Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מסתבר שצברתי קצת כסף בחשבון עו"ש שלי, כרגע הוא סתם שוכב שם.

 

 

למישהו יש הצעה איך לנצל את הכסף בצורה טובה, כלומר במה להשקיע או איזה קרן לפתוח?

 

הבנתי שהיום אין ממש תוכנית חיסכון שנותנת ריבית נורמאלית בבנקים.

 

תודה, בן.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום בישראל לא תצליח בטעות לצבור 100 אלף שקל בעו"ש

הבנק ישלח מכתבים כבר ב40 אלף, ויתקשר ב50 אלף.

בכל מקרה, לא פק"מ אלא מק"מ.

עם 100 אלף אתה לא יכול להרוויח הרבה. כשיהיה לך בערך 600 אלף תוכל להשקיע בחו"ל בשטחים, שם מובטח לרוב יותר מ20 אחוז שנתי (3 שנים חוזה בדרך כלל)

פורסם

מבזבז את כולו על מה שבא לי, עכשיו ומיד,

לפני שהבנק ינסה לגנוב איזה נתח, לא משנה באיזה ערוץ "השקעה" תבחר.

 

אולי השקעה מלשון שוקע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא לוקח עצות מהחבר'ה פה בפורום.

 

יש לאנשים נטייה להגיד שכולם גנבים ואי אפשר לעשות כסף בארץ ובלה בלה בלה.

 

התשובה תלויה במה אתה מתכנן לעתיד.

אם אתה רוצה לפתוח עסק, סביר להניח שזו התחלה טובה.

אם אתה עובד בצורה מסודרת ואין לך חשק לעשות שינוי, קח את הכסף ושים אותו מתחת למזרן.

 

להורים שלי היו 80000 ש"ח בערך בבנק וב5 השנים האחרונות הם עשו בערך 1000 ש"ח בריביות.

הבעיה היא המיסים והריביות שלוקחים לך כל הזמן.

חוץ מנוחות, אין סיבה לשמור על הכסף בבנק.

פורסם

תלוי באיזה מצב אתה נמצא.

 

אם יש משכנתא שווה לבדוק אפשרות להקטין אותה. אם לא צריך לחפש איזה אפיק צמוד מדד ולחכות לימים יותר טובים ואם אתה הרפתקן ומוכן לקחת סיכונים השמים הם הגבול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
היום בישראל לא תצליח בטעות לצבור 100 אלף שקל בעו"ש

הבנק ישלח מכתבים כבר ב40 אלף, ויתקשר ב50 אלף.

בכל מקרה, לא פק"מ אלא מק"מ.

עם 100 אלף אתה לא יכול להרוויח הרבה. כשיהיה לך בערך 600 אלף תוכל להשקיע בחו"ל בשטחים, שם מובטח לרוב יותר מ20 אחוז שנתי (3 שנים חוזה בדרך כלל)

 

מי שואל אותם בכלל?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
היום בישראל לא תצליח בטעות לצבור 100 אלף שקל בעו"ש

הבנק ישלח מכתבים כבר ב40 אלף, ויתקשר ב50 אלף.

בכל מקרה, לא פק"מ אלא מק"מ.

עם 100 אלף אתה לא יכול להרוויח הרבה. כשיהיה לך בערך 600 אלף תוכל להשקיע בחו"ל בשטחים, שם מובטח לרוב יותר מ20 אחוז שנתי (3 שנים חוזה בדרך כלל)

20 אחוז שנתי מובטח ?

אתה יכול להסביר לי איך מגיעים לזה ומי מבטיח את זה ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

יש לאנשים נטייה להגיד שכולם גנבים

קח את הכסף ושים אותו מתחת למזרן.

 

...להורים שלי היו 80000 ש"ח חוץ מנוחות, אין סיבה לשמור על הכסף בבנק.

 

ממש לא כולם גנבים...יש מצב שאתה נותן לנו את הכתובת של המזרון.....:shock:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
20 אחוז שנתי מובטח ?

אתה יכול להסביר לי איך מגיעים לזה ומי מבטיח את זה ?

 

תגיד להם, srack מקארז שלח אותך.

יהיה בסדר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא יודע אם זה נכתב פה בצחוק או לא - בזבוז מיידי זה מעשה השטן !

 

פותח הטופיק,

 

אם אתה אוהב סיכונים - תתחיל להכיר את הבורסה :).

 

אין לי ניסיון, אבל באיזה רכוש כבר ניתן להשקיע 100 אלף ש"ח? אולי עסק אם שותפים, אבל לבד? אני בספק.


×
×
  • תוכן חדש...