Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רנו 19 שנת 92 עם הגה כח, בקו ישר ההגה מרגיש יחסית בסדר עם משקל סביר (למרות שזה עדיין לא הגה של 405) . לעומת זאת בפניות כאשר נותנים רבע סיבוב של ההגה, יש מעט מאד תגובה ואז עם רבע סיבוב נוסף האוטו פונה בחדות יחסית, מה שלפעמים גורם לזויות גלגול מעצבנות ולתחושה מאד לא נעימה.

 

האם זו תופעה מוכרת או שהמשאבה לא תקינה? נראית לי תגובה קצת מוזרה בשביל אוטו שאינו אמריקאי מהדורות הקודמים.

אין דפיקות או חופשים יוצאי דופן מההגה. הציריות תקינות.

תודה, יאיר :roll:

פורסם
ברשותי רנו 19 שנת 92 עם הגה כח, בקו ישר ההגה מרגיש יחסית בסדר עם משקל סביר (למרות שזה עדיין לא הגה של 405) . לעומת זאת בפניות כאשר נותנים רבע סיבוב של ההגה, יש מעט מאד תגובה ואז עם רבע סיבוב נוסף האוטו פונה בחדות יחסית, מה שלפעמים גורם לזויות גלגול מעצבנות ולתחושה מאד לא נעימה.

 

האם זו תופעה מוכרת או שהמשאבה לא תקינה? נראית לי תגובה קצת מוזרה בשביל אוטו שאינו אמריקאי מהדורות הקודמים.

אין דפיקות או חופשים יוצאי דופן מההגה. הציריות תקינות.

תודה, יאיר :roll:

 

משקל לא נכון בהגה, במקרה כמו שלך, נשמע יותר כמו בעייתי כיוון פרונט.

קודם כל, בדוק לחץ אויר בתחנת דלק עם מד דיגיטאלי כאשר הצמיגים קרים.

חשוב לציין (כי כבר היו מקרים) כי זוג צמיגים על אותו הסרן חייב להיותו מאותה המותג והדגם והשחקיה בהם צריכה להיות זהה (ז"א שגילם זהה).

 

בהנחה שהכל תקין לכעורה, החלף את הצמיגים הקדמיים שלך בזוג חדש וגש לבצע כיוון פרונט (או שלפחות תחליף את הקדמיים עם האחוריים -> דהיינו, קדמי ימני עם אחורי ימני, קדמי שמאלי עם אחורי שמאלי - כל זאת עמ לשמור על כיוון הנסיעה של הצמיגים - בשאיפה שהאחוריים תקינים לגמרי).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לפי כל בד' או כיוונים למינהם...

הבעיה מוכרת וידועה ברכבי רנו, יש לך בעיה בפרק הגמיש של מוט ההגה(קופלונג,צלב).

הבוקסות ממנו מורכב המפרק נשחקו להן ונוצר לך "שפיל"(חופש),העיניין בטיחותי מאד.

בכדי לאמת את הממצא,בעת עמידה הזז את ההגה לצדדים קלות לסירוגין,והבט אל הגלגל השמ'(עשה זאת כאשר הינך מחוץ לרכב),במידה ואין תגובה סיבובית בגלגל וההגה משחק מס' מעלות ימינה ושמ'-אאוריקה.

 

עלויות:

משופץ-700-800 ש"ח.

חדש-1400-1500 ש"ח.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפי כל בד' או כיוונים למינהם...

הבעיה מוכרת וידועה ברכבי רנו, יש לך בעיה בפרק הגמיש של מוט ההגה(קופלונג,צלב).

הבוקסות ממנו מורכב המפרק נשחקו להן ונוצר לך "שפיל"(חופש),העיניין בטיחותי מאד.

בכדי לאמת את הממצא,בעת עמידה הזז את ההגה לצדדים קלות לסירוגין,והבט אל הגלגל השמ'(עשה זאת כאשר הינך מחוץ לרכב),במידה ואין תגובה סיבובית בגלגל וההגה משחק מס' מעלות ימינה ושמ'-אאוריקה.

 

עלויות:

משופץ-700-800 ש"ח.

חדש-1400-1500 ש"ח.

 

עמית

 

תודה על התגובות הענייניות, נראה לי כי אכן מדובר במוט ההגה אלא שהבעיה קצת חמקנית - סיבוב במקום (מנוע כבוי = ללא משאבת הגה) נותן תגובה של הגלגלים, ואז טיפה סיבוב נוסף לא נותנת כלום, ואז עוד כמה מעלות ושוב יש תגובה, נראה כי אכן מדובר במוט ההגה, אלא שאין כל דפיקות מכיוונו וקצת קשה להמחיש את זה.

תודה ויום טוב, יאיר

פורסם

בניגוד לרבים מהרכבים לא תקבל נשיקה/דפיקה מכיוון המפרק הגמיש גם כשהבוקסות שחוקות לחלוטין.

באותה הזדמנות תבדוק גם התושבות העליונות של בלמ"ז קד'.

אופן הבד': להרים את הרכב ע"ג ג'ק, לתפוס בקפיץ לנענעו לצדדים, במידה ותורגש חופש-אאוריקה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...