Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים מהMG 550


prince_77
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההתרשמות שלי מנהיגה ברכב היא שמותקן בו אחד ההגאים הכי גרועים ואולי אפילו מסוכנים בתעשייה ! המשקל נשאר זהה בכל מהירות ובמהירויות גבוהות הוא פשוט קל מדי וחסר היזון חוזר לחלוטין. יש שיהוי מורגש בהחלפת ההילוכים גם במצב אוטומטי וגם בהחלפה מההגה או מהידית. זה לא רכב לנהיגה אלא "לנסיעה". הרכב שייך לקבוצת זיהום 14 מה שמעיד על צריכת הדלק הגבוהה שלו והמנוע רק 1.8 ליטר (עם טורבו "טיפש" ולא עם גיאומטריה משתנה).

בקרוב תיובא ה-MG350 הקטנה יותר (סגמנט C) והמודרנית יותר. זה יהיה המבחן האמיתי של MG תחת SAIC מול המתחרות מיפן וקוריאה.

פורסם

הרכב לא משווק באירופה לכן לא בוצע לו מבחני ריסוק!

מוקדם מידי לקבוע את אופי הרכב, רק הזמן יגיד, כולם צחקו על יונדאי ותראה היום, מספר אחת במכירות.

לכן גרוטאה, לא הייתי ממהר להסיק.

פורסם

להגיד שה550 גרוטאה היא עניין לא נכון, כי זה כמו להגיד (מבלי לפגוע) שהסיאט קופרה היא גרוטאה לעומת ה אינפיניטי G37S



כי עם נשווה בניהם האינפיניטי שמה בכיס הקטן את רוב רכבי הטורבו, לכן שני המכוניות הם לא באותה קטגוריה.

תשווה עגבניות לעגבניות, לא מלפפונים לעגבניות.

 

תנו צאנס לאוטו, עוד לא בקושי כמה חודשים.

עם יבואו אלו שינהגו אליה אחרי שנה ויגידו זה לא מתאים לי זה חרה של אוטו, אז זה משהו אחר, אבל כרגע בשוק הרכב בחיתולים.

ואפרופו , שים לי מזדה 6 חדשה היום מול הMG, אתה יכול לחזור עם ה מזדה חזרה הביתה.

 

 

פורסם

נסיך77, אני חייב לשאול באיזו חברה אתה עובד.

אני זוכר שכאשר דנקנר, לבנת ומנור (הבעלים של לובינסקי) רכשו את קונצרן IDB, מייד כל החברות בקונצרן (נטויז'ן, דסק"ש, סלקום וכו') עברו לרכבי פיג'ו-סיטרואן, ולכן אני תוהה אם גם החברה שבה אתה עובד שייכת לקונצרן או קשורה בדרך אחרת לבעלים.

אגב, זה לא בהכרח רע. מפעלים ששייכים לבעלים של יבואן פיאט מזכים את העובדים שם בבראבו מוצלחות למדי ואפילו בדלתא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אל תתרגש מהכינויים, הרבה אנשים פה רואים מישהו שמפרסם התרשמות מרכב כלשהו ומיד מקבל הערות\השוואות-לא-רלוונטיות ועוד כל מיני. יש הרבה אנשים כאן שחושבים שכל רכב צריך להיות בעל התנהגות של אלפא-רומיאו או גולף GTI, מקבלים ליד רכב מנהלים שאמור להוביל אותך ממקום למקום בכיף ופינוק ומיד נותנים חוות דעת על ענינים כמו היגוי, כאילו שאתה הולך מחר לעשות את הירידות של סדום על 150 קמ"ש מינימום. :)

 

לפעמים לא מובנת כל ההתנפלות הזאת ובמיוחד על רכב חדש בארץ שנותן ריפודי עור ועוד פינוקים במחיר של פחות מהונדה סיויק מאובזרת. בחייכם כמה עולה רכב המנהלים הכי זול בארץ עם ריפודי עור וחלק מהאיבזור שיש ב MG?? למה אתם משווים אותו בדיוק? לסקודה סופרב? הונדה אקורד? אלפא 159?

 

לפעמים מצחיקות אותי כל ההשוואות האלו. יש היום בשוק המוווווון רכבים "זולים" שנותנים תמורה לא רעה בכלל, ולפעמים אפילו טובה יותר לכסף (מכל ההיבטים, כולל אמינות למשל) מרכבים שנחשבים "איכותיים".

 

מזכיר לי את אותו מבחן קונוסים מצחיק שיש ב Youtube שבו רואים איך קיה מגנטיס ויונדאטי סונטה שבנויות על שילדה אמריקאית עם כל המגרעות עוברות את הקונוסים יותר טוב בהרבה מהונדה אקורד שנחשבת "איכותית" יותר וספורטיבית יותר.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

עזוב אותך התנהגות איבזור וכל זה.

