Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחתי גם ט'ראדים קודמים ולא ממש קיבלתי את התשובה שאני מחפש.

 

 

בכל מיקרה, אני מחפש רמקולים (6x9) שיכולו לעשות הרבה רעש ואני לא מדבר על באסים.

אני צריך נטו רמקולים שיכולו להשמיע שירים בווליום גבוהה (אני אמתח אותם עד לקצה) מבלי שישמעו עיוותים, חירחורים וכדומה.

התקציב שלי הוא 500 ש"ח, במידה וזה הכרחי לחרוג, אפשרי (בגבול הטעם הטוב).

 

 

אני לא ערס, ולא מחפש שאחרים ישמעו את מה שאני שומע אני פשוט אוהב עוצמה נקודה.

 

חשבתי על ה Pioneer tsa6994r שכביכול רשום עליהם 600W אבל הקטע שהם רק 80W RMS מפחיד אותי.

לא ממש אכפת לי 2/3/4/5/6/7-Way זה ממש שולי מבחנתי, כמו שהזכרתי אני מחפש עוצמה נטו.

 

אני ממש אודה לאלו שיכלו לעזור ולהתייחס ברצינות לטראד.

שבת שלום :)

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם
יש לך מבצע על T1693C Rockford

ב-590 שח ,זה רמקול מאוד חזק.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=367142

 

איך הוא לאומת הפיוניר? אין לי מושג אם צריך להתייחס רק ל RMS, הפיוניר הוא 600W אבל 80W RMS והרמקול הזה הוא אומנם 220W אבל 110W RMS.

 

הרדיו שלי הוא Pioneer 6050

והמגבר Kicker KX650.4

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

העצמת וואט שרשמוה היא לא בדיוק אמיתית. בתכל'ס זה PEEK TO PEEK. זה כאילו המקסימום שהרמקול יכול להוציא, אבל זה נתון ממש לא רלוונטי.

אין מה הלגיד, הרמקולים של פיוניר הם די בסיסיים ולא נותנים יותר מידי. מצד שני אני יכול להגיד לך באופן אישי, הרמקול הזה ספציפית (של ה-80 RMS) נתן לי עבודה שממש הייתה רואיה לכבוד (היא הייתה הסט האחוחרי של מערכת בשווי 5.5K), והאיכות והכוח אמנם עלו עם השידרוג, אך לא במשהו ממש ממש משמעותי

פורסם

אתה צודק במה שאתה אומר, אסור להתייחס יותר מידי לנתונים הייבשים שרשומים על הנייר.

הדגם הזה ספציפית הוא חדש ולכן אין יותר מידי חוות דעת עליו.

אני לא רוצה לקנות ואחר כך להתבאס.

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

מבקש עוד חוות דעת, ההתלבטות העיקרית היא בין ה T1693C Rockford למורל טמפו.

איזה סט יותר עוצמתי?

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

ועד 600 שקל הרוקפורד הם הרמקולים החזקים ביותר שניתן לקנות?

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

אם אתה מחפש עוצמה גבוהה, למה לא ללכת על רמקול נציל מאוד?

הרץ דיצ'י, 90W עם נצילות של 95DB.

JBL 938- 100W עם נצילות של 94 DB.

ההבדל ביכולת ספיגת ההספק היא זניחה לעומת נתוני נצילות מטורפים כאלו.

אם אתה מחפש נטו עוצמה גבוהה, הייתי ממליץ לך ללכת על 2 סטים של רמקולים זולים ונצילים כמו פיוניר או קנווד, 2 סטים בנצילות של 93 דציבל ועם יכולת ספיגה של 80W יהיו הרבה יותר חזקים מסט בודד גם אם הוא בנצילות 95 ועם יכול ספיגה גבוהה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הבעיה היא שברכב שלי זה לא מגש שאפשר לחורר, אלא מקום יעודי לרמקולים ככה שאין אפשרות להכניס 2 סטים.

עכשיו בדקתי גם לגבי ה SoundStream LS693 הבנתי שזה כרגע הרמקול הכי חזק שאני אוכל למצוא סביב ה 500 ש"ח, 150W RMS.

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם
יש לך מקום יעודי לרמקולים 6X9 מקורי.?

אם יש מקום לרמקול 6.5 עדיף לך בגדול ללכת על קומפוננט,ולא על 6X9.

 

בדלתות קדימה יש מקום ל 6.5 וכבר יש שם קומפוננט, עכשיו נשאר מקום מאחורה ל 6x9 שכרגע חסרים לי מאוד כיוון שהקומפוננט קדימה לא מספיק עוצמתי לבדו.

 

כניראה שהתבלבלתי בדגם וזה soundstream LS 692 מישהו מכיר? איך הם בהשוואה לרוקפורד?

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

×
×
  • תוכן חדש...