Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים מהMG 550


prince_77
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 3 1/13 אולי על הירח. :lol:

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאזדה 3 1/13 אולי על הירח. :lol:

 

 

אין לי מושג כמה אוכלת מזדה 3 כי לא נהגתי יותר מחצי יום על רכב כזה ואני גם לא אוהב מזדות.

כמה באמת אוכלת מזדה???

אני רשמתי מה שהשכן שלי אמר

פורסם

הייתה לי מאזדה 3 במשך כשנה וקצת, מסוף 2009 ועד תחילת 2011. עם נסועה שמורכבת רובה מבין-עירוני, 150 ק"מ ביום, מתוכם כחצי על כביש 6 -- הצריכה הייתה באיזור ה-1:11.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם
בר צבי,

רב הרכבים בנטוויז'ן הם יונדאי אקסנט ומאזדה 3.

לאחרונה נוספה אוקטביה TSI במספרים יפים.

ישנם כמה 308 והן בהחלט במיעוט במגרשי החניה.

עידן

 

אולי כעת, אבל בשנים הראשונות לאחר העברת השליטה - וכשהחברה עוד לא היתה ציבורית (זה ככל הנראה מצריך אישור עסקת בעל שליטה לאחר שהחברה ציבורית) - היחידים שעמדו בפרץ ולא הסכימו לוותר היו המשנה למנכ"ל שלא הסכים לוותר על הפאסאט (אבל נפרד מהר מהחברה לאחר המיזוג עם 013), וסמנכ"ל בכיר בדסק"ש שלא וויתר על האאודי שלו, אבל הוא כבר קצת יותר חשוב לארגון... ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עם כל הכבוד ליונדאי וכדו׳, לא הייתי מתקרב לרכב סיני. מה לעשות, הם עדיין לא מייצרים רכבים שעומדים בסטנדרטים של היום. אני לא הייתי רוצה להסיע את משפחתי או לנסוע לבד ברכב כזה. אולי בעוד עשר שנים mg תצעק את שיא החדשנות אבל כיום - הרכב, לטעמי, הימור ואני על בטיחות לא מהמר.

פורסם
משעשע ומדהים אותי מחדש כל פעם שאני קורא חלק מהתגובות כאן.

לא מתקרב עם מקל של 2 מ'

בכלל צריך לעבור מדרכה מיד שרואים MG פן חלילה הרכב יתפוצץ ליד, או יפלוט גזים רעילים.

לעבור מיד לנתיב אחר בכביש שחס ושלום הרכב לא יאבד שליטה ויתרסק לרכבכם.

 

מצטער על ההשוואה, אך זה מזכיר לי נשכחות על אנשים צרי מוחין הניזונים מדעות קדומות שהיו בטוחים פעם.. בימי העליה הגדולה מבריה"מ לשעבר שכל הנשים הרוסיות זונ.., כן זאת היתה הסטיגמה ולך תוכיח בתור רוסי שאחותך לא זו..

 

חברה...

תפקחו היטב את העיניים, הרכב הזה הוא פרי תכנון של רובר לשעבר, עם שילדת הרובר 75 ( 4 כוכבי בטיחות).

אתם יודעים מה? אני מעדיף את האיכות הסינית על האיכות הבריטית של הרובר, שלא נדבר על הלנדרובר, מכוניות בעייתיות.

באו הסינים, לקחו את מיטב המהנדסים הבריטים לסין, לחברה האיכותית ביותר שיש לסינים SAIC, שבאותו פס ייצור מייצרים שם אאודי וVW

וואללה הוציאו רכב לא רע, אפילו סביר מאוד. אז נכון שיש פה ושם כמה נקודות הטעונות שיפור, זה בסדר, לאחרים אין??

רכבי VW עם שלל בעיות החשמל יותר אמינים? תספרו את זה לבעלי פאסאט בני כמה שנים...

ה C4 שאחרי שנה פלסטיקה החלה להתרופף, מתג חלונות חשמל החל לזייף יותר טוב?

ולא הגענו לבעיות שהיו בטויוטה, לצרות ברנו ועוד ועוד...

 

12000 ק"מ , 10 חודשים זה מספיק זמן כדי לחוות דעה. גם על הגימור שבינתיים ללא דופי, הכל עובד.

האמינות המכנית - 0 תקלות.

ואני גם נהנה מהרכב, הוא כייפי, בכביש מהיר אין הרבה רכבים משפחתיים עם תגובת דוושה כמו שלו.

 

לא חשבתי שתדבר אחרת מתוך הפוזיציה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים

 

וסרטון אחד שווה אלף תמונות

 

אז הצלחתי לצלם את פותח השרשור עושה עם הרכב מה שרוב הישראלים עושים עם הרכב ליסינג שלהם

 

b0v_a5cu6es דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

צוצו, הסרטון הוא מחו"ל עם תשים לב ללוחיות רישוי, אני עדיין לא גר באירן.

כמו כן זה לא חוקי לעשות חרקות בחוף הים שכן הקנס הוא 2000 שקל.

בשביל זה יש חניונים :)

פורסם
עם כל הכבוד ליונדאי וכדו׳, לא הייתי מתקרב לרכב סיני. מה לעשות, הם עדיין לא מייצרים רכבים שעומדים בסטנדרטים של היום. אני לא הייתי רוצה להסיע את משפחתי או לנסוע לבד ברכב כזה. אולי בעוד עשר שנים mg תצעק את שיא החדשנות אבל כיום - הרכב, לטעמי, הימור ואני על בטיחות לא מהמר.

 

 

לגבי בטיחות, אפשר לראות פה מהשרשור של MG הפורום הבריטי

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=386357

 

In fairness though, such comparisons are a tad unfair. The Brilliance and Landwind models are fundamentally Chinese cars made in China; the 550 is fundamentally a British car, made in China and engineered by many of the very same folks who gave us the 'rock solid' Rover 75 smile.gif

 

Still an impressive result though, even if the Chinese test happens at a slightly slower speed than the Euro-NCAP test. For the European test, I'd bet my bottom Yuan that the MG6 will get the maximum star rating smile.gif

 

Regards

 

John

פורסם

מקווה שלקחת את הסרטון ברוח הנכונה...

 

בכל מקרה, זה הסרטונים של מבחני הבטיחות שהרכב עבר C-NCAP שזה הגרסא הסינית ל-Euro-NCAP.

 

f9Gal-zCwKE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

KqpsAjJK9fc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אני לא כל כך יודע איך מסתכלים על הסרטונים הללו אבל כן חפרתי קצת על C-NCAP וזה מה שמצאתי

 

ציטוט קטן מהכתבה

Compared with NCAP tests in other parts of the world, the tests C-NCAP carries out are often insufficient, less strict, and based on compromised requirements. C-NCAP administers three tests: frontal of 100% and 40% overlap and side impact, omitting pedestrian protection, rear impact, and side impact pole tests. And it usually crashes cars at a lower speed than other NCAPs, opting for 50km/h in the frontal test–compared with 64km/h in Europe, Australia and Latin America, and 56km/h in the US.

 

:shock::shock::shock:

 

תקראו את כל הכתבה, יש שם הרבה דברים מפחידים.

:king:


×
×
  • תוכן חדש...