Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב שלי נמוך- כ20-25 אלף ש"ח

אני סטודנט שגם רץ בין עבודות ולכן נוסע הרבה.

אני מחפש רכב שיהיה מסוגל מבחינת אמינותו לנסוע כ100 קילומטר ביום במשך שנה שנתיים, ושיהיה בעצם חסכוני בדלק ובהוצאות נלוות.

אני יודע נגיד שטויוטה יאריס הוא אוטו כזה, רק שהמחירים שדורשים עליו הם כ35000 אלף ש"ח על מכוניות שכבר 10 שנים על הכביש עם 300 אלף ק"מ.

חשבתי גם על הסיריון ועל הסוויפט.

או אולי איזה רכב קטן עם מימון כלשהו?..

 

אם מישהו יכול לייעץ על סוגי דגמים שאפשר להתמקד בהם ובכלל, אהיה אסיר תודה

פורסם
התקציב שלי נמוך- כ20-25 אלף ש"ח

אני סטודנט שגם רץ בין עבודות ולכן נוסע הרבה.

אני מחפש רכב שיהיה מסוגל מבחינת אמינותו לנסוע כ100 קילומטר ביום במשך שנה שנתיים, ושיהיה בעצם חסכוני בדלק ובהוצאות נלוות.

אני יודע נגיד שטויוטה יאריס הוא אוטו כזה, רק שהמחירים שדורשים עליו הם כ35000 אלף ש"ח על מכוניות שכבר 10 שנים על הכביש עם 300 אלף ק"מ.

חשבתי גם על הסיריון ועל הסוויפט.

או אולי איזה רכב קטן עם מימון כלשהו?..

 

אם מישהו יכול לייעץ על סוגי דגמים שאפשר להתמקד בהם ובכלל, אהיה אסיר תודה

אני לא יודע אם היא תיכנס לך בתקציב אבל תפזול לכיוון ההונדה ג'אז. הייתה לנו כזאת במשך שנתיים. והיא עברה כ70K בזמן הזה. בלי תלונות :lol: הידנית והאוטומטית (גיר רציף) חסכוניות למדי. שמרה על אמינות טובה. נקודה לרעתה, הטיפולים אצלה הם אחת ל10K ואולי נוחות נסיעה לא מזהירה.

פורסם

אתה תגלה מהר שהתקציב שלך מאפשר לך לקנות רכבים שכבר עברו את הטווח האפקטיבי שלהם - ועדיף שיהיו בידיים של אנשים שנוסעים מעט יחסית - אתה, לא ביניהם. נסיעה של 2500-3000 ק"מ בחודש זה המון.

 

נכון לעכשיו התקציב שלך נמוך, אבל אתה יכול לקנות בקלות רכבים מצויינים עם מימון - למשל דייהטסו סיריון שעכשיו הייתה במבצע ב-45K. סה"כ עוד 20K לאורך 3 שנים, לא סוף העולם.

 

מספיק שתיכנס להוצאות של בלאי כמו בולמי זעזועים, רדיאטור, צנרת, גיר אוטומטי וכו' - והופס הוצאת 15K בשקט על הוצאות בלאי שלא היו לך אם היית נוסע על רכב צעיר בהרבה.

פורסם

בכזה מחיר בעיה למצוא הונדה גז',לפי מה שאתה רושם אתה הולך לעשות ק"מ לא קטן באזור ה30K בשנה,קח בחשבון שתצטרך מידי פעם לעשות משהו,לך עדיף דיזל אך יהיה קשה למצוא משהו סביר בכזה תקציב,אני הייתי בודק את הרכב הכי חדיש שאפשר לקנות למשל ספייס,גטס מאוד גבולי במחיר שלך אח אם תצליח קח מודל 2007 במודל הזה היא עברה מתיחת פנים,מנוע שופר ליותר חיסכון ותוספת כ"ס,עדיפות לגיר ידני,יונדאי אקסנט גם אפשר לבדוק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במחיר שלך אני באמת ממליץ לך על יונדאי אקסנט.

מה שאני אוהב ברכב הזה הינו העברת הילוכים, ידית הילוכים ממש נוחה. למרות שהאוטו דיי זוחל ב20 עד 40 קמ"ש אז רצוי להאיץ בתחום מהירות כזאת. גם הנסיעה ביונדאי אקסנט אוטומט נוחה.

