Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעשות טיפול גדול לאפלאוז שלי ורציתי לשאול כמה בערך יעלה ואיפה כדאי לעשות.

שנת 95, אוטומטית, 206 אלף קילומטר.

אז ככה

להחליף את כל הרצועות (טיימינג + מותחן, הגה, אלטרנטור ומזגן), רדיאטור, משאבת מים, החלפת שמנים (חוץ משמן מנוע אין לי מושג מתי החליפו את השמנים האחרים), קפיצים והרמת האוטו מאחורה.

 

האוטו נמצא אצלי 7 חודשים וחוץ מטיפול 10 אלף לא נכנסתי איתו למוסך, יש עוד משהו שאתם ממליצים להחליף חוץ ממה שרשמתי למעלה ?

 

תודה :wink:

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

שלום

קודם כל מה זה רדיאטור ? אתה רוצה להחלף רדיאטור ? לא מובן

 

אני עשיתי טיפול בבלנו שלי שכלל : טיימינג כולל מתחנים ומחזירי שמן, החלפת כל הרצועות מנוע, טיפול שמנים ופלגים והחלפת שמן גיר ומסנן שמן גיר כל הטקס עלה לי 1350 ש"ח במוסך בתל אביב

 

ואם הרכב שלך אוטומט הייתי ממליץ להחליף שמן גיר+מסנן

פורסם

אז ככה

רצועת טיימינג + מותחן

רצועת אלטרנטור

רצועת הגה

להחליף משאבת מים (לא לשפץ)

להחליף רדיאטור (לא לשפץ)

מסנן דלק

מסנן אוויר

מסנן שמן

החלפת כל השמים (שמן גיר, שמן מנוע ועוד לא יודע איזה שמנים יש)

פלאגים

ציריות (אני גם חושב שצריך להחליף)

ולהרים את האוטו מאחורה כי פשוט כל החלק האחורי נופל

כמה כל זה אמור לעלות בערך ? איפה יהיה הכי טוב לעשות את זה ? ואיפה זה יצא הכי זול כי אני חייל ואין לי ממש כסף.

תודה (:

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

מה זה להרים את החלק האחורי של הרכב?

כניראה יש צורך בהחלפה של הבולמים האחוריים אולי גם את הקפיצים.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אין לזה סוף

תחליף צמיגים ,תחליף ציריות,תחליף מצבר,תחליף אלטרנטור,תחליף בולמים...

אני לא מבין אותך..

תיקנה רכב חדש וזהו..

 

אני לא חושב שיש צורך להחליף משהו שעובד...

תעשה טיפול 100000 לפי הוראות יצרן וזה הכל,למה להחליף משאבת מים אם אין איתה בעיה?

פורסם
אז ככה

רצועת טיימינג + מותחן

רצועת אלטרנטור

רצועת הגה

להחליף משאבת מים (לא לשפץ) לפי הצורך בלבד !!

להחליף רדיאטור (לא לשפץ)

מסנן דלק

מסנן אוויר

מסנן שמן

החלפת כל השמנים (שמן גיר, שמן מנוע ועוד לא יודע איזה שמנים יש)שמן מנוע בלבד, אין צורך בשמן גיר!!

פלאגים

ציריות (אני גם חושב שצריך להחליף), למה אתה חושב להחליף, ומדוע קנית רכב, עם כל הרבה לקויים, וישור קו נדרש??!!

ולהרים את האוטו מאחורה כי פשוט כל החלק האחורי נופל

כמה כל זה אמור לעלות בערך ? איפה יהיה הכי טוב לעשות את זה ? ואיפה זה יצא הכי זול כי אני חייל ואין לי ממש כסף.

תודה (:

 

שלום רב חילציק !

קרא שוב את המלצתי בכחול, ופעל לפיה.

קרא בנוסף את המלצתי העיקרית למכור את הרכב, לפני שתזדקק לחתום קבע, בשביל לשלם את המשכנתא לרכב, בדיעבד לאחר שמתברר לי שאתה חיל.

מכור את הרכב, וקנה רכב הולם לכיסך, אך שמור ומטופל.

בברכה

צביקה

המלצה חמה , ישר ממאפיית אבולעפיה, מכור את הרכב וקנה אחר מחיר הטיפול הגדול, לא נחוץ כלל ועולה על ערך הרכב.

 

 

ותודה גדולה לדי גי

גוזלן, על הקפצת השרשור הלא אקטואלי תודה dj gozlan

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...