Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

אני רוצה להחליף שמן גיר השאלה שלי מה הכמות השמן בליטרים שצריכה להיות בגיר, בחוברת לא רשום.

 

עוד שאלה אם מישהו יודע, כמה אוויר צריך להיות בגלל קדמי ואחורי ברכב שלי (כותרת) צמיג- 195\50\16 בכל מקום רשום אחרת.

 

תודה מראש מקס.

פורסם

בררתי כמה צריך אמרו לי במוסך 4 ליטר, האם זה הגיוני שזה 4 ליטר כשהבקבוק הוא בעצמו 4 ליטר?

 

אמרו לי גם שצריך שמן גיר מיוחד לאוטו שלי, מישהו יודע אם זה נכון ואיזה?

 

תודה מראש מקס.

פורסם

זאת תיבה אוטומטית "אטומה" ועד כמה שאני יודע ואין הוראות יצרן להחלפה יזומה של השמן.

 

בכל מקרה השמן הוא שמן ממסרה אוטומטית סינטטי מלא, תהליך ההחלפה לא פשוט כ"כ לפי הוראות יצרן יש לחבר מחשב לרכב למדוד טמפ' שמן בגיר על 60 מעלות ויש מדיד תחתון שהוא בורג בתוך בורג.

 

השמן המקורי מגיע באריזות של שני ליטר בעלות של 180 ש"ח פחות או יותר.

 

השמן הוא Esso LT71141.

פורסם

אצלי ברנו היו בעיות של מכות והחלקות.

קניתי מיכל שמן סינטטי של 20 ליטר, 5 פעמים במרווח של שבוע עשיתי החלפות של שמן ועכשיו הוא כמעט כמו חדש.

×
×
  • תוכן חדש...