אגב אני חושב שתוכל למצוא רנו קליאו שנת 2004 במחיר שאתה רוצה.(יכולה ליסוע מעל 100 ק"מ ביום)

פורסם

אם אתה רוצה אותו אמין, תבחר מה שהמשטרה בוחרים. יאריס, אוקטביה וכיוצ"ב הן מכוניות שיכולות לגמוע ק"מ רב !

 

כל סוס עבודה יפני יכול לתת לך ראש שקט.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

תבדוק אם אתה יכול לקחת את הפיקנטו או אפילו לקחת הלוואה בשבילו.

אתה 3 שנים בראש שקט הכול בטווח האחריות .

לפי דעתי זה הדבר הכי משתלם לכמות קילומטרים כזאת לא הייתי משחק על המזל כי גם אם תמצא רכב שמור עם כמות הקילומטרים שאתה עושה בצי'ק יכול ללכת לך רכיב יקר .

פורסם

חפש גטס ידנית אם אתה יכול, שנת 2004 ומעלה רצוי עם ק"מ קרוב ל100אלף.

יש גם סיטרואן C3, אבל ממש מעטות, הבעיה שבאירופאיות האלקטרוניקה יותר עדינה (ממה שהסבירו לי), בכל מקרה התקציב שהקצבת לא מאפשר לקפוץ מעל גטס, רק אם תרד שנתון וזה כבר לא כזה כיף אלא אם תמצא אוטו שמור במיוחד.

חתימה בהשהיה

פורסם
תבדוק אם אתה יכול לקחת את הפיקנטו או אפילו לקחת הלוואה בשבילו.

אתה 3 שנים בראש שקט הכול בטווח האחריות .

לפי דעתי זה הדבר הכי משתלם לכמות קילומטרים כזאת לא הייתי משחק על המזל כי גם אם תמצא רכב שמור עם כמות הקילומטרים שאתה עושה בצי'ק יכול ללכת לך רכיב יקר .

 

מה הטעם לקחת רכב חדש לשנה גג שנתיים,הוא רק יפסיד עקב ירידת ערך שהיא הכי גדולה בשנה/שנתיים הראשונות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

משיטוט ביד2 יש כאן 2 רכבי דיזל אפשריים, חשוב מאוד לבדוק שהקילומטראז' אמיתי והמצב תואם את הקילומטראז' (תעשה בדיקה אצל מוסך רון, עדיף על כל מכון בדיקה ובהרבה יותר זול- יחסית):

 

1. פולו קלאסיק SDI (תגידו שזאת עגלה, אבל היא יודעת לסחוב בעליות כשמשתמשים נכון בגיר. מבחינת ההספק דומה למיני החדשות ומבחינת המומנט עדיף עליהם- ובסל"ד נמוך)- רכב אמין מאוד, אין טורבו שיכול להתקלקל, חסכוני ונכנסת בתקציב עם קצת עודף.

 

2. גולף TDI ידנית 2001- קילומטראז' נמוך מאוד יחסית לשנתון- לבדוק היטב! אוטו חזק (יש טורבו), עם כמות מכובדת של מומנט וחסכוני יחסית (בנסיעה רגועה- 1:17 ובלחיצות יכול להגיע למטה לכיוון 1:13). חורגת מהתקציב שרשמת. לשיקולך.

 

* תיקון: לשים לב שיש מצב שהגולף ממגרש רכב ולא מפרטי (לפי התמונות).

 

אם אתה קונה אחת מהנ"ל- לעשות לה כספת למחשב הרכב (אין טעם למקיף על הפולו- יקר מאוד למרות המחירון הנמוך).

 

בהצלחה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

כל רכבי הדיזל הנ"ל שחוטים עם ק"מ אסטרונומי והוצאות הבלאי מגיעות לגובה החיסכון אם לא עוברות אותו.

 

הייתי שם עם קסארה דיזל שהייתה אמינה למדי אבל היו בה יותר מדי דברים שחוקים שעייפות החומר פשוט גמרה אותם - שלא נדבר על כמות אילתורים מטורפת שרצה ברכבים ישנים שכאלה.

 

אתם חסרי אחריות שממליצים לבנאדם על רכבים שיכניסו אותו להוצאות היסטריות.

×
×
  • תוכן חדש...