Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביקשת, קיבלת.

קודם כל, ההבדלים בין אודיו ביתי לאודיו לרכב הם תהומיים.

 

 

איתמר.

 

 

תודה איתמר. קראתי, הפנמתי. לצערי אני בחיפה ואין לי אפשרות להגיע למפגש הדרום שיש היום.

אמשיך לחפור. כרגע יש לי שתי שאלות שקצת יוצרות אצלי חסם התקדמות:

1. מתקינים איכותיים באזור שלי. אני מקווה שיש כאלה. לא אבקש המלצות כי הבנתי שזה נושא רגיש; אחפש לבד.

2. שאלת תם: אם ה= HU והקומפוננטים מקדימה, האם אפשר לעשות מאמץ עילאי להתקין את המגבר מקדימה ולחסוך עשרות מטרים של חוטים שרצים בתוך האוטו, מייקרים ומורידים מאיכות הצליל?

פורסם

מתן

לגבי שידרוג שלושת הגדולי - יש כאן בפורום כמה ת'רדים, תריץ חיפוש (רמז - חפש "שלושת הגדולים")

כשאמרתי בשונה מבית - אספקת מתח ברכב עלולה להיות יותר "מלוכלכת" מאספקת מתח בבית אחרי יישור עם דיודות שוטקי מגושרות במיוחד כשהאלטרנטור לא חדש (שזה לא המקרה שלך אך בכל זאת)

אני הייתי מתחיל משידרוג אלטרנטור להכי איכותי וחזק שאפשר (תצטרך לברר במוסך מורשה שלך מה אפשר להרכיב), אחרי זה מצבר אופטימה צהוב או משהו איכותי בסגנון דומה, שדרוג שלושת הגדולים.

אחרי זה איטום. איטום ועוד קצת איטום. הייתי הולך על בידוד רעידות (יריעות יעודיות לרכב למיניהן, שלוש ארבע, חמש שכבות כמה שאפשר יהיה להרכיב - אני לא צוחק), בידוד חוסם רעש (ספוגים ביריעות ושקים) וכמובן ביטול טילטולים של מוטות, צינוריות וחוטים בדלתות ובפנים הרכב.

אחרי שהוספת 50 קילו של בידוד אפשר להתחיל לדבר על חוטי מתח, כבלי INTERCONNECT וכבלי רמקולים. ופה, לך עם הידע שלך מתחום הבית והמלצות החברה פה. כעיקרון - כל כבל שנראה לך הגיוני להשתמש בבית, יתאים גם לרכב פרט מאולי פס צבירה חשוף (ראיתי איפהשהו שימוש מוזר כזה - אל תשאל אני לא ממש אודיופיל)

במקביל תתחיל לשמוע מערכות מורכבות(רמז - פעם בחודש יש מפגש צפון בנשר ליד שופרסל). תמצא את הציוד שתאהב כי גם ברכב לכל חברה יש את ה"חתימה" שלה (מושג פלצני לדעתי אבל מילא).

אחרי זה - רכישה

ואחרי כל זה - התקנה טובה. אני מתכוון לדברים קטנים וגדולים, כמו: חיבורים, סופיות לחוצות ומולחמות, מאיפה מעבירים את החיווט, קיבוע של חיווט, מעבר מעל כבלים (כמה שפחות) רק ב-90 מעלות, הרכבת רמקולים רק דרך טבעות ולא עם ברגים קודחים, בניות לרמקולים, הרכבת מגברים על פלטה (או בנייה מיוחדת) ודאגה לקירור שלהם ועוד אלף דברים

אחרי זה - כיוונים.

להמליץ על מתקין אסור, אבל יש בצפון כמה מתקינים טובים, רק תצטרך לשבת להם על הראש

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם
מתן

לגבי שידרוג שלושת הגדולי - יש כאן בפורום כמה ת'רדים, תריץ חיפוש (רמז - חפש "שלושת הגדולים")

כשאמרתי בשונה מבית - אספקת מתח ברכב עלולה להיות יותר "מלוכלכת" מאספקת מתח בבית אחרי יישור עם דיודות שוטקי מגושרות במיוחד כשהאלטרנטור לא חדש (שזה לא המקרה שלך אך בכל זאת)

אני הייתי מתחיל משידרוג אלטרנטור להכי איכותי וחזק שאפשר (תצטרך לברר במוסך מורשה שלך מה אפשר להרכיב), אחרי זה מצבר אופטימה צהוב או משהו איכותי בסגנון דומה, שדרוג שלושת הגדולים.

