Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בימים אלה אני משפץ רכב אספנות מתוצרת פזו' דגם D4A משנת 1956

אני צריך פיתרון לעדשות לאיתות.

בתמונה המצורפת אתם יכולים לראות את ה"פלסטיקים" הכתומים אותם אני צריך

אם מישהוא יודע או מכיר מישהוא שיכול ליצר לי כאלה או היכן ניתן להשיג אשמח מאוד.

בתודה מראש בני ל.

$(KGrHqMOKm4E2d0,8BesBN0C263Hb!~~_12.jpg

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מי שלא ותיק בענף המכוניות לא מזה זאת ומדובר לא בפנסי איתות אל בחיצים חשמליים.

בהפעלת מתג איתות היה עולה, בצד המכונית המתאים חץ כזה שסימן שהנהג מתעדת לפנות לכוון החץ.

היו רכבים שהפעלת החץ הייתה מכנית ע"י כבל מתכת והיו כלאו שהפעלתם חשמלית ע"י סולונואיד חשמלי.

בשני המקרים כשהחץ היה עולה עד הסוף, היה נלחץ מתג או מגע חשמלי קטן שהאיר את פלסטיק החץ הצהוב,

ע"י נורה וכך נראה חץ זה גם בלילה.

בברכה - רפי לין

פורסם

בתמונות ניתן לראות אד הפז'ו המדוברת (היו גם בדגם מסחרי סגור וכו') וניתן לראות את מיקום החץ מאחורי חלון הנהג, בינו לחלון הנוסעים הצדדי.

בברכה - רפי לין

D4A%201958%20%C3%A0%20Bernard%20FERRY.jpg1..jpg

פורסם

היי בני לחיפושית הישנה יש עדשה מאוד דומה אולי יש אפשרות שזה אותו דבר.

באתר thasamba יש הרבה גם משומשים

תראה תמונה של nos

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1120479

כמובן שמה שאתה רואה מאוד יקר.. הבנתי שיש גם רק עדשות מפלסטיק ממש זולות

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

שלום.

ראשית תודה לכול העוזרים האתר של החיפושית מעניין מאוד המלהיב זה המחיר המטורף שמבקשים.

אם יש לעוד אנשים רעיונות סבבה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

המאותתים הללו נקראים סמפורים או טרפיקטורס, ויוצרו על ידי חברת לוקס.

מידע מלא תמצא כאן:

http://www.oldclassiccar.co.uk/forum/phpbb/phpBB2/viewtopic.php?t=2359

יש לי נסיון רב בשיפוצם ואחזקתם, (ואפילו חלפים).

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
היי בני לחיפושית הישנה יש עדשה מאוד דומה אולי יש אפשרות שזה אותו דבר.

באתר thasamba יש הרבה גם משומשים

תראה תמונה של nos

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1120479

כמובן שמה שאתה רואה מאוד יקר.. הבנתי שיש גם רק עדשות מפלסטיק ממש זולות

 

האם המחיר אמיתי ?, האם הם עשויים מזהב ?

זה ממש מוגזם.

מצא משה

×
×
  • תוכן חדש...