Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי משאבה רגלית מישלין לניפוח גלגלים עם מד לחץ (היה לוקח כמה דקות לגלגל של גולף). האם כדאי להשקיע במשאבה חשמלית (לא משאבות הזולות של אוטו דיפו, אלא כזאת שמתחברת ישירות למצבר)?

 

כמה שאני מבין כדאי מאוד שתיהיה לי רצועה לגרירה. איפה אני משיג כזאת? מה צריך לבוא איתה?

 

יש צורך בציוד כלשהו בשביל הכננת? כל מיני ווים לקשירה או משהו בסגנון?

 

להחליף גלגל בשטח - איך אני רמור לעשות את זה עם ג'ק כאשר המשטח לא יציב (חול, בוץ)?

 

אשמח לעוד המלצות מה כדאי שיהיה ברכבו של ג'יפר מתחיל?

 

תודה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בבקשה:

 

http://www.jeepolog.com/j6tech_toolbox.htm

 

*בתחתית תיק הציוד שלי יש לוח עץ קשה מחוספס המיועד להנחת הג'ק בשטחים בעייתים.

 

* מומלץ מאוד מדחס חשמלי רציני כמו זה הנמכר באיש שטח. תוסיף לזה ערכה לתיקון תקרים במקרה ואתה נתקע עם יותר מגלגל אחד מפונצ'ר.

 

הכי חשוב. כנס לשטח עם רכב נוסף נהוג ע"י מישהו שמנוסה בנהיגת שטח, ודאג לטלפון סלולרי טעון.

פורסם

כדאי לך להציץ בג'יפולוג. יש שם לא מעט חומר שיכול לסייע לך.

למשל:

http://www.jeepolog.com/425.html

http://www.jeepolog.com/9.html

וכל הרשימה:

http://www.jeepolog.com/guide.html

 

כמו כן פורמים עם לא מעט אינפורמציה נוספת. כמו פורום פול-סייז:

http://www.jeepolog.com/forums/forumdisplay.php?f=17

 

בנוגע לכננת:

אתה בטוח שאתה באמת צריך אותה ושאתה באמת יודע איך להשתמש בה?

כננת יכולה להיות דבר מאד מסוכן כאשר אין מספיק ידע כיצד לתפעל אותה.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

תודה על העיצות חברים. אני יתחיל לצבור ציוד.

 

בנוגע לכננת:

אתה בטוח שאתה באמת צריך אותה ושאתה באמת יודע איך להשתמש בה?

כננת יכולה להיות דבר מאד מסוכן כאשר אין מספיק ידע כיצד לתפעל אותה.

 

אין לי שמץ של מושג איך להשתמש בכננת. אבל כבר היא מותקנת ברכב שלי, לכן חשבתי שזה יהיה מועיל לדעת איך להשתמש בה ולנצל אותה בשעת הצורך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

באילניה, לא ממש רחוק ממך, יש סניף של "ל.כ.צריפין" שמנהל בחור קטן וצנום שוקראים לו "אבו שפם".

ראשית - קומפרסור טוב - אתה הולך אצלו וקונה קומפרסור טוב. הוא לא ידחוף לך זבל שבקושי מנפח כדורגל (כמו שמוכרים ברשתות בלי להזכיר את שמן) אלא יתן לך מכשיר טוב.

זהירות! החנות שלו בשביל גברים, זה כמו קניון שכולו חנויות נעליים לנשים.

כל הרשימות שבג'יפולוג הן חשובות, אבל אם לצמצם - אתה צריך רצועות גרירה תקניות ואיכותיות (לא להתקמצן), יש גם אצל אבו-שפם, וגם שאקלים תקניים, גם אצל אבו. לתקן יש משמעות של איכות הציוד. אתה לא רוצה להרוג מישהו בגלל שחסכת 40 שקלים.

אל תעשה שום דבר שאתה לא יודע ב 100% איך לעשות.

לגבי כננת - תבקש ממנו שיסביר לך. זו תורה שלמה.

לגבי חילוץ אחרים בשטח - זו תורה אחרת. תקרא קצת בג'יפולוג ובג'יפטריפ על "טופס שחרור מאחריות". אין כאן שום בדיחה. הדברים אמיתיים.

 

מפות כבר יש לך? מפות טופוגרפיות לא מפות כבישים 1:250,000? אם לא - איך אתה מתכוון לטייל?

 

אל תמהר לקנות את כל הציוד שבעולם. חכה. אוספים את זה עם השנים. אם אתה בכל זאת רוצה ציוד משומש טוב, ביום שישי הקרוב בסדנת רסטה שבגדרה יש שוק קח-תן לציוד לג'יפים. יהיו שם המוני אנשים עם ציוד משומש במחירי שחיטה. זו הזדמנות עבורך להצטייד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה ידידי על העיצות המועילות.

איך אתה מתכוון לטייל?

יש פורום ברוסית שבו מתארגנות קבוצות על רכבי שטח ויוצאים לטייל. יש לי חבר שמארגן טיולים כאלה, הטיולים שהוא מארגן מתאימים לי - יחסית פשוטים (שבילים, מקומות יפים בטבע מבלי לאתגר את הרכב עד קצה גבול יכולתו).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בתכלס: גזיה טובה עם להבת רוטופליים או לחילופין כירה אלפינית, כמה כוסות זכוכית קטנות, קופסת גפרורים, בקבוק מים לפחות 2 ליטר, סוכר וכמה חליטות טובות.

אחרי שתמצה את עניין החליטות, תחזור לכאן ואתן לך כיוונים נוספים בתחום הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם אני זוכר נכון, כתבת שאתה לא ממש מתכוון לרדת לשטח ומחליף את הצמיגי שטח מלא שמורכבים על הרכב לצמיגי כביש. איך זה מסתדר עם ציוד שטח ותפעול כננת?

פורסם

יש לי כננת, אני רוצה להבין איך להפעיל אותה. גם בשבילים אני מניח שאפשר להתקע בכל מיני מצבים שדורשים חילוץ. אני רוצה להיות מוכן להפתעות שמחכות לי בשטח, גם אם זה שטח קל. הרי בשטח אפילו מזדות ליסינג נתקעות:lol: .

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הרי בשטח אפילו מזדות ליסינג נתקעות:lol: .

האם יש לך מושג מה תעשה משיכה עם כננת לשלדה האחודה של מאזדה 3 שהתיישבה על הגחון? האם אתה יודע איפה לעגן את הכננת? זה בדיוק הסיבה בגללה רשמתי לך קודם "אל תעשה שום דבר שאתה לא יודע לעשות ב 100%".

אח"כ תחטוף תביעה מהמחולץ או מחברת הביטוח שלו על נזק שגרמת, ואתה יודע מה? על פי החוק והפסיקות בבתי המשפט - אתה תשלם!

האם ידעת למשל ששימוש עם כננת חשמלית, על פי חוק, מותר רק לשם חילוץ עצמי? (גם אני לא ידעתי, קראתי כאן: http://www.jeepolog.com/921.html )

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תודה רבה על המידע! פתחת לי עיניים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...