Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאד התאכזבתי מ"המבצע האחרון של VW"

לאור הפרסומים חשבתי שבאמת תהייה כאן הנחה גדולה .

אבי התעניין בפולו 1.4 ידנית המחיר הקודם 88,990 המחיר החדש 85990

הנחה של 3000 שקל בסך הכול לאחר משא ומתן נוספו גם הקודן וחיישני הרוורס

על אחריות לשנה השלישית הם לא מוכנים לשמוע נו באמת .......

חישובים קלים של רישוי וצבע הקפיץ את המחיר בלא פחות מ3750 שקל

ראו איזה פלא עקפנו את מחיר המקור .

לא מבין על מה הרעש והמהומה הם תקועים עם קרוב ל70 פולו כאלו בצבע לבן ידני בלבד ,

(מה שהצלחתי לראות על צג המחשב וזה רק לבן )

מה הרעיון בתמחור כל כך גבוהה?

 

 

יוסי

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תעניינתי בגולף 1.4 122 כ"ס אבזור Trendline.

 

מחיר מחירון באתר - 142 אלף ש"ח כולל אגרת רישוי.

 

אחרי שכבר שבועיים הם מתארים את הסייל כהזדמנות שלא תחזור

 

הלכתי היום לסוכנות בירושלים - אין תחושה של סייל,שום שילוט,שום תחושה של מבצע,

 

הנציג באפתיות רבה לא מזכיר בכלל את הסייל.

 

לאחר ששואלים אותו לגבי הסייל הוא אומר שהגולף הנ"ל עולה 147 ועכשיו לסייל 141 (מחיר המחירון באתר בלי קשר למבצע).

 

בוא נצא מתוך הנחה שבאתר זה טעות והמחיר הוא 147 אז כל המבצע מסתכם ב 3% הנחה עלובים??

פורסם

חישובים קלים של רישוי וצבע הקפיץ את המחיר בלא פחות מ3750 שקל

ראו איזה פלא עקפנו את מחיר המקור .

יוסי

 

כי למחיר המקורי עדיין לא הוספת רישוי וצבע.

פורסם
כי למחיר המקורי עדיין לא הוספת רישוי וצבע.

 

לא בדיוק לפני חודשיים קיבלנו הצעה ב88 כולל רישוי וצבע ,

לפני חודש היה את המבצע של מערכת המולטימדיה

ועכשיו את ה"מרתון ".

 

חישוב קטן מראה שהמחיר לא זז כבר שלושה ארבע חודשים ,בעצם ההנחה או ההטבה היא באותו הסכום ,

לא משתנה כלום רק עובדים על הקונים .

 

 

יוסי

פורסם

זה ברור.

הרי זו חברה כלכלית.

המרתון הוא כדי למשוך אנשים לאולם בראש ובראשונה.

שנית, למכור יותר מכוניות שנתח הרווחים עליהם גדול יותר או כאלו שתקועות הרבה זמן כבר בבונדד ובקרוב ככל הנראה יעברו למחלקת המבצעים של אוטו דיל.

 

הפולו היא יחסית ״זולה״ וברוב המקרים גם אין מלאי זמין.

מי שחשב שיציעו את הפולו בעשרת אלפים שקלים הנחה , חי בסרט.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

לפני כשנה שקנינו את הפיאסטה, עשינו סיבוב בסוכנויות השונות, בצ'מפיון היה אז גם מרתון מכירות.

התעניינו בפולו ,1.2TSI שמחירה על הכביש הגיע ל115K. היחס היה מזלזל עד מאוד. כאשר שאלתי מה עם הפולו, האם הם מתמחרים אותה לרגל המבצע. נציג המכירות ענה לי בפשטות "למה לנו, גם ככה יקנו אותה בכמויות" לאחר מעט לחץ, נאמר שאפשר לקבל עליה 1000 ש"ח הנחה :-D

 

בגדול הוא צודק :roll:

פורסם
זה ברור.

הרי זו חברה כלכלית.

המרתון הוא כדי למשוך אנשים לאולם בראש ובראשונה.

שנית, למכור יותר מכוניות שנתח הרווחים עליהם גדול יותר או כאלו שתקועות הרבה זמן כבר בבונדד ובקרוב ככל הנראה יעברו למחלקת המבצעים של אוטו דיל.

 

הפולו היא יחסית ״זולה״ וברוב המקרים גם אין מלאי זמין.

מי שחשב שיציעו את הפולו בעשרת אלפים שקלים הנחה , חי בסרט.

 

דווקא יש הרבה פולו במלאי ,תמיד שאנו הולכים לברר יש באספקה מידית איזה צבע שאתה רוצה .

 

חשבתי שהפעם לאור שאר המבצעים הם יורידו מחירים ,הסוכנים בעצמם די בשוק ,

איזה אזרח יקנה פולו 1.4 ידנית בלי כלום בכמעט 89K ולא יקנה C3 סופר מאובזרת עם מנוע 1.6 אוטומט עם צבע מטאלי ו3 שנים אחריות ?

