Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורות XENON


Shmulik_Miata
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזבזתי 140 ש"ח על 2 נורות מתוצרת XENON ו 2- נורות מתוצרת OCEAN SUPER BLUE

 

ארבעתן נשרפו לי....

 

מעצבן..

 

האחת אחרי שבוע השנייה אחרי שלושה שבועות (זה הזוג הראשון)

הזוג השני XENON נשרף אחרי שלושה חודשיים מההתקנה.

 

אולי זה לא מתאים לרכב שלי ??

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אפשרות שניה שאתה נוגע בהן עם האצבעות בזמן ההתקנה (אסור לגעת),

אפשרות שלישית שהן סתם של חרא חברה :!:

 

לא נגעתי, אני יודע את זה..

 

איזה חברה באמת מייצרת נורות טובות ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אפשרות שניה שאתה נוגע בהן עם האצבעות בזמן ההתקנה (אסור לגעת),

אפשרות שלישית שהן סתם של חרא חברה :!:

 

לא נגעתי, אני יודע את זה..

 

איזה חברה באמת מייצרת נורות טובות ?

 

Hella

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
אפשרות שניה שאתה נוגע בהן עם האצבעות בזמן ההתקנה (אסור לגעת),

אפשרות שלישית שהן סתם של חרא חברה :!:

 

אז איך מתקינים נורה בלי לגעת בה!?!?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
אפשרות שניה שאתה נוגע בהן עם האצבעות בזמן ההתקנה (אסור לגעת),

אפשרות שלישית שהן סתם של חרא חברה :!:

 

אז איך מתקינים נורה בלי לגעת בה!?!?

 

:lol::lol:

 

לא נוגעים בחלק הזכוכית..

:lol::lol::lol:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
בזבזתי 140 ש"ח על 2 נורות מתוצרת XENON ו 2- נורות מתוצרת OCEAN SUPER BLUE

 

ארבעתן נשרפו לי....

 

מעצבן..

 

האחת אחרי שבוע השנייה אחרי שלושה שבועות (זה הזוג הראשון)

הזוג השני XENON נשרף אחרי שלושה חודשיים מההתקנה.

 

אולי זה לא מתאים לרכב שלי ??

 

אולי הרכב שלך לא מתאים למנורות?

וברצינות - בלאנטיסים יש בעייה עם שריפת נורות ראשיות , כבר צפיתי בלא מעט לנטיסים שתומי עין. דבר ראשון לבדוק הוא רציפות הארקה (-) ,גש לחשמלטור.

XENON , בהנחה שלא מדובר בזיוף -היא חב' ידועה ומכובדת לא פחות מהלה.

האושן WHATEVER THEIR NAME IS ממש לא מוכרים.

ולמה אורות כחולים ? עוד לא ראיתי איפושהו שזה תורם לראות .

לתשומת ליבכם , נורת ההלוגן הצבועה בכחול הנמכרת בחנויות תמורת כמה עשרות שקלים אינה דומה אפילו לנורת קסנון אמיתית (לפיליפס יש מוצר שנטען שהוא טוב יותר אבל אני לא מכיר אותו מספיק טוב כדי לחוות דיעה).

קסנון אמיתית אינו נורה ,אלא קשת חשמלית הבנוייה מגז קסנון , והאפקט שהוא נותן עולה בהרבה על האור של נורה.

הקסנון צריך גם בית מנורה מיוחד ,מחיר מערכת כזו הוא אלפי שקלים.

פורסם
אפשרות שניה שאתה נוגע בהן עם האצבעות בזמן ההתקנה (אסור לגעת)

אז איך מתקינים נורה בלי לגעת בה!?!?

 

אסור לגעת בזכוכית. מותר לגעת בחלק המתכתי.

ואם חייבים לגעת בזכוכית בזמן ההתקנה, צריך לנקות אותה עם אלכוהול לפני ההפעלה.

הבעיה של הנורות האלו עם מגע זה לא שהן נעלבות מזה או משהו, השומן שיש לך (ולכולנו) על האצבעות משאיר משקע על הזכוכית וכאשר הנורה מתחממת פוגע בפיזור החום וגורם לה להתפוצץ. זה רלוונטי לנורות הלוגן קסנון ודומותיהן שעובדות בטמפרטורה גבוהה מאוד.

 

אז לסיכום - להשתדל לא לגעת בזכוכית, ואם נוגעים, לנקות טוב טוב עם אלכוהול ולתת להתייבש לפני שמפעילים.

פורסם

לפי מה שהבנתי במוסך נורת קסנון (רק הנורה בלי הבית ) אמורה לעלות הרבה יותר מ140

שקל לפי מה שהבנתי המחיר מתקרב ל4 ספרות

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

מנסיונ יש נורות של פיליפס שאמורות להפיץ אור חזק יותר הן לא הרבה יותר יקרות מהרגיל כדאי לנסות

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני לא יודע אם זה ליחידה אני גם לא יודע מה המחיר המדויק זה מה שהבנתי מהמוסך

הוא גם אמר לי אבל שהוא עדיין לא נתקל במנורות כאלה שנשרפו

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

נראה לי שהתשובה שלך (פנצטה) לא היתה מכוונת אלי אבל אם כן אז לא קניתי האוטו שלי

קליאו ספורט בא ככה ומה שנאמר לי נאמר במוסך המרכזי

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

×
×
  • תוכן חדש...