Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באם אחליף את הראשים לראשים מבלוק של 5 ל' :

*השאלה- האם כול ראש יתאים ולא משנה שנת ייצורו?

-מה בעצם ההבדל בין ראש 5 ל' לראש 5.7 ל' ?

-גם ראשים שהיו מורכבים במנועי וורטק? יש בכלל מנוע וורטק 5 ל' (בארץ הקודש)?

-ללכת על ראשי אלומיניום??

-האם צריך לעשות לראשים PORTING בכדי להתאים אותם לבלוק 5.7 ל'?

**ולשאלה החשובה- האם בכלל ההחלפה מצדיקה את עצמה?

איזה שינוי יחול? הוספת כוח סוס? מהירות תגובה? חיסכון בדלק?

 

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם
זה מעלה יחס דחיסה,ראשים מאלומניום עולים המון...המון כסף.

תכל'ס

מה זה יחס דחיסה גבוה יותר?

יותר כוח סוס? ניצול טוב יותר של מהלך בוכנה?

פחות אנרגיה מבוזבזת?

 

***ואגב- קראתי איפה שהוא כי אם מקפידים על מרווח ברינגים של 0.016 אינצ' (אם אני לא טועה)

ולא המרווח שבדר"כ קונים מוכן שהוא- 0.025, הדבר מעלה ב 30 כוחות סוס !!

 

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

תגידו עד כמה משיכת הילוך D 3 הילוכים ,במקום D בריבוע שזה ה4 הילוכים הורס את המנוע? נסעתי בונדורה בלי לשים לב על D שזה בלי הילוך 4 והגעתי ל120-130 שמעתי היטב את המנוע ..

היו וויברציות מהמנוע אני מקווה שלא הרסתי אותו יותר מידי, המנוע זה 4100 250 6 צילינדר טורי.(מנוע עתיק ומקורי )

לבדוק מחר שמן או שלא קרה כלום?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לא ממש מומלץ להרכיב ראשי-מנוע של 350 על בלוק של 305.

אם זה היה להיפך ,זה היה די טוב.

מצורף לינק :http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=130376

 

נאור.

In torque we trust

פורסם

אם אתה רוצה "שדרוג" הייתי מחליף את כל המנוע 5L למנוע 5.7 קומפלט,

אבל ה-מנוע שאני מפנטז עליו זה GM454 - 7.4L

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
לא ממש מומלץ להרכיב ראשי-מנוע של 350 על בלוק של 305.

אם זה היה להיפך ,זה היה די טוב.

מצורף לינק :http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=130376

 

נאור.

יפה..

דיון מקצועי

אך עדיין לא הבנתי מהדיון אם ההשקעה מצדיקה את ההחלפה

שוב- ברשותי מנוע 5.7 ל', וחשבתי "לשתול" ראשים של 5 ל'

 

 

תודה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

ראשי מנוע של 305 על בלוק 350 יעלו לך את הקומפרסיה.

למעשה ייתנו לך יותר TQ .

 

באשר לאם ההשקעה מצדיקה את ההחלפה, זה תלוי מה אתה רוצה מהמנוע שלך.

אתה רוצה יותר HP ?! אתה רוצה יותר TQ?!

אתה רוצה להשתמש ברכב כרכב יומיומי או רק לנסיעות "מיוחדות"?!

בסופו של דבר, כל שיפור בא על חשבון דבר אחר.

ואגב, שים-לב שכל שיפור עלול לשאוב אותך כמו וואקום ליותר ויותר שיפורים.

 

 

נאור.

In torque we trust

×
×
  • תוכן חדש...