Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית סיאט לאון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

99.9 אחוז, איך אני בודק שהמצב באמת כך?

או שבכלל כדי לחכות שאולי כן תהיי אחת שמורה בלי ספקות.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשמע יש כאן כמה אנשים שמבינים לא רע במכוניות וכמו שאמרו לך קודם משהו פה נשמע מאוד מסריח

 

מנסיון מסוחר רכב לא הייתי קונה פחית קולה אז בטח ובטח שלא רכב ועוד מעל המחירון , אתה צריך להבין שהעבודה

 

של האנשים האלו זה לקחת רכב לא ראוי למכירה ולעשות עליו כסף ע"י שיפוצים קוסמטים וסיפורי אלף לילה ולילה .

 

מציע לך להקשיב לאנשים פה , אבל בסופו של דבר זה הכסף שלך ונשמע כאילו אתה את ההחלטה כבר עשית

 

מקווה שהאינטואיציה שלך לא תעלה בעתיד .

פורסם

אני חס וחלילה לא מזלזל באנשים פה, רק רוצה שיפנו אותי למקום שבאמת יכול לבדוק כל בורג באוטו,

סה"כ לא רוצה לפספס מציאה - אם היא באמת כזו.

פורסם

נשמה,

אין מציאות, בטח לא אצל סוחרי רכב שזו פרנסתם.

גם אם אתה מחליט בסופו של דבר לרכוש את הרכב, קח אותו לבדיקה הכי מקצועית שאתה יכול, גם אם היא תעלה לך 1000 שקלים.

גש לאחד המוסכים המתמחים במכוניות אלו (מישהו אמר רון? ) ובדוק את הרכב.

אם הסוחר שלך מירושלים - תעשה את הבדיקה בתל-אביב. אם הסוחר החביב לא מוכן לתת לך את הרכב לבדיקה בת"א (הדלק עליך) תבין לבד שהוא שולח אותך למוסכים ב"טריטוריה" שלו, ותסיק את המסקנות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני אישית לא הייתי מתאמץ בכלל לקחת לבדיקה וישר פוסל. תמיד שמדובר בסוחרי רכב עדיף להתרחק. חשבתה על האפשרות שהרכב אצלו חצי שנה כי הוא לא הצליח למכור? לא רחוק מהבית שלי יש סוחר ויש לו כמה רכבים שחודשים עומדים למכירה ואף אחד לא קונה.. זה אומר שהם הרכבים הפרטיים שלו? לא הם דווקא למכירה.. תשמע לי ולכל האחרים פה תתרחק. לפי מה שאני רואה אתה לא כל כך מבין הרכב יכול להיות יפה למראית עין ובכלל יש לו מכת שלדה או מנוע גמור גיר לא חסר. רכב לא מגיע סתם לסוחר! אל תמהר תבדוק רכבים בשוק לא חסר מציאות.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

מחר ניקח אותה למוסך רון וששם יחליטו, באמת רק ככה אני יוכל לקנות אותה בראש שקט.

ועכשיו למחיר במידה והבדיקה הצליחה שווה את המחיר? (65K)

האוטו שנת 2004, יד 2, K134 קילומטראז',מהתרשמות שלי,ואני מאוד פדנט, שמור מאוד מבפנים\בחוץ, רק שתי שריטות קטנות מבחוץ והגג בפנים טיפה נופל.

פורסם

אני לא הייתי משלם 65 נשמע לי מאוד יקר. במיוחד שמדובר בסוחר. והקמ" לא כזה נמוך. תעשה לעצמך טובה ותברח מהרכב הזה. לסוחרים תמיד יש סיפורי סבתא הם אפילו ימכרו את אמא שלהם.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

מוסך רון יוכל לבדוק לך את הפן המכאני - אל תשכח לבקר אצל פחח מומחה שיבדוק את השלדה בשבע עיניים.

 

נ.ב - גם לדעתי יש לעסק הזה פה ריח מעט מסריח.

פורסם

צריך לראות קודם שהוא מסכים לקחת את האוטו לבדיקה ושהוא עובר את הבדיקה,

אבל בכל זאת נהיה אופטימיים, מישהו מכיר פחח טוב באזור של מוסך רון?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם הוא לא מסכים לבדיקה במוסך שאתה בוחר, אל תמשיך לבזבז את הזמן שלך עליו, חבל.

65 אלף זה לא סכום פעוט (לי לפחות) ולא הייתי ממהר להוציא אותו על רכב שאני לא בטוח ב100% שהוא שווה את זה.

כבר ענו לך אנשים מנוסים ש99% אתה נופל בפח של הסוחר, טוב שהתייעצת כאן בפורום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין לי ספק בכך ואני משתדל לשאול תמיד.

רק אם הוא יסכים ורק אם הבדיקה תעבור בהצלחה ורק אם אין לאוטו שלדה אני יקנה אותו.