פורסם
איזה אזרח יקנה פולו 1.4 ידנית בלי כלום בכמעט 89K ולא יקנה C3 סופר מאובזרת עם מנוע 1.6 אוטומט עם צבע מטאלי ו3 שנים אחריות ?

 

מסתבר שהרבה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

Vw, זה שיש להם במלאי זה עדיין לא אומר שהם יעשו הנחה.

את החוק שאסור ליבואן להחזיק רכב מעל שנה אתה מכיר?

במידה וציפינו מחזיקה רכב מעל שנה, היא חייבת למכור אותו כיד ראשונה ואז לחתוך המחיר.

 

במקרה של הפולו, ככל הנראה למרות שיש מלאי זה לא המצב.

 

ועשה לעצמך טובה, אם אתה לא קונה את הפולו רק בגלל שאתה ממש אוהב את המראה שלה, יש לך המון אלטרנטיבות אחרות בחוץ.

כדאי לצאת מהשבלונה.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם
דווקא יש הרבה פולו במלאי ,תמיד שאנו הולכים לברר יש באספקה מידית איזה צבע שאתה רוצה .

 

חשבתי שהפעם לאור שאר המבצעים הם יורידו מחירים ,הסוכנים בעצמם די בשוק ,

איזה אזרח יקנה פולו 1.4 ידנית בלי כלום בכמעט 89K ולא יקנה C3 סופר מאובזרת עם מנוע 1.6 אוטומט עם צבע מטאלי ו3 שנים אחריות ?

אולי, מי שחושב שסיטרואן וצרפתי בכלל, לא אמין בשיט. שהרכב לא מחזיק מחירון. הצרפתים טובים ביין, אוכל ובחורות אבל רכבים הם לא יודעים לייצר. אה, ושיש לרכבים הצרפתיים מלא בעיות חשמל. כמובן אצל פולקסווגן ושות' אין דברים כאלה. אני לא בא ללכלך חס ושלום על פולקסווגן אך עצם השאלה זה היה מתבקש (להציג את חו"ד הרווחת על סיטרואן ורכבים צרפתיים בכלל).

 

 

 

נ.ב

כמובן אני לא חושב כך. אך לצערי, הרבה אזרחים כן.

פורסם
מסתבר שהרבה.

 

איתמר.

 

אני לא מוצא בזה שום היגיון ,לא מדובר באיזה רכב שהמציא את הגלגל בסך הכול פולו עם מנוע 1.4 הישן וגיר רגיל ,

תראה כמה כאלו יש ביד 2 וכמה זמן המודעה רצה והמחיר רק הולך ויורד ותבין .

 

אני לא אומר שהיבואן חייב לנו משהו אבל אני כן אומר אם יצאת בפרסום כל כך נרחב לפחות שיהיה שם טיפה אמת !

 

יוסי

פורסם
Vw,

 

ועשה לעצמך טובה, אם אתה לא קונה את הפולו רק בגלל שאתה ממש אוהב את המראה שלה, יש לך המון אלטרנטיבות אחרות בחוץ.

כדאי לצאת מהשבלונה.

 

בדיוק בגלל שאנו כן מוכנים להסתכל מחוץ לשבלונה וכן רואים איזה אלטרנטיבות יש בתחום המחירים האלו מ I20 דרך C3 פיאט פונטו EVO לדוגמה (ויש עוד..... )אנו לא מצליחים להבין את פשר המחיר המופרך .

 

יוסי

פורסם
זה ברור.

הרי זו חברה כלכלית.

המרתון הוא כדי למשוך אנשים לאולם בראש ובראשונה.

שנית, למכור יותר מכוניות שנתח הרווחים עליהם גדול יותר או כאלו שתקועות הרבה זמן כבר בבונדד ובקרוב ככל הנראה יעברו למחלקת המבצעים של אוטו דיל.

 

 

 

שוב טעות בידך .

 

צ'מפיון הינה מלקר (או איך שכותבים את זה ) שזה אומר שהיא לא חברה למטרת רווח כי לפי מה שאני ורבים יודעים כל הכסף הולך למטרות צדקה ועוד ולא להמשך עסקים כרגיל,

כמו כן לגבי עניין המלאים התקועים אז תתפלא אך מנהלי המותגים עובדים לפי מלאי עכשיוי ולא עתידי (מזמינים רכבים לפי מבצע וכד') ,יבואן שמזמין רכבים מבלי לדעת לאן הוא הולך אז הוא אדיוט !!!.

 

שאל מהיכן מקבלים משכורות ,

תעשה קצת חיפוש ותגלה דברים דווקא יפים על החברה שאתה כל כך שונא !!!!!

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...