Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ubuntu וחברותיה מאד קלות להתקנה ותוכנות כמו דפדפנים וOPEN OFFICE ירוצו עליה בלי בעיה.

היא לא כל כך מסובכת כפי שנשמעת.

אילו תוכנות אתה רוצה להתקין עליה?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
מעולם לא נגעתי בלינוקס, אני מפחד שיהיו תוכנות שלא יעבדו עליו

זה נכון או שהחשש שלי לשווא?

 

החששות מוצדקות,

מאחר ומדובר במערכת הפעלה אחרת לגמרי מהיסוד ופחות פופלריות בהרבה מבחינה מסחרית עם שוק קטן יותר, ישנן לא מעט חברות שלא מוציאות מסיבות כאלה ואחרות גירסת תוכנה מסחרית מקבילה ללינוקס.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

תוכנה לניהול העסק שאני עובד בו.

מתחרה לאופיס.

כמובן התקנת דריברים הדרושים להרצה רצופה של המחשב.

 

תוכנה למיילים, זהו בעקרון המחשב נטו לעבודה, לא משחקים ושטויות כאלה.

פורסם

דריוורים לא צריך (לפעמים צריך כרטיסי רשת אלחוטיים או כרטיסי מסך של גיימרים)

 

מתחרה לאופיס - אובונטו בא עם אופן אופיס

 

"תוכנה לניהול העסק שאני עובד בו" - איזו? אם זה משהו שנבנה לווינדוס אז הוא לא אמור לעבוד בלינוקס. אפשר לנסות להריץ עם wine שמריצה תוכנות ווינדוס בלינוקס אבל ממש לא בטוח שזה יפעל.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

לתוכנה קוראים בקלות כפולה, אפשר למצוא עלייה מידע באינטרנט אבל לא מצאתי דבר לגבי עבודה בלינוקס.

נתקין ננסה, לא ילך נקנה ווינדוס מקורי אין לי ברירה אחרת.

פורסם

התייאשתי, ההתקנה של התוכנה לא עולה.

מצאתי באינטרנט למכירה WIN 7 מקורי

בקנייה מה אני צריך לבדוק ? רישיון, מדבקה וקוד מוצר?

×
×
  • תוכן חדש...