Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחליף את המאזדה 3 2005 ליס' לשעבר שלי ברכב חדש יותר, שגם הוא ליס לשעבר.

מבין האופציות יש את פוקוס וקרוז מודל 2010 מי מבניהם עדיפה מבחינת סחירות ובלאי נמוך?

אני מציין את שני הפרמטרים הללו כי בכל השאר הם די דומות (רכב מישפחתי ממוצע-לא מתקדם מידי ולא מיושן-סטנדרט).

 

אגב שניהם באיזור ה75 אלף.

פורסם

הקרוז רכב מרשים וגדול אך עם זאת הוא עדיין לא עבר עדכון של הגיר והמנוע ולכן הרכב לא ריז במיוחד ושתיין של דלק

לדעתי צריכה מוגזמת (1:8).

הפוקוס זה רכב נחמד סך הכל עם מושב אחורי מרווח מאוד ועיצוב נעים ושמרני אך גם הוא רכב עצל נורא בגרסאות ה1.6 ליטר

ראיתי שמהשנתונים האלה כבר יצאו קיה פורטה למכירה-בדוק רכב זה(אין י שמץ של מושג עליו)

בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מפני שהרכב יוצר במפעלים של דייהו (זה מה שכתוב באינטרנט) הוא כנראה קוריאני.

בפורום נכתב כי יש להן בעיית אמינות בדגמי 2009 .

סחירות זה עניין של זמן-הוא רק שנתיים בארץ

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הפוקוס עדיפה על הקרוז בנוחות הנסיעה ואיכות תא הנוסעים.

לפי הרשת היא גם אמינה יותר מהשברולט הקוריאנית.

אחרי שהתרגלת לזריזות של המאזדה יהיה לך קשה עם הסחיבה של שתי המועמדות.

מה עם מאזדה שלוש החדשה? I30 ? קורולה?

לשני הדגמים שציינת יש שוק חלש, הקרוז בגלל המוניטין והפוקוס בגלל ההצפה של השוק ברכבי הליסינג.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...