Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורים נמוכים לאחר החלפת סטרטר. פולו 98 ידני


UnfacedMan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב.

 

הסיפור הוא כזה, בוקר אחד הסטרטר שבק חיים. קורה.

הסטרטר הוחלף במשופץ, דבר שהצריך נסיון פירוק סעפת יניקה (בקטע של הסטרטר, הפולו מזכירה את הצרפתיות.. גישה בלתי אפשרית בעליל ללא ליפט).

 

לאחר מכן, בעת התנעה - הטורים עמדו על 400-500, כשמצבם הרגיל בסרק היה קרוב ל900. אם מעלים את הגז באיטיות - הטורים מתייצבים, ובנסיעה הם בד"כ בסדר. כמו כן - שמתי לב שאם לפני ההתנעה אני משאיר את הסוויץ כמה שניות במצב פתוח לפני הסטרטר (מצב בו מופעלת משאבת הדלק ונורות הביקורת נדלקות) - הטורים בהתנעה רגילים (ממש כמו שמתניעים דיזל...). מאחר שכך - פירקתי והחזרתי שוב את צינור הדלק לחליל - ואכן זה עזר.

עד שהחל החמסין...

אם אני מדליק מזגן - התקלה חוזרת, ולא רק בעת ההתנעה. כל עצירה או האטה גורמת לנפילת טורים מיידית עד לכיבוי מנוע.

מה זה יכול להיות? שמתי לב אגב, שבמהלך ההרפתקה האחרונה הצמה של היוניט ברדיאטור איכשהו נמשכה ממקומה ולא ישבה היטב (היא אמורה להיות מהודקת עד הסוף) - האם זה קשור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...