Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.cardomain.com/item/JVCKDLH300

 

יש לך שם את המפרט המלא שלו

MP3 Player Specifications

 

* Anti Theft: Removable Faceplate

* Preamp Outputs: 3 sets

* Preamp Output Voltage: 4 volts

* CD Changer Controls: Yes

* Remote Control: Yes

* RMS Power: 19W x 4

* Peak Power: 50W x 4

* CD Frequency Response: 5-20,000 Hz

* FM Mono Sensitivity: 11.3 dBf

* CD Signal-to-Noise Ratio: 102 dB

* Amp Total Harmonic Distortion:

 

יש להם שם מפרט של כול מכשיר שאי פעם יצא(ניראה לי)

פורסם

מה ההבדל הגדול? ואיפה הוא? לא נתת שום השוואה ראש בראש של מכשירים.

נתת רק נתונים, ומהם אי-אפשר להשוות מכשירים באמת. מה גם שחברות לפעמים לא נותנות במדוייק את הנתונים (או מגזימות :? ).

פורסם

הם בסך הכול 40 אר אם אס

 

אתה תשרוף אותם בקלות

 

לפחות הם נראים טוב! :D

 

בכלל מוכרים אותם בארץ??

 

 

עריכה:

הם 5 ורבע

בקורסיקה הגודל המתאים הוא 6 וחצי אני חושב

מישהוא יודע ?

פורסם

ניראה משהוא טוב

נכון?

 

השאלה הם הוא באמת טוב

 

דובר על זה כבר שיבוא זה בעיה רצינית 35 אחוז מכס נכון

תעשה חיפוש תראה אם שווה לך

 

יהיה לך גם בעיה עם האחריות

×
×
  • תוכן חדש...