 

רכב שלא עבר מבחן ריסוק כאשר מרבית הרכבים הסיניים נכשלו כשלון טוטאלי והראו תוצאות מביכות במבחני ריסוק נראה לך כמו משהו שאתה רוצה לנסוע בו עם משפחתך ?

 

רכב שזיהום האוויר שלו הוא בדרגה הגרועה ביותר האפשרית , רק מוכיח שטכנולוגית הוא בתחתית של התחתית.

 

בכלל לא דיברתי על פרמטרי ניהוג, נוחות, איכות וכו'.

 

yonisi, אתה בדיוק קהל היעד של הרכב הזה, ריפודי עור שאין באחרים... ממש פרמטר חשוב בבחירת רכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מהרשמים שלך נראה שאתה מתפשר מאוד ורוצה להסכים שהרכב מתאים לך.

 

+1.

הסיכום הכי נכון להתרשמותך מהרכב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
עזוב אותך התנהגות איבזור וכל זה.

 

רכב שלא עבר מבחן ריסוק כאשר מרבית הרכבים הסיניים נכשלו כשלון טוטאלי והראו תוצאות מביכות במבחני ריסוק נראה לך כמו משהו שאתה רוצה לנסוע בו עם משפחתך ?

 

לא. מצד שני אני בעצמי מסיע את משפחתי ברכב עם בטיחות שנחשבת "בינונית" במקרה הטוב, רק 3 כריות אויר ובלי ESP. למרות זאת (ולמרות סרטונים מתחכמים ב Youtube על תאונה בין יאריס מודרנית לוולוו ישנה), אני מה לעשות מאמין יותר לקורות הברזל שתחת מכסה המנוע אצלי מאשר למבחני ריסוק כלשהם. הקטע של בטיחות לא מדבר אליי יותר מידי וכנראה שגם לא לרוב האנשים, עובדה שהמגאן נמצאת בתחתית המדרגה בעוד הקורולה למשל עם בטיחות שנשחבת בינונית לסגמנט נמצאת בטופ.

 

דרך אגב, אני אישית מאמין שבתאונה קטלנית שום רכב, בטיחותי ככל שיהיה לא ממש יציל אותך, יש מקרים מאוד ספציפיים שבהם למבחני הריסוק יש משמעות כלשהי, לדעתי רוב התאונות הן או קלות או רציניות לגמריי (למשל תאונה חזיתית, רוב הסיכויים שכולם מתים לא משנה כמה כוכבי בטיחות יש לרכב).

 

* תמיד יש מישהו שמתעצבן כשאני כותב דברים כאלו בנוגע לבטיחות, זה כמו הרבה דברים שאי אפשר לשנות, למשל מספר התאונות, יש אנשים שלא מבינים שמספר התאונות הוא ברא ובראשונה ענין של ממוצע סטטיסטי, ברגע שהאדם החליט שהוא משנע את עצמו בכלי רכב הוא באותו רגע גם קיבל על עצמו מספר מסויים של הרוגים ופצועים לפרק זמן כתוצאה מתאונות. כנ"ל לגבי תאונות מטוס, רכבות וכו' (טוב אולי חוץ מרכבת ישראל :lol:).

 

רכב שזיהום האוויר שלו הוא בדרגה הגרועה ביותר האפשרית , רק מוכיח שטכנולוגית הוא בתחתית של התחתית.

 

לא מבין למה אתה משווה בדיוק? גם אצלי ברכב אני בטוח שזיהום האויר ברמה 15, למרות זאת צריכת דלק לא גבוהה בהרבה (ולפעמים אף טובה יותר! למשל בינעירוני 1/12 ברוטו על 110 עם מזגן ורכב עמוס בנוסעים וציוד) מרכבי מנהלים "קטנים" יותר עם מנועי 2000. אני בטוח שיש קשר בין זיהום אויר לצריכת דלק אבל אני לא יודע אם זה קשר לינארי ואם בכלל יש מה להשוות בין נתוני זיהום אויר של יצרנים שונים ולקשר לצריכת דלק.

 

בכלל לא דיברתי על פרמטרי ניהוג, נוחות, איכות וכו'.

 

yonisi, אתה בדיוק קהל היעד של הרכב הזה, ריפודי עור שאין באחרים... ממש פרמטר חשוב בבחירת רכב.

 

לא, נהפוך הוא, אליי לא מדברים בכלל ריפודי עור, למעשה מעולם לא ישבתי על ריפודי עור, אני בכלל לא סובל עור על הגוף ולדעתי זה שטויות במיץ. סתם העליתי את זה בתור עוד אקסטרה איבזור שנחשב "יוקרתי".

 

שלא תבין לא נכון, אני לא חושב שה MG הוא רכב כזה מעולה, פשוט אני לא אוהב את זה שמיד מתנפלים פה על רכב לא כל-כך מוכר וקוראים לו גרוטאה. ככה גם דיברו פעם על יונדאי וקיה ותראו איפה הם היום.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

משעשע ומדהים אותי מחדש כל פעם שאני קורא חלק מהתגובות כאן.

