Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור בסוף סגרנו עיסקה עם הפיאסטה החדשה

דווקא אחלה של אוטו ואיבזור מלא חוץ מאולי מגנזיום

יותר להגיד עליו אני לא יכול כי חוץ מסיעת מבחן לא למדתי את האוטו מה שכן הוא הרבה יותר נוח ממאזדה/יונדאי

הסיאט והוא עמדו ראש בראש אבל האיבזור של פיאסטה לקחה בהרבה ונוחות מאחורה וכמובן בסוף החלטה של אמא

 

ובפיאט אני לא יגע בחיים יותר אחרי 5 שנים עם פנדה והגיר הדפוק הזה ומנועים חלשים

פורסם

מתן, תתחדש ושיהיו רק נסיעות טובות מקווה שבחרת לפחות בצבע שחור...

האם אין לך אופציה להוסיף גאנטים דרך פורד?

אגב לא הרגשת שהמנוע קצת עצלן?

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

כן שחור

ומגנזיום לא זגרתי איתם הוצאתי מהם רק קודן וחיישנים לא משהו מיוחד

עוד לא שילמנו אז אני ינסה להוציא מגנזיום בחצי מחיר אולי

 

ועצלנית ב0-80 לא הכי מרגישים והגיר שלה יותר נוח מסיאט אז היא יותר סבבה

אבל ב80-120 כבר מרגישים את העצלנות בכל זאת מנוע 1400 עדיין לא הכי משמעותי אבל מרגישים

פורסם
בקיצור בסוף סגרנו עיסקה עם הפיאסטה החדשה

דווקא אחלה של אוטו ואיבזור מלא חוץ מאולי מגנזיום

יותר להגיד עליו אני לא יכול כי חוץ מסיעת מבחן לא למדתי את האוטו מה שכן הוא הרבה יותר נוח ממאזדה/יונדאי

הסיאט והוא עמדו ראש בראש אבל האיבזור של פיאסטה לקחה בהרבה ונוחות מאחורה וכמובן בסוף החלטה של אמא

 

ובפיאט אני לא יגע בחיים יותר אחרי 5 שנים עם פנדה והגיר הדפוק הזה ומנועים חלשים

שיהיה בשעה טובה והרבה הנאה מהאוטו. אשר לפיאט, תן לי כמה ימים לחשוב מי מפסיד יותר, אתה או פיאט.

פורסם

מתן , אהבתי את המנועים חלשים :)

מנוע 1.4 T-JET עצל ביותר :) 21 קג"מ ב 1750 סלד. , אכן חלש ביחס למאזדה 2 \ או פורד פיאסטה

מחר אני מחזיר אותה לקחת פיאסטה במקום. הרבה יתר חזק.

×
×
  • תוכן חדש...