Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדק בגשר קידמי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי בדיקה לרכב מסוג ניסאן סאני, מצאו סדק בגשר הקידמי...

כמה זה משמעותי? הבודק המליץ לי לא לגעת.

 

אגב מדובר בניסאן סאני שנת 93 SLXI שנמכרת בקרית מוצקין מבחור בשם מאור אם במקרה תיתקלו..

לא שיש לי משהו נגד הבן אדם אבל עדיין.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

תלך למוסך תשאל כמה עולה גשר לרכב ותקזז לו מהמחיר.

בעבר עשיתי תאונה עם מאזדה 6 חדשה וגם החלפתי גשר,

שמכרתי את הרכב עשינו בדיקה והבודק אמר שכל עוד החליפו את החלק בחברה והשלדה נקייה אז הכל בסדר.

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

לא,

צבע כחול ירוק עם 247 אלף קילומטר נכון לעכשיו...

מספר הרכב הוא 39-441-06 .

 

יש גם אחת בצבע לבן עם 190 אלף קילומטר ביד 2, האם היא הבעייתית?

דווקא קרבורטור ולא הזרקה.

 

אני כבר אבוד מלחפש סאני במצב טוב כולן בעייתיות או שנמצאות רחוק ממני, דווקא אחלה רכב ממש התאהבתי.

 

תלך למוסך תשאל כמה עולה גשר לרכב ותקזז לו מהמחיר.

בעבר עשיתי תאונה עם מאזדה 6 חדשה וגם החלפתי גשר,

שמכרתי את הרכב עשינו בדיקה והבודק אמר שכל עוד החליפו את החלק בחברה והשלדה נקייה אז הכל בסדר.

 

הבן אדם לא ממש בראש של להתקזז בגלל שמבחינתו זה היה "רכב לשנה" ויאללה להעיף לבא בתור - הוא הרי יכול להשתמש עוד שנה ולהעיף לגריטה לפי מה שהוא אומר.

 

הרכב הספציפי הזה גם יש לו בולמים אחורים גמורים וקלאץ' לקראת סוף חייו, על זה הורדתי לו במחיר אבל מעבר לזה הוא לא מוכן.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
×
×
  • תוכן חדש...