Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החזרת מוצר לחו"ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערכתי חיפוש אך לא הצלחתי למצוא תשובה.

 

אני צריך לשלוח חבילה גדולה חזרה לחו"ל (שלחו חלקים לשנה לא נכונה) כדי לקבל במקומם חבילה אחרת (את החלקים הנכונים).

מה התהליך? צריך לשלם שוב מיסים שהחלקים מגיעים לארץ?

פורסם
ערכתי חיפוש אך לא הצלחתי למצוא תשובה.

 

אני צריך לשלוח חבילה גדולה חזרה לחו"ל (שלחו חלקים לשנה לא נכונה) כדי לקבל במקומם חבילה אחרת (את החלקים הנכונים).

מה התהליך? צריך לשלם שוב מיסים שהחלקים מגיעים לארץ?

 

לפי ידיעתי (מה שאומר שכמובן עליך לוודא בעצמך...) יש הצהרה שאתה צריך למלא במחלקת ייצוא של המכס (אפשר ביד אליהו) שם אתה מצהיר מה ייצאת ולמה. שים לב שזה לא מחייב אותם מלפטור אותך ממכס על מה שיגיע במקום (כן כן...) ונתון לשיקול דעתם אך ברוב המקרים כשהחלק שמגיע זהה לזה שיוצא, אין תשלום נוסף של מכס. שים לב שהדבר צריך להתבצע בסמיכות יחסית למועד התשלום המיסים הראשוני על הפריט.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ליאור, ידיעתך נכונה.

 

רק אם מקבלים אותו פריט בדיוק ניתן פטור מתשלום מכס ובנוסף, שליחת מוצר שבמסגרת אחריות לתיקון גם מזכה בפטור.

החלפת פריט שנשלח בטעות לא מזכה בפטור (היות ולא מתקבל פריט זהה) ואין צורך להצהיר על ייצוא שלו.

 

אחרי הרבה טרטורים מצאתי היכן ניתן לברר את הפרטים האלו אז למען כל מי שיש לו שאלה בנושא:

03-9421747

פורסם

מצטרף לדעת קודמי ,

תפרסם פה אולי משהו יסכים לקנות את הפריט במחיר עלות שלך (עלות + מיסים) ותחסוך לשני הצדדים כאב ראש...

 

כי לפי מה שאתה אומר , צריך לשלם מס פעמיים במקרה כזה ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

צריך לא הצהרה אלא להפיק "רשומון יצוא" (זה גם עולה סביב 200 ש"ח אאל"ט)

אם הפריט הוא שונה - משלמים מיסים שוב.

במוצרי אלקטרוניקה אפילו אם זה תיקון ואתה מקבל מוצר חדש עם מספר סידורי אחר - משלמים מיסים שוב.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
במוצרי אלקטרוניקה אפילו אם זה תיקון ואתה מקבל מוצר חדש עם מספר סידורי אחר - משלמים מיסים שוב.

 

אם ההליך מבוצע כמו שצריך משלמים מע"מ על סכום התיקון והמשלוח בלבד, לא על המוצר.

פורסם

החלפת מוצר זה לא תיקון.

לפי מיטב ידיעתי במקרה של קבלת מוצר חליפי חדש עם מספר סידורי אחר אתה משלם את מלאו מיסי יבוא.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...