Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

PEUGEOT 307 2002נתקע גיר בהילוך מסויים לפעמים, מישהו מכיר את התופעה?


Gavriel PAK
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי

שלום רב!

אצל חברי לעבודה יש רכב הנ"ל ולפעמים גיר לא מעביר הילוך לא רוצה לעבור בצורה תקינה למצב "טיפטרוניק" , והתופע שמתרחשת שגיר מושך הילוך, אני מושך ידית הילוכים למצב טיפטרוניק ובצג כביכול אמור להופיע מס ההילוך ומש מופיע שם זה אות D ולא מס ההילוך, כנראה המערכת תקועה ( האם תוכנתית?) וזה... על מנת לצאת מהמצב, עוצרים את הרכב מכבים, מחכים מעט ואז נוסעים שוב ומתפללים שהתופעה לא תחזור....:)

מישהו יכול לעזור

אני אישית חושב שזה תוכנת מחשב גיר, האם להתחיל משם?

תודה למשיבים

בברכה

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה מקלקל לחבר שלך את הרכב? מה הסיבה שאתה מעביר למצב טיפטרוניק בזמן שאתה מושך הילוך?

אם אתה רוצה להאיץ והגיר לא רוצה לעשות Kick-down , העבר למצב טיפטרוניק ואחר כך הורד הילוך והאץ.

נראה לי שאתה "מבלבל" את המוח של ה- AL4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...