אחרי זה איטום. איטום ועוד קצת איטום. הייתי הולך על בידוד רעידות (יריעות יעודיות לרכב למיניהן, שלוש ארבע, חמש שכבות כמה שאפשר יהיה להרכיב - אני לא צוחק), בידוד חוסם רעש (ספוגים ביריעות ושקים) וכמובן ביטול טילטולים של מוטות, צינוריות וחוטים בדלתות ובפנים הרכב.

אחרי שהוספת 50 קילו של בידוד אפשר להתחיל לדבר על חוטי מתח, כבלי INTERCONNECT וכבלי רמקולים. ופה, לך עם הידע שלך מתחום הבית והמלצות החברה פה. כעיקרון - כל כבל שנראה לך הגיוני להשתמש בבית, יתאים גם לרכב פרט מאולי פס צבירה חשוף (ראיתי איפהשהו שימוש מוזר כזה - אל תשאל אני לא ממש אודיופיל)

במקביל תתחיל לשמוע מערכות מורכבות(רמז - פעם בחודש יש מפגש צפון בנשר ליד שופרסל). תמצא את הציוד שתאהב כי גם ברכב לכל חברה יש את ה"חתימה" שלה (מושג פלצני לדעתי אבל מילא).

אחרי זה - רכישה

ואחרי כל זה - התקנה טובה. אני מתכוון לדברים קטנים וגדולים, כמו: חיבורים, סופיות לחוצות ומולחמות, מאיפה מעבירים את החיווט, קיבוע של חיווט, מעבר מעל כבלים (כמה שפחות) רק ב-90 מעלות, הרכבת רמקולים רק דרך טבעות ולא עם ברגים קודחים, בניות לרמקולים, הרכבת מגברים על פלטה (או בנייה מיוחדת) ודאגה לקירור שלהם ועוד אלף דברים

אחרי זה - כיוונים.

להמליץ על מתקין אסור, אבל יש בצפון כמה מתקינים טובים, רק תצטרך לשבת להם על הראש

 

בובי, תודה רבה על ההשקעה. איך פוטרים בעיית איוורור בהתקנת מגבר מתחת לכסא?

פורסם

מתן ידידי,

 

כפי שאיתמר הגודזילה כבר אמר, מפגש אחד שווה 1,000 שעות קריאה בפורום.

עוד שבועיים בדיוק יתקיים לו מפגש מרכז בר"ג.

מציע לך להגיע לשם, לראות ולהראות, להתרשם ולהאזין. לרוב למפגשים האלו מגיעים גם מתקיני על שאיתם תוכל להיוועץ.

 

בקיצור, ומאחר ואני מעורה מעט גם בתחום הביתי וגם בתחום הרכב, הצעתי היא לך - "סבלנות". מערכת הי-אנד אודיופילית לא בונים ביום אחד, ובוודאי לא עם המלצות ציוד ע"ג דפי הפורום.

 

שבת שלום,

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
מתן ידידי,

 

כפי שאיתמר הגודזילה כבר אמר, מפגש אחד שווה 1,000 שעות קריאה בפורום.

עוד שבועיים בדיוק יתקיים לו מפגש מרכז בר"ג.

מציע לך להגיע לשם, לראות ולהראות, להתרשם ולהאזין. לרוב למפגשים האלו מגיעים גם מתקיני על שאיתם תוכל להיוועץ.

 

בקיצור, ומאחר ואני מעורה מעט גם בתחום הביתי וגם בתחום הרכב, הצעתי היא לך - "סבלנות". מערכת הי-אנד אודיופילית לא בונים ביום אחד, ובוודאי לא עם המלצות ציוד ע"ג דפי הפורום.

 

שבת שלום,

 

רזי.

 

טוב נו, אתה צודק:) תודה לכל העונים! גרשם למפגש הקרוב.

×
×
  • תוכן חדש...