשב הרכב - מסתבר שנתת לדוד שלך (זה שהתקשר לאיים) ולא היה לך כוונה בכלל למסור אותו לנו כמו שהבטחת.

שקרן פעם רביעית.

מהיום הראשון ידעת שהרכב עומד מפורק ומחכה לניירת.....

אתה ילד בעל אגו נפוח שעוד לא התבגר - אם אתה רוצה לפתוח את הנושא הזה ואתה צודק אז תגיש תלונה למשטרה - ואל תשלח את דוד שלך להתקשר ולאיים עלי - אתה תסבך את עצמך בתיק פלילי, תסבך אותו בתיק פלילי (והוא אומר שהוא אבא לשני ילדים) ותסבך את נתי שהוא בטח המסכן בכל הסיפור והוא הנצל בפני ביום שנפגנו 10 פעמים ולכן גם השארתי לו את הקפיצים מתנה.

התגובה שלך רק מחזקת את העובדה שטיפסת על עץ גבוה מידי - אם אני לא אשמע ממך ומדודים שלך יותר - הרווחת... אם אני אחשוב שלסיפור הזה יש המשך - יום ראשון בבוקר אני עושה לזה סוף! כמו שהמליצו פה!

חוצפן קטן!

 

בזה אני סיימתי את הנושא - מנהלים מוזמנים לנעול!!!!!

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...