Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לבעלי I30 (לא רק) [רעשים ברכב]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי לפני כשלושה חדשים ב I30 חדשה רמת גימור סופרים. הנסיעה בכביש מהיר לא שקטה כפי שהייתי מצפה מרכב חדש למרות שהחלונות סגורים, אני שומע רעשים שאני לא יודע להסביר את מקורם. זה הרכב החדש הראשון שלי ואני מקוה שאני לא מפספס פה משהו, זה נורמלי?, עוד מישהו ניתקל בזה?.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לאבי יש i30 (שנייה כבר), בחדשה באמת היו רעשי רוח שנבעו מהמגיני רוח/גשם בחלונות, לאחר שהורדנו אותם נפתרה הבעייה..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אין לי מגיני רוח או כל אביזר שבולט מגוף הרכב פרט למראות, חשבתי שאולי הרעש נובע מהצמיגים הרחבים או אולי ממדפים שפתוחים היכן שהוא, האמת אין לי מושג מהיכן אני שומע את רעש הנסיעה הזה וזה ממש מטריף.

פורסם

ושאלה לי אלייך.

 

רכב ראשון נכון? לא ביצעת נסיעת מבחן? בסוכנות כלשהי? לא ביצעת מחקר? סרטוני סקירה ובמחני נהיגה באינטרנט?

 

אם לא ביצעת את כל זה, אין לך את מי להאשים סה"כ, ככה הרכב מגיע ככל הנראה. זה לא משהו שתשנה אותו.

 

כנראה שהבידוד האקוסטי מגיע בתצורה מסויימת וככה הוא, זה כבר עניין כל כך מסובך לשנות או לשפר את זה, שלא במאת תרצה להתעסק עם זה.

אלה אם כן משעמם לך בחיים ותתחיל לתלוש דלתות ולהניח שכבות של חומר מבודד... כולל ברצפת הרכב ובדופן החוצצת בין המנוע לתא הנוסעים.

 

הבנת את הרעיון.

פורסם

אתה מתלונן?! מה אני יגיד עם האקסנט הישנה שלי??

כל באמפר זה נשמע כאילו טנק מרכבה סימן 3 רודף אחריי. :lol:

 

יש פיתרון לבעיה הזו! קוראים לזה: סע עם מוזיקה! 8)

לפחות תחליף את רעש הרוח והצמיגים בקרקושי פלסטיקה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

איי 30 מרעישה באלף-אלפיים הראשונים, לדעתי רוב הרעש הוא מהצמיגים החדשים. האמת, לא מרגיש ש איי 30 מרעישה בצורה חריגה בהשוואה לרכבים דומים. לגבי במפרים חייב להסכים שהמתלים לא ממש מצליחים לשכך את המעברים כמו הצרפתיות אבל עדיין בתחום הסביר. דרך אגב, מאד חשוב לבדוק מידי פעם שלחץ האוויר בצמיגים בהתאם לנדרש, מצאתי שגם הבדל של כמה PSI משנה מאד בתחושת הנהיגה בכביש משובש או על במפרים.

×
×
  • תוכן חדש...