Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פסאט דיזל

משום מה כשהרכב עומד יותר מ 4 שעות הוא לא מניע בקלות,נדרש סטארטר ארוך

של משהו כמו 8 שניות כדי שהאוטו יניע. כמו כן יוצא עשן שחור בהנעה שמפסיק אחרי 3 שניות.

הוחלף מצבר ברכב,מחממים (פלאגי חימום),אך הבעייה עדיין לא נפתרה.

חשוב לציין כי ברגע שהאוטו מניע (רועד קצת בזמן ההנעה) האוטו נוסע מצויין ואין בעייה להניע שוב כל

עוד לא עברו 4 שעות מהרגע שכיביתי אותו.

מישהו יודע מהסיבה לנ"ל?? ואגב יש בעייה להמשיך לנסוע ככה, ז"א האם זה גורם איזהשהוא נזק ברכב לסאטרטר\מצבר או משהו ?

פורסם

מה הכוונה זרימת אוויר ?

איך מטפלים בכזה דבר \ כמה עולה

האם בנתיים נוצר נזק כלשהוא כתוצאה מצורך לתת סטארטר ארוך (כ 8 שניות)בכל הנעה ?

  • ספונסר פורום
פורסם

איזה שנה הפאסט הזאת ,או מה דגם המנוע ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מצתי להט מקבלים מתח ?

ממסר מצתי להט תקין ?

הח' רק מצתי להט לא מבטיחה שמע' התנעה קרה יעבוד כולה....

תוצאי חוט אחת ממצת להט חבר עם רב מודד פלוק או איך שאתם קוראים לו, ופתח סויצ' עם יש בו מתח למשך בין 5-15 שניות רק אז אפשר להגיד מע' התנעה קרה תקינה...

[CENTER][FONT=Comic Sans MS][SIZE=2][COLOR=Lime]Cooperative galil eliyon[/COLOR][/SIZE] [/FONT][/CENTER]

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
ברשותי פסאט דיזל

משום מה כשהרכב עומד יותר מ 4 שעות הוא לא מניע בקלות,נדרש סטארטר ארוך

של משהו כמו 8 שניות כדי שהאוטו יניע. כמו כן יוצא עשן שחור בהנעה שמפסיק אחרי 3 שניות.

הוחלף מצבר ברכב,מחממים (פלאגי חימום),אך הבעייה עדיין לא נפתרה.

חשוב לציין כי ברגע שהאוטו מניע (רועד קצת בזמן ההנעה) האוטו נוסע מצויין ואין בעייה להניע שוב כל

עוד לא עברו 4 שעות מהרגע שכיביתי אותו.

מישהו יודע מהסיבה לנ"ל?? ואגב יש בעייה להמשיך לנסוע ככה, ז"א האם זה גורם איזהשהוא נזק ברכב לסאטרטר\מצבר או משהו ?

 

 

 

הבעייה הייתה כיוון רצועת טיימינג.

בוצע ב"דיזל השרון" ממליץ עליהם בחום

פורסם
לדעתי יש בעיה של זרימת אוויר.

מצתי להט הם לא הגורם לבעיה הרכב היה מניע לך גם כשהם תקולים.

 

 

הסיבה להתנעה הקשה לאחר שהאוטו עומד כמה שעות הייתה טיימינג לא מכוון,

בוצע כיוון ב"דיזל השרון" ממליץ עליהם

פורסם

מה הם ביצעו?

החליפו את הרצועה או רק כיוונו אותה מחדש?

כמה זה עלה?

 

אני מכיר את המכון, לפני כשנה חבר שלי עם טרנזיט הגיע מהאיזור הצפון עד לסמי על מנת שיתקן לו את משאבת הסולר.

גם הוא אמר לי שהוא מאוד מרוצה.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...