Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שפלה 05.08.11


ג'ק
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שהיה שישי עמוס במיוחד לאספנים.

החל ממפגש כרמיאל בצפון, עבור בנשר, השרון ונוקיה המשך בחגיגה בטוביה ובמפגש הירושלמי שיצא לבקר בבית מאיר וכמובן מפגש השפלה.

התכבדנו היום לחגוג לחברנו יעקב בכר יום הולדת 70 עגול וגדול. יעקב צעיר בנפש, ירושלמי שורשי ובעל צי רכב מקורי ויפה.

המעגל התרחב לטובת אורחים וחברים, גם הרחבה מתחה גבולות.

כך זה נראה אצלנו היום:

 

attachment.php?attachmentid=251230&stc=1&d=1312564518

 

attachment.php?attachmentid=251223&stc=1&d=1312564548

SAM_0327.JPG

SAM_0328.JPG

SAM_0329.JPG

SAM_0330.JPG

SAM_0331.JPG

SAM_0332.JPG

SAM_0333.JPG

SAM_0334.JPG

פורסם

היי

ארוע מרגש מאוד התקיים היום במפגש השפלה,ראשית תודה למארחים שדאגו מבעוד מועד להתארגן בצורה מדהימה לארוח של מספר כה רב של חברים.(תודה לבועז וקובי על הארגון).תודה לחברים הרבים שהגיעו לברך את חתן השמחה.

חגגנו יום הולדת לאיש מיוחד במינו,חבר אמיתי,אדם שנושם אספנות שנים רבות.

יעקב בכר ידידי,הרבה בריאות,נחת מההובי וזכור הבטחתך בנושא ההשקה המתוכננת במהלך השנה הקרובה....

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

בראשית 1000 מזל טוב ליעקב בכר היקר ושתמשיך כמו שאתה

והמפגש של השפלה היה אתמול מהססגוניים ביותר - איזה יופי

יישר כח לכל חברי השפלה ולכל האורחים המקסימים והמכובדים

ולקודקוד השפלה יישר כח (והחלמה מהירה)

אל תבכה כמו תינוק על מה שעשית כמו גבר !!!

פורסם

יעקב בכר היקר הירושלמי שלנו מזל טוב עד מאה כעשרים,שתמשיך להנות מהחיים הרבה בריאות והנאה מהתחביב

יופי של מפגש וחברים שכיבדו את יעקב

עופר בן צבי

פורסם

ליעקב בכר

הפגישה הראשונה אתך נערכה לפני כ25 שנה

בעטרות ללא הכרות מוקדמת ,הוזמנתי לכבוד להניע

את הרכב שבבעלותך.

מזל טוב ליום הולדתך.

ממתין לסגירת מעגל ולהניע שוב

עזיזי אריאל

פורסם

שלום.

 

מי זה הבכר הזה שכולם מברכים?

בטח ירושלמי חולה בראש שאוסף מכוניות ישנות "אלטזאכן" כמו מרצדס או שברולט ועוד ועוד.

מיכיון שכולם מברכים לא רוצה להרגיש שונה אז גם אני מברך אותך בכר!!!

וואלק תישאר כפי שאתה ושתיסבול את חברתינו לעוד הרבה זמן.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה לכל המברכים,

 

תודה לכל אלה שעזרו בארגון הארוע,

 

תודה לכל האורחים הנכבדים שכבדו אותי בהגעתם,

 

תודה רבה לכולם, ושנזכה לעוד הרבה חגיגות כאלה ואחרות,

 

שבוע טוב ולהיתראות.

בכר יעקב

שברולט בל אייר, אופנוע BMW

×
×
  • תוכן חדש...