Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ מליבו 78


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המליבו נכנסה סוף סוף לשיפוץ- פחחות וצבע. אני צריך חלקים ואיני יודע את שמם המקצועי ע"מ להזמין מהאיביי מדובר בחלק אלסטי (פלסטי?) שנמצא בין הטמבון לבין גוף הרכב- חלק שלמעשה מגשר ברווח של החלקים. החלקים פורקו והם בלויים. אותו סיפור לגבי מסגרת פלסטית של המספר- מאחור.

שאלה נוספת, אפשר לשחזרם ע"י חומרים כלשהם? אולי בהדבקת PVC?

מדובר בשברולט מליבו 1978 - ומי שיש לו אמריקאית משנות ה-70, יודע על מה אני מדבר.

כל מידע, יכול לעזור לי מאוד!

שנה טובה וגמר חתימה טובה!

חן

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

לפי התמונה בסימלון שלך מדובר ברכב הזהה לאלקמינו מקדימה. ולכן יכול להיות שיש את הכיסוי הזה בארץ אצל חובבי האלקמינו או בטוח משהו מכיר אחת כזו לחלקים.

 

טל

פורסם
פורסם

ביקרתי היום אצל הפחח, הוא התחיל לעבוד על ה"דברים" הקטנים ומחר ממשיך פירוק של הרכב, כולל זגג שמגיע לפרק את החלונות - הקדמי והאחורי (חלונות מודבקים).

אני צריך למצוא קליפסים שמחברים את הניקל שסביב החלון הקידמי ואחורי, המלצות יתקבלו בברכה.

לגבי פילר פגוש קידמי ואחורי, צריך רק את הפינות של הפילר.

רצ"ב תמונות של הרכב בביתו הקודם - לפני העברת הרכב לביתי, אצלי לפני השיפוץ ובתחילת העבודה- פחחות.

IMG_0219.jpg

Photo0555.jpg

Photo0946 (1).jpg

IMG_0804.jpg

IMG_0801.jpg

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

יפה, הגיע הזמן באמת לתת קצת יחס קוסמטי.

תבקר הרבה אצל הפחח שיתרגל לראות אותך שם.

תעיר אם צריך, תצלם בעין דברים שצריך לסדר ותראה לפחח אותם על מנת שיבוצעו אם צריך תסמן על הרכב כמו שאני עושה.

בהצלחה ואל תתקמצן בתמונות.

פורסם
יפה, הגיע הזמן באמת לתת קצת יחס קוסמטי.

תבקר הרבה אצל הפחח שיתרגל לראות אותך שם.

תעיר אם צריך, תצלם בעין דברים שצריך לסדר ותראה לפחח אותם על מנת שיבוצעו אם צריך תסמן על הרכב כמו שאני עושה.

בהצלחה ואל תתקמצן בתמונות.

 

אהלן אבישי.

כן... הוא התרגל לראות אותי יום יום.... כמובן ברוח טובה ועם הערות והארות.

לגבי פוליאסר, חלק מעבודתו על הרכב היא התזה של פוליאסטר ושיוף ושוב.... כך שדי נרגעתי אחרי שהעלתה את הדברים.

אני עושה 2 צבעים והפחח ממליץ על צבע מיטאלי (ללא עלות נוספת) מאחר ושכבות (3-4) של לקה אמורות לגשר על החיבור בין 2 הצבעים אבל

אני חושש מאוד מצבע מיטאלי בגלל קילופי לקה אחרי תקופה- שרואים על רכבים אחרי תיקון, ו"פחד" מאדם שרואה בידיים יבדוק את עמידות הצבע ואז אזדקק לתיקון...

מה אתה/ אתם אומרים על חששותי ומה המלצתכם??????

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

נדב: אכן הרכב ביקר באזור תעשייה בית שמש {- הוא היה במקור מאזור עמק האלה ועלה אלי להר (כוון כללי קיבוץ צובה)} אבל שלא תתבלבל, היה עוד אחד כזה למיטב זכרוני 1979 שפורסם ביד 2, הרכב היה מבית שמש או מושבי הסביבה.

 

Renault5: תודה רבה!!!

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

מה אתה/ אתם אומרים על חששותי ומה המלצתכם??????

 

תלוי במצב הפח ורמת העבודה של הפחח והצבעי, אם העבודה לא תבוצע ברמה גבוהה אז דו שכבתי יבליט גלים בפח, אני הייתי מעדיף להסתובב עם אוטו בצבע יסוד ולא דו שכבתי ברמה נמוכה.

אם יש לך ספקות לגבי רמת הפח והעבודה אז ברק ישיר לא מטאלי.

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם
תלוי במצב הפח ורמת העבודה של הפחח והצבעי, אם העבודה לא תבוצע ברמה גבוהה אז דו שכבתי יבליט גלים בפח, אני הייתי מעדיף להסתובב עם אוטו בצבע יסוד ולא דו שכבתי ברמה נמוכה.

אם יש לך ספקות לגבי רמת הפח והעבודה אז ברק ישיר לא מטאלי.

 

ברק ישיר הכוונה לצבע רגיל?

ואיך אני מגשר על 2 הצבעים שבחרתי? לידיעה, חלקו התחתון של הרכב צבע אחד וחלקו העליון (גג ומכסים אחורי וקידמי) בצבע שונה. חבר אמר שיש אפשרות עם מידבקה דקה לאורכו של הרכב- שיסתיר את קו החיבור.

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

אם אתה צובע בצבע ברק ישיר יש אפשרות לצבוע כמו שאתה רוצה ואז בחיבור לעשות שלייף סבון וזה יטשטש את החיבור

 

אם אתה צובע בצבע מטאלי יש אפשרות לפני שכבת הלק. לעשות שלייף עדין ולאחר מכן לצפות בלקה

 

נדב

×
×
  • תוכן חדש...