Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כבר אז כבר.

מישהו מכיר אפליקציה טובה להקלטת שיחות ?

 

אני מחפש כבר מעל שנה, עד עכשיו לא מצאתי כלום נורמאלי.

לנוקיה יש המון תוכנות מצויינות ובאייפון אין אפילו אחת (ואם תמצא, אנא יידע אותי)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

gilzz אם אתה בכלל לא רוצה להשתמש באינטרנט הסלולרי של המכשיר, כנס להגדרות-כללי-רשת, ותכבה את "נתוני סלולר".

Stay Dirty

פורסם

אין תוכנת הקלטה לאייפון וכנראה גם שלא תצא.

ישנה איזה סוגייה משפטית שדנה בנושא בעבר.

לצערנו לא באפסטור וגם לא בסידייה, אין תוכנה כזאת כבר 4 שנים.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
אני ברשת אורנג, אין לי צורך בחבילת גלישה יש לי זמינות ל WIFI במשך כל היום בעבודה וכנ"ל בבית ואני לא משתמש בו כל כך.

עכשיו ביטלתי את ה אפשרות של ה 3G זה בסדר?

 

וכאשר את נוסע ליים או אתה רוצה להשתמש בתוכנת המפות או WAZE אז מה את עושה ? נוסע רק בעיר במקומות שיש קליטת WIFI אקראי ?

איזה כייף לי :)

פורסם

המכשיר נקנה לשימוש אחר לא רק GPS או WIFI, כשאני אצטרך אני אוסיף חבילת גלישה כרגע אין צורך.

סתם להיות חכמולוג אני אכניס את הכתובת בגיפיאס ברכב :]

 

אסף כיביתי את נתוני הסלולר.

כשאני נכנס לשימוש בנתוני רשת סלולר רשום לי נשלח - התקבל - כמות של כמה מגה בייטים.

האם זה בגלל ה WIFI?

פורסם
איך אני מבטל את ה צריכת DATA של האייפון?

 

אתה יכול גם להתקשר למפעיל שלך ולבקש לחסום את הגלישה הסלולארית.

ככה אין מצב לטעויות :)

!AWDSOME

פורסם

ממש לא נכון?

כנראה שאתה לא מעודכן שהמפץ הגדול התרחש :)

 

אני כבר מספר ימים עם אייפון 4 לאחר שפשוט דחפו לי אחד כזה בלי שום יכולת להתנגד (משהו בסגנון: כן כן, כן כן של יגאל הנאצי) והחלטתי לשים את הדיעות בצד ולהתרשם ממנו במשך זמן מה.

 

מבחינת איכות שיחה הוא לא ברמה של הנוקיות, לא יעזור שום דבר.

חסרים שם עוד לא מעט דברים אלמנטריים , אבל כצעצוע / גאדג'ט הוא מגניב.

כסלולרי נטו לדעתי יש טובים ממנו ולא מעט כאלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, תפסיק כול הזמן לדבר על איכות השיחה וחוסר הקליטה מכיוון שזה כבר יצא לנו מהאף.8)

אתה רוצה איכות שיחה שונה ? תתקין את וויבר ותדבר חינם.

 

צלם סרט ווידאו קצר עם אייפון 4 ותעלה אותו לפורום בכדי שנוכל להתרשם מאיכות הצילום שעולה על כול מכשיר סלולארי אחר.

 

ספר לנו מה טוב באייפון ?

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...