Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי דיסק של Bosch. רציתי לדעת איזה דיסק אני צריך כדי לעשות פוליש לאוטו? (איך הוא נראה כי אני רוצה לקנות ואין לי מושג)

ואיזה פוליש ווקס אתם ממליצים לקנות?

 

תודה,

שנה אזרחית טובה לכולם.

פורסם

דיסק של בוש וכל דיסק אחר שהוא מלטשת זווית לא מתאים לפוליש כי הוא עובד בסל"ד גבוהה בערך 11.000 סל"ד.

 

לעומת זאת פולישר עובד במהירות של 900-3000 סל"ד +-.

פורסם

היי

יש דיסקים מ500שקל ומעלה.

לדיסק צריך מתאם+מברשות מסוגים שונים לסוגי עבודות שונות

לא הכל פשוט וקל.

המהירויות עבודה גם שונים לסוגי עבודה שונים.

כמו כן סוגי הפולישים שונים,גלייזים וווקסים.

דיטיילנגים מקצוענים לא עובדים עם חומרים ומכשרים

זולים או מאוטו דיפו וכו",לרובם יש סודות שצוברים

עם הזמן וניסיון עבודה ולא סתם לוקחים מאות שקלים.

בהצלחה.

(טוב שיש לך רצון לעשות טיפול לרכב שלך לבד,כל הכבוד)

פוליש+ווקס.png

פורסם

אנא קישור מפורום זה עוד מ2006

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=118350

 

אך מ2006 עד 2012 עבר טיפה זמן ויש חידושים בחומרים וכו".

אם אתה רוצה ללמוד לבד,אולי תגיע ונעשה לך הדגמה.

כל הכבוד לך,שאתה רוצה לטפל ברכבך לבד.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...