Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה, אחרי שעשיתי חיפוש בפורום, עדיין לא מצאתי תשובה.

ברשותי פורד סיירה משנתון 1989, בעלת מנוע פינטו. נכון להיום המחזיר שמן של הקראנק נוזל וצריך להחליפו. זה מוסיף ערך לאיבוד השמן ברכב.

 

בכל מקרה, אתמול בדקתי את מפלס השמן וראיתי שחסר שמן. מנועי הפינטו הם מנועים שאוהבים לזרוק שמן בסל''ד גבוה, לכן אני ממלא שמן כל כמה שבועות (מתאמן די הרבה עם הרכב).

 

היום מחוסר ברירה קניתי שמן תוצרת הארץ בצמיגת 20-50 של חברת 'מקסול', באזור שאני מתגורר לא מצאתי משהו אחר בצמיגות הנ''ל. רציתי לבקש חוות דעת, על שמן בצמיגות הנ''ל, באיכות סבירה ובמחיר סביר, שאדע להבא.

 

תודה, JEP.

פורסם

אתה בטוח שזה לא דלקול?

דלקול ברמת הSL זה שמן טוב עם דרגת איכות טובה.

יש בשופרסל את הSG וגם בהום סנטר אל תקנה זה לא טוב למנוע שלך .(SG זה תקן משנת 85 בערך)

תראה מה רמת האיכות של השמן.

אתה נוסע הרבה בסל"ד גבוה ולכן המנוע אוכל לך שמן זה דבר ידוע זה לא בעיה מכאנית.

המלצה שלי- שים שמן אגיפ 20-50 עולה 89 שקל באוטודיפו והוא איכותי.

אתה יכול גם דלקול הוא מצויין ואני משתמש בו בחיפושית ,אבל נראה לי שעדיף לך שמן קצת יותר איכותי כמו אג'יפ לדוגמה כי המנוע מבלה הרבה זמן בסל"ד גבוה.

כדאי לך לבדוק בלי קשר מה מצב השמן גיר ,גם הוא עובד הרבה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לעניות דעתי ומנסיוני ב35 שנה אחרונות 20-50 .

 

חשוב להקפיד על נקיון מסילת השמן של הקאמשאפט .

 

איך ראית שהנזילה באה מהמחזיר שמן ?

 

יתכן שהשמן יורד לאט מהאטם מ. שסתומים .

פורסם

תודה על התגובה המהירה.

מה פירוש התקנים SL וSG? ובנוגע לשמן שרכשתי, אני בטוח שמדובר בחברת 'מקסול'.

 

בנוגע לנזילת שמן, אכן, יש הזעה של אטם מכסה השסתומים, הוא יוחלף בחודש הבא לאחר החלפת גומיות השסתומים.

 

תודה, JEP.

פורסם

יש בכל חנות חלפים שמן דלקול בדרגת איכות SL.

אולי יש אפילו בתחנת דלק של "דלק" אבל זה בטח יותר יקר.

אני קונה 3.78 ליטר 20-50 SL של דלקול ב49 שקל באוטודיפו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מה שקניתי זה בתקן SG לצערי. טוב, פעם הבאה נקנה דלקול עד כמה שזה נשמע לי מוזר.

מקווה שהדעה הקודמת שלי לגבי מוצרים תוצרת הארץ תשתנה.

 

JEP.

×
×
  • תוכן חדש...