אבל מכאן ועד לקנות אותו הדרך עוד ארוכה :lol:

פורסם

גם אם הכל יעבור בשלום לא הייתי קונה אותו במחיר כזה.

היית צריך להיתרחק מהרכב הזה בשנייה שראית שסוחר מוכר אותו.

 

אני מבין את ההתלהבות שלך אבל אתה חייב לפקוח עיניים ולראות את התמונה כולה.

 

מקווה שתרד מהרכב הזה ושיהיה לך בהצלחה בהמשך.

They are trying to ban me...

פורסם

לפי קריאה מהירה שלי אתה דיי מחפש אנשים שיגבו אותך שאתה עושה קנייה חכמה ... הסיפור מופרך וקצת הזוי מה גם שהמחיר מאוד גבוהה ...

כמו שאמרו אחרים עשה לעצמך טובה ותתרחק ... במידה גם שהסוחר לא מוכן לבוא לעשות את הבדיקה במוסך שאתה בוחר פשוט אל תבזבז זמן יקר ולך חפש רכב אחר ...

VW Scirocco TSI :twisted:

פורסם

בעד:

בעיקרון אני חסום משם משתמש אחר אז אני מגיב בשם משתמש של חבר,

שמע מכרתי לא מזמן לאון 4 שהיא כולה שנתיים מתחת לרכב שאתה מתכוון לקנות,אין הרבה הבדלים חוץ מה 4*4 והצורה.

הרכבים האלה באמת נמכרים כרגע הרבה זמן בשוק ואין מה לעשות השוק לא מה שהיה פעם אז הגיוני שהסוחר מוכר בסביבות החצי שנה.

מה שכן אין שום סיכוי שהוא שילם עליה סכום דומה,ככל הנראה רכש אותה באיזור ה55 במקרה הרע(לפי דעתי הרבה פחות).

תגיד שיוריד את המערכת,מבטיח לך שאם תראה לו רצינות הוא יוריד אותה ושיוריד לך גם במחיר ותגיעו איכשהו לעמק השווה.

שיסכים להגיע איתך לכל מוסך שתחפוץ בו,מציע לך גם לעשות בדיקה במכון טוב ולא לחסוך פה,תגיע עם הסוחר לאיזשהו הסכם שהוא מתחייב על XYZ ובמידה הבדיקה מגלה שהוא משקר אז שהוא ישלם את הבדיקה.

לפי דעתי סכום של 58K עם רדיו דיסק ורמקולים יהיה סכום הוגן במידה והרכב יימצא תקין,אולי עם סטייה של 1000,2000 שקל לטובת המוכר אבל לא מעבר לזה,אם תשלם מעל אתה תצא פראייר לדעתי.

כמובן כל זה במידה והרכב תקין(אין מצב שלא יימצאו פאקים בבדיקה גם אם המנוע,שלדה,גיר תקינים).

נגד:

אם רכב מסוג לאון טורבו 2004 עם ק"מ סביר וכמו שאתה מתאר במצב מעולה מגיע לסוחור משהו פה ללא ספק מסריח.

יש טופס בדיקה?? ממת מלפני חצי שנה?

אתה רציני??

מילא שבוע(לא הייתי קונה רכב עם טופס בדיקה בן שעתיים מבלי שראיתי את הבדיקה נעשית מול הפרצוף שלי במקום מוכר).

אתה מנסה לשכנע את עצמך להיכנס למשהו מסריח,אני מכיר פה קצת אנשים (רק לפי התגובות בפורום) ואף אחד לא בא לרעתך,אנשים פה מכרו וקנו כבר כמה וכמה מכוניות בחיים שלהם ואם מישהו מנסה להזהיר אותך זאת אומרת שהוא מבין בנושא קצת יותר ממך האמן לי.

כמובן שאף אחד בסופו של דבר לא ישנה לך את הדעה אבל אתה הולך להיכנס לתוך בור שלא תצא ממנו לפי דעתי,כל הסיפור נראה חשוד נקודה.

אז הרכב נראה טוב ו..?

אתה יודע כמה קל לסוחר ללכת לעשות צביעה וניקוי יסודי לפנים הרכב בכלום כסף(כי הוא פשוט מכיר בדרך כלל אנשים מהתחום).

בכל מקרה לפי דעתי תחסוך את הנסיעה ואת כל הטרטור הזה,שב עוד קצת על הגדר ובסופו של דבר יגיע הרכב הנכסף שאתה מחכה לו.

אם אתה בכל זאת מתעקש, תחייב את המוכר בבדיקה על מנוע גיר שלדה או כל מה שאתה חפץ בו,במידה ואין שום פאקים ברכב תשלם את הדלק ואת כל הבדיקות,במידה ויש שהוא ישלם ושיסע בחזרה לירושלים במציאה שלו.


×
×
  • תוכן חדש...