Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי לנסר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הודעה קודמת שכתבתי נמחקה אין לי מושג למה אז אחרי שקראתי שוב את כללי הפורום למי ששואל אני אנסה לכתוב אותה שוב...

 

אז ככה ראיתי מיצובישי סופר לנסר סלון 96 יד 2 107000 ק"מ...באופן כללי איך הרכב יש לו ביצועים משהו?קראתי פה שיש לה ביצועים יותר מ323F נכון?

 

הרכב מנכה והוא לא נוסע עוד מה אתם אומרים...?

פורסם

מה אתה מחפש ברכב?....רק שהביצועים יהיו טובים מאשר מ-323F?

סה"כ רכב טוב. אמין מאד אם שמרו עליו וטיפלו בו כראוי, ביצועים?...לא במכונית משפחתית 1.6 אבל מספקת הסחורה...אם זה סוג רגב שאתה מחפש והכל נראה "כשר" לך עליה...

פורסם

בעקרון יש לו מנוע יחסית טוב 1.6 114 כ"ס או 117 אני לא זוכר בדיוק

מה שכן הגיר האוטומט צולע - התגובות שלו ממש איטיות וגם במצב ספורט הוא לא מתפקד מי יודע מה

אולי יש מישהו שיש לו רכב כזה ויותר מבין ממני

סה"כ יצא לי לנהוג על הרכב הזה מספר פעמים ולא התרשמתי ממנו לטובה לעומת המתחרות (לנטיס, סיויק, מגאן, קורולה)

 

שאתה קונה תבדוק אם יש רדיאטור לגיר האוטומט כי יש לגיר הזה נטייה לשבוק חיים בגלל שאין לו רדיאטור שיקרר את השמן.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...