לא מתקרב עם מקל של 2 מ'

בכלל צריך לעבור מדרכה מיד שרואים MG פן חלילה הרכב יתפוצץ ליד, או יפלוט גזים רעילים.

לעבור מיד לנתיב אחר בכביש שחס ושלום הרכב לא יאבד שליטה ויתרסק לרכבכם.

 

מצטער על ההשוואה, אך זה מזכיר לי נשכחות על אנשים צרי מוחין הניזונים מדעות קדומות שהיו בטוחים פעם.. בימי העליה הגדולה מבריה"מ לשעבר שכל הנשים הרוסיות זונ.., כן זאת היתה הסטיגמה ולך תוכיח בתור רוסי שאחותך לא זו..

 

חברה...

תפקחו היטב את העיניים, הרכב הזה הוא פרי תכנון של רובר לשעבר, עם שילדת הרובר 75 ( 4 כוכבי בטיחות).

אתם יודעים מה? אני מעדיף את האיכות הסינית על האיכות הבריטית של הרובר, שלא נדבר על הלנדרובר, מכוניות בעייתיות.

באו הסינים, לקחו את מיטב המהנדסים הבריטים לסין, לחברה האיכותית ביותר שיש לסינים SAIC, שבאותו פס ייצור מייצרים שם אאודי וVW

וואללה הוציאו רכב לא רע, אפילו סביר מאוד. אז נכון שיש פה ושם כמה נקודות הטעונות שיפור, זה בסדר, לאחרים אין??

רכבי VW עם שלל בעיות החשמל יותר אמינים? תספרו את זה לבעלי פאסאט בני כמה שנים...

ה C4 שאחרי שנה פלסטיקה החלה להתרופף, מתג חלונות חשמל החל לזייף יותר טוב?

ולא הגענו לבעיות שהיו בטויוטה, לצרות ברנו ועוד ועוד...

 

12000 ק"מ , 10 חודשים זה מספיק זמן כדי לחוות דעה. גם על הגימור שבינתיים ללא דופי, הכל עובד.

האמינות המכנית - 0 תקלות.

ואני גם נהנה מהרכב, הוא כייפי, בכביש מהיר אין הרבה רכבים משפחתיים עם תגובת דוושה כמו שלו.

פורסם
נסיך77, אני חייב לשאול באיזו חברה אתה עובד.

אני זוכר שכאשר דנקנר, לבנת ומנור (הבעלים של לובינסקי) רכשו את קונצרן IDB, מייד כל החברות בקונצרן (נטויז'ן, דסק"ש, סלקום וכו') עברו לרכבי פיג'ו-סיטרואן, ולכן אני תוהה אם גם החברה שבה אתה עובד שייכת לקונצרן או קשורה בדרך אחרת לבעלים.

אגב, זה לא בהכרח רע. מפעלים ששייכים לבעלים של יבואן פיאט מזכים את העובדים שם בבראבו מוצלחות למדי ואפילו בדלתא.

 

גרנד - השאלה מופנית גם אליך, אם אתה מוכן להשיב לה. האם אתה מוכן לספר באיזו חברה אתה עובד או לפחות לציין אם היא קשורה לקונצרן IDB ו/או לבעלים של לובינסקי? זה פשוט סתם מעניין לראות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בר צבי,

 

רב הרכבים בנטוויז'ן הם יונדאי אקסנט ומאזדה 3.

לאחרונה נוספה אוקטביה TSI במספרים יפים.

ישנם כמה 308 והן בהחלט במיעוט במגרשי החניה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תראה bar השאלה שלך היא קצת לא במקום כי היא לא קשורה לנושא אבל אני יענה לך בכנות.

הקשר שלי ללובינסקי או כל קשר אחר הוא כמו המרחק מפה לירח.

בחברה בא אני עובד ,אנחנו עובדים גם עם חברת ליסינג נוספת ומחזיקים גם אוונסיס וגם רנו. הקשר ללובינסקי קשור לרכבי ה׳ 7 מקומות שהיו בשוק.בוא נראה אם אתה מזהה עוד רכב מלפני 4 שנים בעל 7 מקומות ישיבה ולא יקר בתקופתו?

אז משם הקשר.

 

עכשיו עם מדברים על זיהום אוויר,שכן שלי בעל מזדה 3 שנת 2010 סיפר לי שהוא נוהג עם הרכב האוטו אוכל 1 ל 13.

שאשתו נוהגת המזדה 3 אוכלת 1 ל 7...

אז לא תמיד יש קשר בין רמת הזיהום לצריכה.

 

חבר שלי סיפר לי שעבד בסיאט מכרו 2 רכבים חדשים עם גיר dsg רק כדי לגלות שלאחר יום הגירים היו דפוקים בשני מכוניות.אז האם זה אמינות?.אי אפשר להסיק כלום ולכן חשוב לשמור דעה פתוחה


×
×
  • תוכן חדש...