Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך (ALFA Mito 1.6 JTD (120 בתור רכב השכרה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני נוסע לאיטליה בסוכות ויש לי אפשרות להשכיר את הרכב הנ"ל במחיר טוב.

עד כמה מומלץ הרכב בנהיגה בהרים וכבישים מפותלים? והאם שווה את התוספת של 300 שקל מפורד פוקוס משפחתית?

 

תודה,

תומר

פורסם

מרווח הפנים מפתיע באלפא הקטנה.

גש לסוכנות בחיפה ושב בתוך הרכב כדי להתרשם סופית.

על הדרך בדוק אם תא המטען יספיק לצרכיך.

300 ש"ח תוספת על איזו תקופה?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לי יש מיטו 1.4 טורבו 155.

הרכב בנוי, מרגיש, נוסע ונראה הרבה יותר טוב מסתם עוד ליסי-קאר כמו הפוקוס.

הרכב מתאים לאנשים בגובה שלך 1.90, התקרה לא כ"כ גבוהה אבל אני 1.82 ויש לי עוד קצת מקום.

אני בטוח שתהנה מהרכב בעיקר אם היא ידנית, רכב מדהים.

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם
מרווח הפנים מפתיע באלפא הקטנה.

גש לסוכנות בחיפה ושב בתוך הרכב כדי להתרשם סופית.

על הדרך בדוק אם תא המטען יספיק לצרכיך.

300 ש"ח תוספת על איזו תקופה?

 

עידן

 

תקופת השכרה של שבוע באיטליה

 

ו- LiorMITO תודה.

פורסם

נהגתי בדיוק בכזו (מילאנו --> פרנקפורט --> מילאנו).

 

- באלפים וכבישים מפותלים בכלל המומנט הבשרני בהחלט מדבר ובגדול נהניתי מאוד.

- צריכת דלק מפתיעה לטובה, אני לא זוכר בדיוק כמה אבל זה נע באיזור ה17-18 ק"מ לליטר במהירויות מעל 150.

- על כבישי אירופה היא מרגישה הרבה יותר נוחה.

- מרווח הפנים שלה בהחלט מספק, גם לגבוהים.

 

כמה מטען יש לך?

כמה אנשים תהיו?

האם מדובר על תוספת של סה"כ 300 ש"ח לכל תקופת ההשכרה?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

תודה Cuore Sportivo על ההסבר המפורט, עזר לי מאוד!

מדובר על שני אנשים ושני מזוודות בנוניות, שני תיקי יד. לגבי התיקים אם לא יהיה מקום אז תמיד יש את המושבים מאחור.

ואכן מדובר על תוספת של 300 שקל לכל התקופה (שבוע), אלפא יוצאת לי 1936 לעומת 1610 הפוקוס.

ככה שלפי מה שהבנתי אלפא לוקחת ובגדול (=

 

תודה רבה והמשך יום טוב!

פורסם

אתמול חזרתי מצרפת אחרי שבוע עם הרכב הזה,אני לא יודע מה הנפח מנוע שלו אבל זה טורבו דיזל,כנראה הדגם עליו אתה מדבר.

הרכב נראה מעולה מבחוץ ומבפנים,הכל הרגיש לי מצויין חוץ מהמנוע!!

הרכב דיי "עגלה",ציפיתי למשהו הרבה יותר חזק,מרגיש כמו בנזין 1400 בקושי ובסל"ד הגבוהה נשמע ממש כמו טרקטור.

אני אישית התאכזבתי מאוד מהמנוע.

דרך אגב באותו שבוע השכרנו גם פורד C-MAX עם 7 מושבים ב350 יורו ל8 ימים(שגם נוסע הרבה יותר חזק !) ככה שאני חושב שזה קצת יקר הסכום שמבקשים ממך על רכב קטן לעומת רכב עם 7 מקומות שגם נוסע הרבה יותר טוב!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

D זה לא דרייב, זה דיינאמיק - היותר קרבי ממצבי ה-DNA (בורר שמשנה את מאפייני המנוע וההגה).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

המיטו (נהגתי ב-155 וב-QV) די אנמיות במצב N, שבו ככה"נ נהגת. מצב D מכניס אותן לרוח קרבית בהרבה - מחדד את תגובות המצערת, מקשיח את הההגה, אאל"ט גם גודש טיפה יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא שמתי לב למצב הנ"ל.

בנסיעה רגילה בלי שום כפתור הרכב הרגיש חלש מאוד.

 

יכול להיות שקיבלת את ה-1.3 ליטר, שהיא אכן חלשה משמעותית. מעניין, אולי בה אין את ה-DNA, כי אחרת מוזר לי שלא ראית אותו - הוא יושב ממש ליד ידית ההילוכים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...