Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קפיץ שבור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,:-(

 

אשמח לעזרתכם בתמיכה טכנית. (ברשותי הונדה CH250).

אתמול בזמן נסיעה הרחתי ריח של גומי שרוף, עצרתי בצד וראיתי שאחד המוטות שעליו מולבש הקפיץ (אולי נקרא בולם זעזועים), שבור ומוטה לכיוון הגלגל ומעוצמת החיכוך הגלגל נשרט עמוקות. (מדובר על החלק האחורי של הקטנוע)

 

1. מישהו יכול להעריך עלות תיקון? (חוץ מעלות החלפת הגלגל...)

2. האם רק מדובר בהלחמה?

3. האם המוט הזה שעליו יושב הקפיץ הנו חלק מהשילדה?

 

רוב תודות,

מאיר.

פורסם
בוקר טוב,:-(

 

אשמח לעזרתכם בתמיכה טכנית. (ברשותי הונדה CH250).

אתמול בזמן נסיעה הרחתי ריח של גומי שרוף, עצרתי בצד וראיתי שאחד המוטות שעליו מולבש הקפיץ (אולי נקרא בולם זעזועים), שבור ומוטה לכיוון הגלגל ומעוצמת החיכוך הגלגל נשרט עמוקות. (מדובר על החלק האחורי של הקטנוע)

 

1. מישהו יכול להעריך עלות תיקון? (חוץ מעלות החלפת הגלגל...)

2. האם רק מדובר בהלחמה?

3. האם המוט הזה שעליו יושב הקפיץ הנו חלק מהשילדה?

 

רוב תודות,

מאיר.

 

יותר מוזר לי שלא הרגשת כלום לפני שהרחת את זה...

 

אתה נוסע ככל הנראה לי בולם אחורי היות ואני לא זוכר אף קפיץ נוסף באיזור שאמרת.

הדבר פוגע לך קשות ביציבות בכביש.

 

מכיוון שזה חלק של הונדה אני אישית הייתי מחפש חלק כזה משומש מאיזה קטנוע שהבעלים שלו לא יכול להשתמש בו יותר.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

התקשרתי למוסך הראשי של הונדה. בא לי לבכות:

 

בולם אחורי: 620 ש"ח לא כולל מע"מ

צמיג אחורי: 322 ש"ח לא כולל מע"מ

130 ש"ח עבודה.

 

אוף... אין לי כבר כסף לקטנוע הזה... :conf:

פורסם
התקשרתי למוסך הראשי של הונדה. בא לי לבכות:

 

בולם אחורי: 620 ש"ח לא כולל מע"מ

צמיג אחורי: 322 ש"ח לא כולל מע"מ

130 ש"ח עבודה.

 

אוף... אין לי כבר כסף לקטנוע הזה... :conf:

 

לא תאמין אבל יצאת בזול.

 

620 לבולם חדש? - לך על זה.

צמיג תוכל להשיג במחיר נמוך בהרבה במבחר חנויות בסלמה-צ'לנוב-שוקן.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם

אל תבכה כבודו אל תבכה, לצור בסלמה יש חלקים תחליפיים להונדה CH250, והפלא ופלא על קש מני מזומני הוא בכלל נותן מחירים הסתדרות.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

×
×
  • תוכן חדש...